Տնտեսական

USD BUY - 384.00+0.00 USD SELL - 387.00+0.50
EUR BUY - 447.00-1.00 EUR SELL - 458.00+1.00
OIL:  BRENT - 67.13+1.10 WTI - 65.45+1.07
COMEX:  GOLD - 3349.70+0.51 SILVER - 36.02+0.47
COMEX:  PLATINUM - 1369.00+0.91
LME:  ALUMINIUM - 2598.50+0.04 COPPER - 9934.00+0.66
LME:  NICKEL - 15206.00-0.06 TIN - 33661.00-0.16
LME:  LEAD - 2038.00-0.34 ZINC - 2714.00-1.36
FOREX:  USD/JPY - 143.47-0.26 EUR/GBP - 1.18+0.07
FOREX:  EUR/USD - 1.18+0.07 GBP/USD - 1.3742+0.00
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.28+0.18
STOCKS US: DOW JONES - 44494.94+0.91 NASDAQ - 20202.89-0.82
STOCKS US: S&P 500 - 6198.01-0.11
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39762.48-0.56 TOPIX - 2826.04-0.21
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24221.41+0.62 SSEC - 3454.79-0.09
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8785.33+0.28 CAC40 - 7662.59-0.04
STOCKS EUR:  DAX - 23673.29-0.99
02/07/2025  CBA:  USD - 384.51-0.81 GBP - 526.78-3.92
02/07/2025  CBA:  EURO - 452.41-2.65
02/07/2025  CBA:  GOLD - 41401+675 SILVER - 451.29+5.62
Ո՞ՐՆ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
02/11/2012 10:26
Կիսվել

Ո՞ՐՆ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Արդեն 13-րդ տարին անընդմեջ Coca-Cola-ն ճանաչվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը: Մեկ տարվա ընթացքում այս բրենդի արժեքն աճել է 8%-ով և այժմ կազմում է 77.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Interbrand գործակալության կողմից կազմված Best Global Brands – 2012 վարկանիշում Coca-Cola-ին հաջորդում են Apple-ը և IBM-ը` զբաղեցնելով համապատասխանաբար երկրորդ և երրորդ հորիզոնականները: Apple բրենդի արժեքը մեկ տարվա ընթացքում աճել է 129%-ով, IBM-ինը` 8%-ով: Այժմ Apple-ը գնահատվում է 76,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար, IBM բրենդը` 75.5 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

2012 թվականի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Google-ը (69.7 մլրդ ԱՄՆ դոլար), Microsoft-ը (57.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար), General Electric-ը (43.6 մլրդ դոլար), McDonald’s-ը (40.0 մլրդ դոլար), Intel-ը (39.3 մլրդ դոլար), Samsung-ը (32.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար) և Toyota-ն (30.2 մլրդ ԱՄՆ դոլար):

Նշենք նաև, որ ըստ վարկանիշի տվյալների` վերջին մեկ տարվա ընթացքում գնային կտրուկ աճ է գրանցել Apple բրենդը:

Այս տարի առաջին անգամ վարկանիշում է հայտնվել Facebook բրենդը` զբաղեցնելով 69-րդ հորիզոնականը:

Interbrand գործակալությունն աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշը կազմելիս դիտարկում է երեք հիմնական ցուցանիշ`  ընկերության գործունեության ֆինանսական արդյունքները, «բրենդի դերը»` ապրանքների և ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում, և «բերնդի ուժը»` որպես ընկերության ապագա հաջող գործունեության երաշխիք:

02/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.51
-0.81
Եվրո (EUR)
452.41
-2.65
Ռուբլի (RUR)
4.8926
-0.0166
Լարի (GEL)
141.37
-0.24
41401
+675
Արծաթ
451.29
+5.62