Ֆինանսական

USD BUY - 381.50-2.00 USD SELL - 383.50-0.50
EUR BUY - 444.00+1.50 EUR SELL - 448.00+1.50
OIL:  BRENT - 61.69-0.72 WTI - 58.00-0.70
COMEX:  GOLD - 4276.40+1.19 SILVER - 62.86+1.03
COMEX:  PLATINUM - 1713.50+1.89
LME:  ALUMINIUM - 2856.50-1.09 COPPER - 11487.00-1.28
LME:  NICKEL - 14734.00-0.71 TIN - 39858.00-0.07
LME:  LEAD - 1978.50-1.00 ZINC - 3090.00-0.99
FOREX:  USD/JPY - 155.67+0.04 EUR/GBP - 1.1733+0.34
FOREX:  EUR/USD - 1.1733+0.34 GBP/USD - 1.339+0.17
STOCKS RUS:  RTSI - 1091.47-0.80
STOCKS US: DOW JONES - 48704.01+1.34 NASDAQ - 23593.86-0.25
STOCKS US: S&P 500 - 6901.00+0.21
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50836.55+1.37 TOPIX - 3423.83+1.98
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25976.79+1.75 SSEC - 3889.35+0.41
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9703.16+0.49 CAC40 - 8085.76+0.79
STOCKS EUR:  DAX - 24294.61+0.68
12/12/2025  CBA:  USD - 381.77-0.07 GBP - 510.66-0.17
12/12/2025  CBA:  EURO - 447.7+0.68
12/12/2025  CBA:  GOLD - 51924+361 SILVER - 762.41+13.12
Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց
04/12/2023 12:03
Կիսվել

Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց

2023թ. «Սև ուրբաթ»-ին ԱՄՆ գնորդների գրեթե կեսը՝ ահռելի 48%-ը, նախընտրել է գնումներ կատարել առցանց, և իսկ նրանց 28%-ը՝ բացառապես թվային տարբերակով: Միևնույն ժամանակ, մարդկանց 37%-ը ընտրել է ավանդական խանութների փորձը, որոնց 16%-ը գնել է ֆիզիկական խանութներից: Զարմանալիորեն, սպառողների մոտ 35%-ը որոշել է «Սև ուրբաթին» ընդհանրապես գնումներ չկատարել:

Զգալի միտում ի հայտ եկավ, երբ մերօրյա գնորդներն իրենց նախապատվությունը տվեցին առցանց հարթակներին՝ գործարքներ որսալու համար: Գները համեմատելու հեշտությունը, բացառիկ առաջարկներ գտնելը և լավագույն գործարքների գրավչությունը նպաստեցին այս տեղաշարժին:

Գնումների մեծ օրվան ընդառաջ բրենդները պատրաստվել էին առցանց գովազդային արշավների՝ ազդելով սպառողների ընտրության վրա: Գնորդների ⅓-ը խոստովանել է, որ վեբ կայքերի գովազդներն ազդել են իրենց որոշումների վրա, ընդ որում 17%-ը մատնանշել է այդ գովազդները որպես իրենց սևուրբաթյան գնումների հիմնական գործոն:

Սոցիալական մեդիայի դերը մեր կյանքում տարածվում է նաև գնումների որոշման վրա: Սպառողների մոտ 30%-ը խոստովանել է, որ սոցիալական մեդիան զգալի դեր է խաղացել սև ուրբաթին իրենց ընտրություններն ուղղորդելու գործում: Ինֆլյուենսերները, իրենց իրական և թիրախավորված բովանդակությամբ, հատկապես ազդեցիկ էին՝ խթանելով վստահության զգացումը, որին հասնելու համար հաճախ պայքարում են ավանդական գովազդները:

Առցանց գնումների մոլեգնությունը հանգեցրեց ԱՄՆ-ում «Սև ուրբաթի» արդյունքում ռեկորդային 9,8 մլրդ դոլարի վաճառքի, ինչը 7,5 %-ով ավել է նախորդ տարվա համեմատ: Էլեկտրոնիկան, խելացի ժամացույցները, հեռուստացույցները և աուդիո սարքավորումները մեծ խաղացողներ էին այս հաղթարշավում։ Բացի այդ, «գնիր հիմա, վճարիր հետո» (BNPL) տարբերակների օգտագործումը Thanksgiving-ին նախորդող շաբաթվա համեմատ աճել է ահռելի 72%-ով:

Համանման աշխուժությունը գնումների աշխարհում դրական ալիքային ազդեցություն ունեցավ էլեկտրոնային առևտրի վրա կենտրոնացած մանրածախ վաճառողների համար: Amazon-ի, Etsy-ի, Shopify-ի և Wayfair-ի նման ընկերությունները սև ուրբաթին հաջորդող օրերին գրանցեցին բաժնետոմսերի աճ՝ ապացուցելով առցանց մանրածախ առևտրի աճող գերակայությունը գնումների ժամանակակից վարքագծում:

Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։

12/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.77
-0.07
Եվրո (EUR)
447.7
+0.68
Ռուբլի (RUR)
4.7817
-0.0401
Լարի (GEL)
141.54
-0.02
51924
+361
Արծաթ
762.41
+13.12