ՍԹԱՐ – ԱՐՄԵՆՏԵԼ. ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՄԵԿՆԱՐԿԸ ՏՐՎԵԼ Է
«Սթար Դիվայդ» ընկերությունը (ՍԹԱՐ առևտրային ցանց) և «ԱրմենՏել»-ը պաշտոնապես հայտարարեցին երկարատև համագործակցության մասին: Այսօր՝ ապրիլի 11-ին, «ԱրմենՏել» ՓԲԸ գլխավոր տնօրեն Իգոր Կլիմկոն և ՍԹԱՐ առևտրային ցանցի գործադիր տնօրեն Վահան Քերոբյանը ստորագրեցին համագործակցության հուշագիր:
Ինչպես հրավիրված մամլո ասուլիսի շրջանակներում պարզաբանեցին կողմերը՝ համագործակցությունը, որն այս պահին իրականացվում է մի քանի ուղղություններով, ունի ռազմավարական նշանակություն և խոստանում է ընդլայնման մեծ հեռանկարներ: Համագործակցության մեկնարկային փուլում ՍԹԱՐ ցանցի սուպերմարկետներում կբացվեն Beeline վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներ, որտեղ ՍԹԱՐ-ի հաճախորդները կարող են ստանալ «ԱրմենՏել» ընկերության կողմից մատուցվող ծառայությունների ողջ շրջանակը:
Միևնույն ժամանակ, համագործակցության շրջանակում ստեղծվել է նաև ՍԹԱՐ ցանցի նոր կոմերցիոն տեղեկատվական կենտրոն (call-center): Զանգահարելով «8090» համարին՝ ՍԹԱՐ-ի հաճախորդները կարող են ստանալ տեղեկատվություն ՍԹԱՐ սուպերմարկետների աշխատանքային ժամերի և հասցեների, անցկացվող ակցիաների, հատուկ առաջարկների, այս կամ այն ապրանքի առկայության, տարադրամի փոխարժեքի մասին և այլն: Այս ամենից բացի, հաճախորդները կարող են հայտնել իրենց ցանկություները կամ առաջարկությունները, իմանալ թե որքան է կազմում հաշվեկշիռն իրենց ՍթարՔարտ կուտակային քարտի վրա:
«Ծառայությունների սիներգիան հանդիսանում է համաշխարհային պրակտիկայի ժամանակակից միտումներից ինչպես հարմարավետության, այնպես էլ ռեսուրսների արդյունավետ կառավարման տեսանկյունից: Մեր տեխնոլոգիաները և երկրում ամենամեծ սուպերմարկետների ցանցերից մեկի` ՍԹԱՐ-ի աշխատանքային փորձը թույլ են տալիս հաճախորդների սպասարկումը հասցնել նոր մակարդակի: ՍԹԱՐ առևտրային ցանցն այժմ մեր ռազմավարական ընկերն է, և մենք դա համարում ենք մեծ ձեռքբերում»,- նշեց «ԱրմենՏել» ՓԲԸ Գլխավոր Տնօրեն Իգոր Կլիմկոն:
«Մայրաքաղաքում և Հայաստանի մարզերում ՍԹԱՐ առևտրային ցանցի ընդլայնմանը զուգընթաց օրեցօր ավելանում է ցանցի հաճախորդների թիվը: Հաճախորդների արագ և արդյունավետ սպասարկումը մեր առաջնային խնդիրներից է: Call center ծառայության կազմակերպման հարցում «ԱրմենՏել» ընկերության ընտրությունը պայմանավորված էր վերջինիս` խոշոր ընկերությունների հետ աշխատելու մեծ փորձով, ինչպես նաև նրանց կողմից կիրառվող ժամանակակից տեխնոլոգիաների վստահությամբ»,- ընդգծեց ՍԹԱՐ առևտրային ցանցի գործադիր տնօրեն Վահան Քերոբյանը:
Նշենք, որ Beeline Ֆիքսված ցանցից 8090 կարճ համարին զանգն անվճար է: Beeline բջջային ցանցի համարներից զանգը տարիֆիկացվում է բաժանորդի սակագնային փաթեթին համապատասխան (զանգ ֆիքսված հեռախոսահամարին): Այլ համարներից զանգի մեկ րոպեի արժեքն անհրաժեշտ է պարզել համապատասխան օպերատորից:
ՍԹԱՐ Call center-ը թույլ է տալիս միավորել տեղեկատվական ամբողջ ծավալը` ժամանակակից հեռահաղորդակցական սարքավորում օգտագործելով: Կենտրոնում ներդրված է AVAYA տեխնոլոգիան, որը թույլ է տալիս հարցումները դասակարգել ըստ թեմաների` հաճախորդների հետ աշխատանքը դարձնելով ավելի արդյունավետ: Բացի այդ, այս տեխնոլոգիան թույլ է տալիս օգտվել ոչ միայն օպերատորների ծառայություններից, այլև հաճախորդի ցանկությամբ` սպասարկման ավտոմատացված համակարգից:
Ավետիսյան 48/1 հասցեում գտնվող ՍԹԱՐ սուպերմարկետում արդեն գործում է Beeline առաջին գրասենյակը: Մոտ ապագայում ՍԹԱՐ ցանցի մյուս սուպերմարկետներում նույնպես կբացվեն նոր գրասենյակներ: