Տնտեսական

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 443.50-1.00 EUR SELL - 447.00-2.00
OIL:  BRENT - 65.95+0.38 WTI - 62.24+0.57
COMEX:  GOLD - 4037.20+1.03 SILVER - 48.17-0.48
COMEX:  PLATINUM - 1688.60+1.80
LME:  ALUMINIUM - 2692.50+0.00 COPPER - 10490.50+0.00
LME:  NICKEL - 15317.00+0.00 TIN - 36888.00+0.00
LME:  LEAD - 2024.00+0.00 ZINC - 3020.50+0.00
FOREX:  USD/JPY - 152.46+1.43 EUR/GBP - 1.162-0.73
FOREX:  EUR/USD - 1.162-0.73 GBP/USD - 1.3393-0.61
STOCKS RUS:  RTSI - 1026.02+2.07
STOCKS US: DOW JONES - 46602.98-0.20 NASDAQ - 22788.36-0.67
STOCKS US: S&P 500 - 6714.59-0.38
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 47734.99-0.45 TOPIX - 3235.66+0.24
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26829.46-0.48 SSEC - 3882.78+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9483.58+0.05 CAC40 - 7974.85+0.04
STOCKS EUR:  DAX - 24385.78+0.03
08/10/2025  CBA:  USD - 382.75+0.12 GBP - 513.38-0.3
08/10/2025  CBA:  EURO - 445.29-1.32
08/10/2025  CBA:  GOLD - 48964+379 SILVER - 596.21-1.23
Ո՞ՐՆ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
02/11/2012 10:26
Կիսվել

Ո՞ՐՆ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Արդեն 13-րդ տարին անընդմեջ Coca-Cola-ն ճանաչվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը: Մեկ տարվա ընթացքում այս բրենդի արժեքն աճել է 8%-ով և այժմ կազմում է 77.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Interbrand գործակալության կողմից կազմված Best Global Brands – 2012 վարկանիշում Coca-Cola-ին հաջորդում են Apple-ը և IBM-ը` զբաղեցնելով համապատասխանաբար երկրորդ և երրորդ հորիզոնականները: Apple բրենդի արժեքը մեկ տարվա ընթացքում աճել է 129%-ով, IBM-ինը` 8%-ով: Այժմ Apple-ը գնահատվում է 76,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար, IBM բրենդը` 75.5 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

2012 թվականի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Google-ը (69.7 մլրդ ԱՄՆ դոլար), Microsoft-ը (57.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար), General Electric-ը (43.6 մլրդ դոլար), McDonald’s-ը (40.0 մլրդ դոլար), Intel-ը (39.3 մլրդ դոլար), Samsung-ը (32.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար) և Toyota-ն (30.2 մլրդ ԱՄՆ դոլար):

Նշենք նաև, որ ըստ վարկանիշի տվյալների` վերջին մեկ տարվա ընթացքում գնային կտրուկ աճ է գրանցել Apple բրենդը:

Այս տարի առաջին անգամ վարկանիշում է հայտնվել Facebook բրենդը` զբաղեցնելով 69-րդ հորիզոնականը:

Interbrand գործակալությունն աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշը կազմելիս դիտարկում է երեք հիմնական ցուցանիշ`  ընկերության գործունեության ֆինանսական արդյունքները, «բրենդի դերը»` ապրանքների և ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում, և «բերնդի ուժը»` որպես ընկերության ապագա հաջող գործունեության երաշխիք:

08/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.75
+0.12
Եվրո (EUR)
445.29
-1.32
Ռուբլի (RUR)
4.6883
+0.0215
Լարի (GEL)
141.21
+0.09
48964
+379
Արծաթ
596.21
-1.23