Բիզնես

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 442.00+0.00 EUR SELL - 447.00+0.00
OIL:  BRENT - 67.14-2.57 WTI - 63.51-2.88
COMEX:  GOLD - 3587.50-0.24 SILVER - 41.03-0.58
COMEX:  PLATINUM - 1431.60+1.73
LME:  ALUMINIUM - 2611.00-1.02 COPPER - 9884.00+0.48
LME:  NICKEL - 15439.00+1.01 TIN - 34952.00+2.20
LME:  LEAD - 2003.50+0.78 ZINC - 2832.50+0.68
FOREX:  USD/JPY - 148.25-0.38 EUR/GBP - 1.1654+0.24
FOREX:  EUR/USD - 1.1654+0.24 GBP/USD - 1.3424+0.44
STOCKS RUS:  RTSI - 1117.32+0.46
STOCKS US: DOW JONES - 45271.23-0.05 NASDAQ - 21497.73+1.02
STOCKS US: S&P 500 - 6448.26+0.51
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 42580.27+1.53 TOPIX - 3080.17+1.03
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25058.51-1.12 SSEC - 3765.88-1.25
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9177.99+0.67 CAC40 - 7719.71+0.86
STOCKS EUR:  DAX - 23594.80+0.46
04/09/2025  CBA:  USD - 382.25-0.4 GBP - 513.94+1.04
04/09/2025  CBA:  EURO - 445.36-0.2
04/09/2025  CBA:  GOLD - 43704+768 SILVER - 502.15+3.65
COCA-COLA-Ն ԿՐԿԻՆ ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
05/10/2011 15:52
Կիսվել

COCA-COLA-Ն ԿՐԿԻՆ ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Coca-Cola-ն արդեն 12-րդ անգամ ճանաչվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը: Interbrand գործակալության կողմից կազմված` 2011 թվականի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին հորիզոնականում հայտնված այս բրենդը գնահատվում է  71.8 մլրդ դոլար: Նշենք, որ մեկ տարի առաջ  Coca-Cola-ն «արժեր» 70.4 մլրդ դոլար:

Best Global Brands – 2011 վարկանիշի երկրորդ հորիզոնականում IBM-ն է (69.9 մլրդ դոլար): Լավագույն եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը (59.0 մլրդ դոլար):

Նշենք նաև, որ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Google-ը (55,3 մլրդ դոլար), General Electric-ը (42,8 մլրդ դոլար), McDonald’s-ը (35,5 մլրդ դոլար), Intel-ը (35,2 մլրդ դոլար), Apple-ը (33,4 մլրդ դոլար), Disney-ը (29,0 մլրդ դոլար) և Hewlett-Packard-ը (28,4 մլրդ դոլար):

Հատկանշական է, որ վերջին մեկ տարվա ընթացքում գնային կտրուկ աճ է գրանցել Apple բրենդը: Վերջինիս արժեքն աճել է ավելի քան 58%-ով: 

Մեկ տարվա ընթացքում Google-ը «թանկացել է» 27%-ով:

Նշենք, որ Interbrand գործակալությունն աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշը կազմելիս դիտարկում է երեք հիմնական ցուցանիշ`  ընկերության գործունեության ֆինանսական արդյունքները, «բրենդի դերը»` ապրանքների և ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում, և «բերնդի ուժը»` որպես ընկերության ապագա հաջող գործունեության երաշխիք:

04/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.25
-0.4
Եվրո (EUR)
445.36
-0.2
Ռուբլի (RUR)
4.7052
-0.0253
Լարի (GEL)
141.94
-0.03
43704
+768
Արծաթ
502.15
+3.65