Բիզնես

USD BUY - 389.00-0.50 USD SELL - 393.00+0.50
EUR BUY - 428.00+3.00 EUR SELL - 436.00+3.00
OIL:  BRENT - 64.67+7.11 WTI - 61.66+8.16
COMEX:  GOLD - 3141.10+4.04 SILVER - 31.12+4.50
COMEX:  PLATINUM - 936.60+2.86
LME:  ALUMINIUM - 2349.00-0.91 COPPER - 8655.50-0.88
LME:  NICKEL - 14180.00-1.28 TIN - 32603.00-3.91
LME:  LEAD - 1869.50-0.03 ZINC - 2563.00-1.97
FOREX:  USD/JPY - 146.69+1.12 EUR/GBP - 1.0981-0.51
FOREX:  EUR/USD - 1.0981-0.51 GBP/USD - 1.2844+0.05
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40608.45+7.87 NASDAQ - 17124.97+12.16
STOCKS US: S&P 500 - 5456.90+9.52
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 31714.03-3.93 TOPIX - 2349.33-3.40
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 20264.49+0.68 SSEC - 3186.81+1.31
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7679.48-2.92 CAC40 - 6863.02-3.34
STOCKS EUR:  DAX - 19670.88-3.00
09/04/2025  CBA:  USD - 391.78+0.77 GBP - 501.83+2.98
09/04/2025  CBA:  EURO - 432.41+5.08
09/04/2025  CBA:  GOLD - 37982.00+83.00 SILVER - 381.85+0.63
COCA-COLA-Ն ԿՐԿԻՆ ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
05/10/2011 15:52
Կիսվել

COCA-COLA-Ն ԿՐԿԻՆ ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Coca-Cola-ն արդեն 12-րդ անգամ ճանաչվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը: Interbrand գործակալության կողմից կազմված` 2011 թվականի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին հորիզոնականում հայտնված այս բրենդը գնահատվում է  71.8 մլրդ դոլար: Նշենք, որ մեկ տարի առաջ  Coca-Cola-ն «արժեր» 70.4 մլրդ դոլար:

Best Global Brands – 2011 վարկանիշի երկրորդ հորիզոնականում IBM-ն է (69.9 մլրդ դոլար): Լավագույն եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը (59.0 մլրդ դոլար):

Նշենք նաև, որ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Google-ը (55,3 մլրդ դոլար), General Electric-ը (42,8 մլրդ դոլար), McDonald’s-ը (35,5 մլրդ դոլար), Intel-ը (35,2 մլրդ դոլար), Apple-ը (33,4 մլրդ դոլար), Disney-ը (29,0 մլրդ դոլար) և Hewlett-Packard-ը (28,4 մլրդ դոլար):

Հատկանշական է, որ վերջին մեկ տարվա ընթացքում գնային կտրուկ աճ է գրանցել Apple բրենդը: Վերջինիս արժեքն աճել է ավելի քան 58%-ով: 

Մեկ տարվա ընթացքում Google-ը «թանկացել է» 27%-ով:

Նշենք, որ Interbrand գործակալությունն աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշը կազմելիս դիտարկում է երեք հիմնական ցուցանիշ`  ընկերության գործունեության ֆինանսական արդյունքները, «բրենդի դերը»` ապրանքների և ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում, և «բերնդի ուժը»` որպես ընկերության ապագա հաջող գործունեության երաշխիք:

09/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
391.78
+0.77
Եվրո (EUR)
432.41
+5.08
Ռուբլի (RUR)
4.56
+0.00
Լարի (GEL)
141.95
+0.02
37982.00
+83.00
Արծաթ
381.85
+0.63