Just Walk Out. Amazon-ի նոր վճարային տեխնոլոգիան՝ Shift4-ի հետ համատեղ
Amazon-ը համագործակցում է Shift4-ի հետ՝ ընդլայնելու իր «Just Walk Out» վճարային տեխնոլոգիայի հասանելիությունը: Այս համագործակցությունը համատեղում է Shift4-ի VenueNext լուծումը Amazon-ի առանց վճարումների գնումների նոր գործիքի հետ: Հաճախորդներն այժմ կարող են օգտագործել այս լուծումը Չիկագոյի United Center մարզադաշտում, որն արդեն ունի Just Walk Out տեխնոլոգիայով 7 խանութներ:
Just Walk Out-ի հետ գնումներ կատարելը դարձել է առանց ջանքերի: Հաճախորդները մտնում են խանութ, սկանավորում տվյալ խանութի շարժական դրամապանակը, որն աշխատում է Shift4-ի VenueNext լուծումով, իսկ Just Walk Out տեխնոլոգիան հոգում է մնացածի մասին: Այն հայտնաբերում է, թե գնորդները ինչ են վերցնում կամ ետ վերադարձնում դարակներ և գնումներն ավարտելիս՝ գանձում է նրանց VenueNext բջջային դրամապանակը այն ապրանքների համար, որոնք նրանք վերցնում են:
Amazon-ի Just Walk Out տեխնոլոգիան հիմնականում օգտագործվել է սննդամթերքի և խմիչքների վաճառքի համար, սակայն վերջերս այն ընդլայնվել է՝ ներառելով հագուստի գնումներ՝ ավելացնելով RFID տեխնոլոգիան: Սա թույլ է տալիս հաճախորդներին ընտրել հագուստ, փորձել դրանք և հեռանալ խանութից՝ առանց հերթում սպասելու: Նրանք կարող են վճարել՝ իրենց վարկային կամ դեբետային քարտով կամ օգտագործելով Amazon One ձեռքի ափի ճանաչման սարքը:
Այս քայլը մատնանշում է Amazon-ի ջանքերը՝ իր տեխնոլոգիան առցանց հարթակից դուրս բերելու դեպի մանրածախ առևտուր: 2022թ. Amazon-ի ֆիզիկական խանութի եկամուտը կազմել է 19 մլրդ դոլար` համեմատած Walmart-ի մեկ եռամսյակի 100 մլրդ դոլարի վաճառքի հետ: Այսպես, Amazon-ի ընդլայնումը դեպի գանձապահ տեխնոլոգիաներ այլ առևտրականների համար կարող է ավելի ուժեղացնել իր ֆիզիկական մանրածախ ներկայությունը: Բացի այդ, Amazon-ը առաջատար է Walmart-ից հագուստի վաճառքով, որի մասնաբաժինը կազմում է ավելի քան 15%՝ համեմատած վերջին եռամսյակում Walmart-ի 6,9%-ի հետ:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։