Բիզնես

USD BUY - 384.00+0.00 USD SELL - 387.00+0.50
EUR BUY - 447.00-1.00 EUR SELL - 458.00+1.00
OIL:  BRENT - 67.13+1.10 WTI - 65.45+1.07
COMEX:  GOLD - 3349.70+0.51 SILVER - 36.02+0.47
COMEX:  PLATINUM - 1369.00+0.91
LME:  ALUMINIUM - 2598.50+0.04 COPPER - 9934.00+0.66
LME:  NICKEL - 15206.00-0.06 TIN - 33661.00-0.16
LME:  LEAD - 2038.00-0.34 ZINC - 2714.00-1.36
FOREX:  USD/JPY - 143.47-0.26 EUR/GBP - 1.18+0.07
FOREX:  EUR/USD - 1.18+0.07 GBP/USD - 1.3742+0.00
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.28+0.18
STOCKS US: DOW JONES - 44494.94+0.91 NASDAQ - 20202.89-0.82
STOCKS US: S&P 500 - 6198.01-0.11
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39986.33-1.24 TOPIX - 2832.07-0.73
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24072.28+0.00 SSEC - 3457.75+0.39
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8785.33+0.28 CAC40 - 7662.59-0.04
STOCKS EUR:  DAX - 23673.29-0.99
01/07/2025  CBA:  USD - 385.32+0.85 GBP - 530.7+3.9
01/07/2025  CBA:  EURO - 455.06+4.23
01/07/2025  CBA:  GOLD - 40726+284 SILVER - 445.67+0.92
COCA-COLA-Ն ԿՐԿԻՆ ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
05/10/2011 15:52
Կիսվել

COCA-COLA-Ն ԿՐԿԻՆ ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Coca-Cola-ն արդեն 12-րդ անգամ ճանաչվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը: Interbrand գործակալության կողմից կազմված` 2011 թվականի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին հորիզոնականում հայտնված այս բրենդը գնահատվում է  71.8 մլրդ դոլար: Նշենք, որ մեկ տարի առաջ  Coca-Cola-ն «արժեր» 70.4 մլրդ դոլար:

Best Global Brands – 2011 վարկանիշի երկրորդ հորիզոնականում IBM-ն է (69.9 մլրդ դոլար): Լավագույն եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը (59.0 մլրդ դոլար):

Նշենք նաև, որ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Google-ը (55,3 մլրդ դոլար), General Electric-ը (42,8 մլրդ դոլար), McDonald’s-ը (35,5 մլրդ դոլար), Intel-ը (35,2 մլրդ դոլար), Apple-ը (33,4 մլրդ դոլար), Disney-ը (29,0 մլրդ դոլար) և Hewlett-Packard-ը (28,4 մլրդ դոլար):

Հատկանշական է, որ վերջին մեկ տարվա ընթացքում գնային կտրուկ աճ է գրանցել Apple բրենդը: Վերջինիս արժեքն աճել է ավելի քան 58%-ով: 

Մեկ տարվա ընթացքում Google-ը «թանկացել է» 27%-ով:

Նշենք, որ Interbrand գործակալությունն աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշը կազմելիս դիտարկում է երեք հիմնական ցուցանիշ`  ընկերության գործունեության ֆինանսական արդյունքները, «բրենդի դերը»` ապրանքների և ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում, և «բերնդի ուժը»` որպես ընկերության ապագա հաջող գործունեության երաշխիք:

01/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
385.32
+0.85
Եվրո (EUR)
455.06
+4.23
Ռուբլի (RUR)
4.9092
+0.0109
Լարի (GEL)
141.61
+0.36
40726
+284
Արծաթ
445.67
+0.92