Բիզնես

USD BUY - 393.00+0.00 USD SELL - 399.00+0.00
EUR BUY - 405.00-1.00 EUR SELL - 414.00+0.00
OIL:  BRENT - 77.12+1.35 WTI - 74.09+1.19
COMEX:  GOLD - 2697.40+0.72 SILVER - 31.16+1.40
COMEX:  PLATINUM - 991.70+0.78
LME:  ALUMINIUM - 2498.50-1.21 COPPER - 9031.50+2.60
LME:  NICKEL - 15451.00+2.47 TIN - 30079.00+5.33
LME:  LEAD - 1939.00+0.23 ZINC - 2825.00-3.48
FOREX:  USD/JPY - 158.3+0.31 EUR/GBP - 1.0297-0.09
FOREX:  EUR/USD - 1.0297-0.09 GBP/USD - 1.2297-0.28
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42635.20+0.00 NASDAQ - 19478.88+0.00
STOCKS US: S&P 500 - 5918.25+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39190.40-1.05 TOPIX - 2714.12-0.80
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19064.29-0.92 SSEC - 3168.52-1.33
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8319.69+0.83 CAC40 - 7490.28+0.51
STOCKS EUR:  DAX - 20317.10-0.06
10/01/2025  CBA:  USD - 396.84-0.01 GBP - 487.91+0.66
10/01/2025  CBA:  EURO - 408.82+0.02
10/01/2025  CBA:  GOLD - 34124.00+189.00 SILVER - 386.40+1.84
COCA-COLA-Ն ԿՐԿԻՆ ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
05/10/2011 15:52
Կիսվել

COCA-COLA-Ն ԿՐԿԻՆ ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Coca-Cola-ն արդեն 12-րդ անգամ ճանաչվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը: Interbrand գործակալության կողմից կազմված` 2011 թվականի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին հորիզոնականում հայտնված այս բրենդը գնահատվում է  71.8 մլրդ դոլար: Նշենք, որ մեկ տարի առաջ  Coca-Cola-ն «արժեր» 70.4 մլրդ դոլար:

Best Global Brands – 2011 վարկանիշի երկրորդ հորիզոնականում IBM-ն է (69.9 մլրդ դոլար): Լավագույն եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը (59.0 մլրդ դոլար):

Նշենք նաև, որ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Google-ը (55,3 մլրդ դոլար), General Electric-ը (42,8 մլրդ դոլար), McDonald’s-ը (35,5 մլրդ դոլար), Intel-ը (35,2 մլրդ դոլար), Apple-ը (33,4 մլրդ դոլար), Disney-ը (29,0 մլրդ դոլար) և Hewlett-Packard-ը (28,4 մլրդ դոլար):

Հատկանշական է, որ վերջին մեկ տարվա ընթացքում գնային կտրուկ աճ է գրանցել Apple բրենդը: Վերջինիս արժեքն աճել է ավելի քան 58%-ով: 

Մեկ տարվա ընթացքում Google-ը «թանկացել է» 27%-ով:

Նշենք, որ Interbrand գործակալությունն աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշը կազմելիս դիտարկում է երեք հիմնական ցուցանիշ`  ընկերության գործունեության ֆինանսական արդյունքները, «բրենդի դերը»` ապրանքների և ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում, և «բերնդի ուժը»` որպես ընկերության ապագա հաջող գործունեության երաշխիք:

10/01/2025
դրամ
Դոլար (USD)
396.84
-0.01
Եվրո (EUR)
408.82
+0.02
Ռուբլի (RUR)
3.89
+0.01
Լարի (GEL)
140.28
+0.21
34124.00
+189.00
Արծաթ
386.40
+1.84