ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՀԵՐԹԱԿԱՆ ՆՈՐՈՒՅԹԸ. ԽՈՇՈՐ ՀԱՐԿ ՎՃԱՐՈՂՆԵՐԻ ՏԵՍՉՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԳՈՐԾՈՒՄ ԵՆ ՎՃԱՐԱՅԻՆ ՏԵՐՄԻՆԱԼՆԵՐ
2011 թվականը Պետական եկամուտների կոմիտեն հռչակել է հարկ վճարողների սպասարկման որակի բարելավման տարի: Կոմիտեի նախագահը հարկային տեսչությունների առջև խնդիր է դրել` հարկ վճարողներին մատուցել միջազգային չափանիշներին համապատասխան բարձրակարգ սպասարկում: ՀՀ Հարկային ծառայության Լրատվական բաժնի տեղեկացմամբ` այդ նպատակով այս տարվա ընթացքում մի շարք միջոցառումներ են իրականացվել և դրանց մի մասն էլ ընթացքի մեջ է: Բարելավվել են հարկային տեսչությունների շենքային պայմանները, ստեղծվել են հարկ վճարողների սպասարկման ժամանակակից կենտրոններ: Իսկ հարկային ծառայողի մասնագիտական որակի բարձրացման նպատակով նրանց համար պարբերաբար վերապատրաստման դասընթացներ են կազմակերպվում:
Նշենք, որ ՊԵԿ-ի կողմից իրականացվող բարեփոխումների շրջանակում նմանատիպ վճարային տերմինալներ կգործեն նաև հարկային մյուս տեսչությունների նորաբաց սպասարկման կենտրոններում:
Նշենք, որ պետական բյուջեի եկամտային մասի ապահովման հիմնական բեռը հանրապետության շուրջ 440 խոշոր հարկատուներն են կրում: Խոշոր հարկ վճարողների հարկային տեսչության կողմից 2011թ. 8 ամիսների ընթացքում պետական բյուջե են հավաքագրվել 138.4 միլիարդ դրամի հարկեր և 22.2 միլիարդ դրամի սոցիալական վճարներ: Նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածում հավաքագրվել էին 116.4 միլիարդ դրամի հարկեր և 22.7 դրամի սոցիալական վճարներ: Այսինքն, 2011թ. հունվար-օգոստոս ամիսների ընթացքում խոշոր հարկ վճարողների կողմից ապահովվել է պետական բյուջե մուտքերի աճ` հարկերի մասով 22.0 միլիարդ դրամի չափով (կամ 19 տոկոսով), իսկ սոցիալական վճարների մասով 5.5 միլիարդ դրամի չափով (կամ 24 տոկոսով): ՊԵԿ հավաքագրած ընդհանուր հարկերում 2011թ հաշվետու ժամանակահատվածում 3 տոկոսով ավելացել է խոշոր բիզնեսից գանձված հարկերի տեսակարար կշիռը` կազմելով 60 տոկոս (նախորդ տարվա 57 տոկոսի դիմաց):