Տնտեսական

USD BUY - 387.50+0.00 USD SELL - 390.00-0.50
EUR BUY - 438.00-1.00 EUR SELL - 444.00+1.00
OIL:  BRENT - 65.43-2.39 WTI - 61.65-2.44
COMEX:  GOLD - 3325.10+0.80 SILVER - 32.89+0.43
COMEX:  PLATINUM - 993.10+1.76
LME:  ALUMINIUM - 2434.00+0.25 COPPER - 9378.00+0.04
LME:  NICKEL - 15615.00+0.45 TIN - 32021.00+0.13
LME:  LEAD - 1967.00+1.16 ZINC - 2633.50-0.49
FOREX:  USD/JPY - 142.42-0.93 EUR/GBP - 1.1391+0.42
FOREX:  EUR/USD - 1.1391+0.42 GBP/USD - 1.341+0.82
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40227.59+0.28 NASDAQ - 17366.13-0.10
STOCKS US: S&P 500 - 5528.75+0.06
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 35839.99+0.00 TOPIX - 2650.61+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22008.11+0.16 SSEC - 3286.65-0.05
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8417.34+0.02 CAC40 - 7573.76+0.50
STOCKS EUR:  DAX - 22271.67+0.13
29/04/2025  CBA:  USD - 389.45-0.01 GBP - 521.16+1.78
29/04/2025  CBA:  EURO - 443.12+1.20
29/04/2025  CBA:  GOLD - 41273.00+237.00 SILVER - 413.32-4.08
Ո՞ՐՆ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
02/11/2012 10:26
Կիսվել

Ո՞ՐՆ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Արդեն 13-րդ տարին անընդմեջ Coca-Cola-ն ճանաչվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը: Մեկ տարվա ընթացքում այս բրենդի արժեքն աճել է 8%-ով և այժմ կազմում է 77.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Interbrand գործակալության կողմից կազմված Best Global Brands – 2012 վարկանիշում Coca-Cola-ին հաջորդում են Apple-ը և IBM-ը` զբաղեցնելով համապատասխանաբար երկրորդ և երրորդ հորիզոնականները: Apple բրենդի արժեքը մեկ տարվա ընթացքում աճել է 129%-ով, IBM-ինը` 8%-ով: Այժմ Apple-ը գնահատվում է 76,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար, IBM բրենդը` 75.5 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

2012 թվականի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Google-ը (69.7 մլրդ ԱՄՆ դոլար), Microsoft-ը (57.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար), General Electric-ը (43.6 մլրդ դոլար), McDonald’s-ը (40.0 մլրդ դոլար), Intel-ը (39.3 մլրդ դոլար), Samsung-ը (32.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար) և Toyota-ն (30.2 մլրդ ԱՄՆ դոլար):

Նշենք նաև, որ ըստ վարկանիշի տվյալների` վերջին մեկ տարվա ընթացքում գնային կտրուկ աճ է գրանցել Apple բրենդը:

Այս տարի առաջին անգամ վարկանիշում է հայտնվել Facebook բրենդը` զբաղեցնելով 69-րդ հորիզոնականը:

Interbrand գործակալությունն աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշը կազմելիս դիտարկում է երեք հիմնական ցուցանիշ`  ընկերության գործունեության ֆինանսական արդյունքները, «բրենդի դերը»` ապրանքների և ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում, և «բերնդի ուժը»` որպես ընկերության ապագա հաջող գործունեության երաշխիք:

29/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.45
-0.01
Եվրո (EUR)
443.12
+1.20
Ռուբլի (RUR)
4.78
+0.05
Լարի (GEL)
141.62
-0.08
41273.00
+237.00
Արծաթ
413.32
-4.08