Բիզնես

USD BUY - 387.00+0.00 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 414.00+0.00 EUR SELL - 422.00+0.00
OIL:  BRENT - 82.79-1.86 WTI - 78.20-2.01
COMEX:  GOLD - 2366.90+0.30 SILVER - 28.40-0.70
COMEX:  PLATINUM - 1005.50+1.08
LME:  ALUMINIUM - 2529.50-1.25 COPPER - 10004.00+1.00
LME:  NICKEL - 18952.00-0.43 TIN - 32093.00-1.51
LME:  LEAD - 2222.50-0.49 ZINC - 2930.50+0.72
FOREX:  USD/JPY - 155.72+0.00 EUR/GBP - 1.0769-0.06
FOREX:  EUR/USD - 1.0769-0.06 GBP/USD - 1.2521+0.06
STOCKS RUS:  RTSI - 1176.30+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 39512.84+0.32 NASDAQ - 16340.87-0.03
STOCKS US: S&P 500 - 5222.68+0.16
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38229.11+0.07 TOPIX - 2728.21+0.80
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18963.68+3.55 SSEC - 3154.55+0.83
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8433.76+0.63 CAC40 - 8219.14+0.38
STOCKS EUR:  DAX - 18772.85+0.46
10/05/2024  CBA:  USD - 388.01+0.00 GBP - 486.25+1.35
10/05/2024  CBA:  EURO - 418.24+1.13
10/05/2024  CBA:  GOLD - 29012.67+76.10 SILVER - 344.62+4.56
ՀԱՅՏՆԻ ԵՆ ԴԱՐՁԵԼ ԲԱՑ ԽԱՂ ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ԽԱՂԵՐԻ ՀԱՂԹՈՂՆԵՐԻ ԱՆՈՒՆՆԵՐԸ
20/06/2011 10:34
Կիսվել

ՀԱՅՏՆԻ ԵՆ ԴԱՐՁԵԼ ԲԱՑ ԽԱՂ ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ԽԱՂԵՐԻ ՀԱՂԹՈՂՆԵՐԻ ԱՆՈՒՆՆԵՐԸ

Ավարտվեց Ինֆորմացիոն Տեխնոլոգիաների Ձեռնարկությունների Միության (ԻՏՁՄ) և «Orange Արմենիաե ընկերության նախաձեռնած «ԲԱՑ ԽԱՂե համակարգչային խաղերի նախագծման Հայաստանի բաց առաջնությունը, որն անցկացվում էր առաջին անգամ:  Առաջնության 4 փուլերի արդյունքում ժյուրին գնահատեց մասնակից խաղերն ըստ 7 անվանակարգերի` Լավագույն խաղ, Սցենար, Կերպար, Դիզայն, Անիմացիա, Նորարարություն և Լավագույն շարժական հավելված-խաղ, իսկ մրցանակաբաշխության օրը Orange-ի Հյուսիսային պողոտայում գտնվող գլխավոր խանութի ստորին հարկում ամբողջ օրն անցկացված ցուցահանդեսի այցելուների քվեարկության արդյունքներով նաև ընտրվեց ամենաշատ ժողովրդականություն վայելող խաղը: Ցուցադրվեցին ոչ միայն մասնակիցների մշակած խաղերը, այլ նաև համակարգչային խաղերի ոլորտը ներկայացնող այլ ստուդիաներ ու արտադրողներ:

«Լավագույն խաղե անվանակարգում, որն առաջնության գլխավոր մրցանակն էր, հաղթող ճանաչվեց Green Circle թիմի մշակած «Անիե խաղը, որը եռաչափ խաղ է (3D shooter): Խաղի գործողությունները տեղի են ունենում Հայաստանի պատմական մայրաքաղաքներից մեկում` Անիում:

Լավագույն դիզայնի համար պարգևատրվեց Ռուզաննա Ասրյանը «Սասունցի Դավիթե խաղի ինչպես կերպարների, այնպես էլ միջավայրի ձևավորման և դիզայնի համար:

«Լավագույն շարժական հավելված-խաղե անվանակարգում հաղթող ճանաչվեց Vaspurik թիմը: Խաղը, որի հերոսը նույնպես կոչվում է Vaspurik, հիշեցնում է հանրահայտ Mario խաղը, սակայն մշակված է Android օպերացիոն համակարգի համար:

«Լավագույն սցենարե անվանակարգը կիսեցին Վիկտորյա Հարությունյանի մշակած “Viking” խաղը, LeMaLuSp թիմի “LeMaLuSp” խաղը  և Event Horizon թիմի մշակած “Thief- The Apprentice” խաղը:

«Լավագույն նորարարությունե, «Լավագույն անիմացիաե և «Լավագույն կերպարե անվանակարգերում ժյուրին որոշում կայացրեց այս տարի մրցանակներ չհանձնել: Սակայն, նկատի ունենալով, որ մասնակիցներից BOYAJYAN BROTHERS թիմը և Վանիկ Մկրտչյանը առաջնության սկզբից ցույց են տվել մեծ խանդավառություն և ակնհայտորեն բարելավել են ինչպես իրենց գիտելիքները, այնպես էլ խաղի նախագծման  ու զարգացման հմտությունները, ժյուրին որոշեց հատուկ խրախուսական մրցանակներ հանձնել նրանց արձանագրած առաջընթացի համար:

Ցուցահանդեսի այցելուների քվեարկության արդյունքներով ամենաշատ ձայները հավաքեց LeMaLuSk դպրոցականների թիմը Երևանի Ֆիզիկամաթեմատիկական թեքումով դպրոցից:

«Այսօր մենք և ցուցահանդեսի բոլոր այցելուները բացահայտեցինք մի շատ կարևոր բան. Հայաստանում կան բազմաթիվ տաղանդավոր երիտասարդներ, կա մեծ ներուժ ու ստեղծագործական միտք, իսկ նրանց բոլորին պետք է պարզապես խրախուսել: Մենք հրաշալի կատարումներով նախագծեր տեսանք, որոնք արդեն ամբողջովին պատրաստ են և կարող են շուկա մտնել: Կարծում եմ` լավն է եզրափակիչ փուլ անցած միակ շարժական հավելված-խաղը: Ողջունում ենք բոլոր մասնակիցներին, քանի որ բոլոր այցելուներն էլ մեծ բավականություն ստացանե, – նշեց Orange-ի գլխավոր տնօրեն Բրունո Դյութուան:

«Եթե անկեղծ լինեմ, այս գաղափարը հղանալիս չէինք սպասում, որ այսպիսի արդյունքներ կունենանք: Ինչպես մասնակիցների քանակը, այնպես էլ ներկայացված նախագծերի որակը գերազանցեցին մեր բոլոր ակնկալիքները: Այն զարգացումը, որ մենք նկատեցինք մասնակիցներից շատերի մոտ, պարզապես ապշեցուցիչ է, իսկ մրցույթին մասնակցում են նույնիսկ դպրոցականներ: Շնորհավորում եմ մասնակիցներին, որոնց, հուսով եմ, դեռ կրկին կհանդիպենք հաջորդ տարի` առաջնության ժամանակ, արդեն ավելի նոր ու հետաքրքիր գաղափարներովե, – ընդգծեց ԻՏՁՄ նախագահ Կարեն Վարդանյանը:

Առաջնության մրցանակային ֆոնդը կազմում էր 1.340,000 դրամ, որը բաշխվեց հետևյալ կերպ. «Լավագույն խաղե` 400,000 դրամ, «Լավագույն դիզայնե` 150,000 դրամ, «Լավագույն շարժական հավելված-խաղե` 150,000 դրամ, «Լավագույն սցենարե` 150-ական դրամ, այցելուների համակրանք` 100,000 դրամ և  ժյուրիի խրախուսական մրցանակներ` 45-ական դրամ:

Մրցույթի ժյուրին կազմված էր ոլորտի փորձագետներից, որոնց թվում էին ներկայացուցիչներ P-Art ընկերությունից, Sourcio ընկերությունից, Teoken ընկերությունից, Tx Systems ընկերությունից, Triada ընկերությունից, Robert Saakyants Production ընկերությունից, Microsoft ընկերությունից, Արդիական տեխնոլոգիաների մասնագետների ասոցիացիայից (ԱԿՆԱՐԿ), National Professional Cybersport League-ից (NPCL), ինչպես նաև ներկայացուցիչներ ԻՏՁՄ-ից և Orange-ից:

10/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.01
+0.00
Եվրո (EUR)
418.24
+1.13
Ռուբլի (RUR)
4.20
-0.01
Լարի (GEL)
145.19
+0.40
29012.67
+76.10
Արծաթ
344.62
+4.56