Բիզնես

USD BUY - 387.50-0.50 USD SELL - 391.00+0.00
EUR BUY - 436.00-3.00 EUR SELL - 443.00+0.00
OIL:  BRENT - 62.60+2.69 WTI - 59.74+2.88
COMEX:  GOLD - 3264.90+0.85 SILVER - 32.63+1.59
COMEX:  PLATINUM - 981.60+1.95
LME:  ALUMINIUM - 2416.00+0.69 COPPER - 9206.00+0.89
LME:  NICKEL - 15252.00-1.08 TIN - 29788.00-4.98
LME:  LEAD - 1951.50-0.31 ZINC - 2577.50-0.58
FOREX:  USD/JPY - 145.34+1.08 EUR/GBP - 1.1306-0.03
FOREX:  EUR/USD - 1.1306-0.03 GBP/USD - 1.3304+0.05
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40752.96+0.21 NASDAQ - 17710.74+1.52
STOCKS US: S&P 500 - 5604.14+0.63
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 36830.69+2.18 TOPIX - 2687.78+0.77
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22504.68+1.74 SSEC - 3279.03+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8496.80+0.02 CAC40 - 7593.87+0.00
STOCKS EUR:  DAX - 22496.98+0.00
02/05/2025  CBA:  USD - 389.41-0.53 GBP - 517.60-3.20
02/05/2025  CBA:  EURO - 441.28-1.73
02/05/2025  CBA:  GOLD - 40248.00-1,187.00 SILVER - 402.20-14.34
COCA-COLA-Ն ԿՐԿԻՆ ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
05/10/2011 15:52
Կիսվել

COCA-COLA-Ն ԿՐԿԻՆ ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Coca-Cola-ն արդեն 12-րդ անգամ ճանաչվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը: Interbrand գործակալության կողմից կազմված` 2011 թվականի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին հորիզոնականում հայտնված այս բրենդը գնահատվում է  71.8 մլրդ դոլար: Նշենք, որ մեկ տարի առաջ  Coca-Cola-ն «արժեր» 70.4 մլրդ դոլար:

Best Global Brands – 2011 վարկանիշի երկրորդ հորիզոնականում IBM-ն է (69.9 մլրդ դոլար): Լավագույն եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը (59.0 մլրդ դոլար):

Նշենք նաև, որ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Google-ը (55,3 մլրդ դոլար), General Electric-ը (42,8 մլրդ դոլար), McDonald’s-ը (35,5 մլրդ դոլար), Intel-ը (35,2 մլրդ դոլար), Apple-ը (33,4 մլրդ դոլար), Disney-ը (29,0 մլրդ դոլար) և Hewlett-Packard-ը (28,4 մլրդ դոլար):

Հատկանշական է, որ վերջին մեկ տարվա ընթացքում գնային կտրուկ աճ է գրանցել Apple բրենդը: Վերջինիս արժեքն աճել է ավելի քան 58%-ով: 

Մեկ տարվա ընթացքում Google-ը «թանկացել է» 27%-ով:

Նշենք, որ Interbrand գործակալությունն աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշը կազմելիս դիտարկում է երեք հիմնական ցուցանիշ`  ընկերության գործունեության ֆինանսական արդյունքները, «բրենդի դերը»` ապրանքների և ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում, և «բերնդի ուժը»` որպես ընկերության ապագա հաջող գործունեության երաշխիք:

02/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.41
-0.53
Եվրո (EUR)
441.28
-1.73
Ռուբլի (RUR)
4.71
-0.09
Լարի (GEL)
141.78
-0.07
40248.00
-1,187.00
Արծաթ
402.20
-14.34