Ինչպես Bachan’s ճապոնական սոուսը գրավեց ԱՄՆ-ի հաճախորդների սրտերը
Bachan’s-ի հիմնադիր Ջասթին Գիլը իր տատիկի պատրաստած սոուսը վերածել է ԱՄՆ-ում ամենաարագ աճող համային ապրանքանիշի:
Bachan’s-ի 43-ամյա հիմնադիր և գործադիր տնօրեն Ջասթին Գիլը նշում է, որ նա ստեղծել է պլաստիկ շշերով փաթեթավորում, որոնք հեշտ է օգտագործել՝ պարզապես մեկ սեղմամբ:
Գնորդներին դուր է եկել Bachan’s-ի արտադրանքը: Կծու սոուսը սկսել է ժողովրդականություն վայելել 2019 թվականին՝ ապրանքանիշի գործարկումից անմիջապես հետո: Զանգվածային հաջողության պատճառներից մեկը տատիկի ընտանեկան բաղադրատոմսն է, որի հիման վրա արտադրվում է ընկերության սոուսը: Bachan’s նշանակում է «Տատիկից»: Այս կերպ արտադրողը փորձել է ընգծել արտադրանքի ծագումն ու աղբյուրը:
Այսօր Bachan’s-ը Amazon-ում և Whole Foods-ում ամենավաճառվող խորովածի սոուսն է և ԱՄՆ-ում ամենաարագ աճող համային բրենդը: Տարեկան եկամուտը գնահատվում է 70 միլիոն դոլար՝ Bachan’s-ի հաջողությունը համեմատելի է Huy Fong Foods-ի Sriracha սոուսի հաջողության հետ, որի հիմնադիր Դեյվիդ Թրանին միլիարդներ է վաստակել:
Ըստ առկա տվյալների՝ ընկերությունը մոտավորապես գնահատվում է 350 միլիոն դոլար, սակայն կարող է վաճառվել ավելի մեծ գումարով:
Գիլը թանկ էր գնահատում իր տատիկի գաղտնի բաղադրատոմսը և 2013-ին նա որոշեց կիսվել սոուսով աշխարհի հետ:
Գիլից վեց տարի պահանջվեց Կալիֆորնիայի տարբեր գործարաններում տարբեր բաղադրատոմսեր փորձարկելու համար, մինչև նա գոհ մնաց սոուսի համից: Զանգվածային արտադրության համար նախատեսված տարբեր բուրավետիչներ կարող են երկար ժամանակ պահպանվել կոնսերվանտների և պաստերիզացիայի շնորհիվ, սակայն դա փչացրնում է սոուսի համն ու բաղադրությունը: Գիլն ուսումնասիրել է քիմիա՝ մշակելով սոուսը սառը շշալցնելու գործընթաց՝ պաստերիզացման ամբողջական վերացմամբ:
Ըստ Գիլի՝ Bachan’s-ն այժմ օգտագործում է 10 բաղադրիչ՝ նվազագույն մշակված և բարձրորակ սոուս ստեղծելու համար:
Այսօր Bachan’s-ի արտադրանքը կարելի է գտնել Նահանգների 25000 խանութներում, սակայն Գիլը դեռ ցանկանում է ավելի շատ հաճախորդներ ձեռք բերել: Նա կենտրոնացած է համային հավելումների հետագա զարգացման և սոուսների նոր շարք արտադրելու վրա:
«Մենք ցանկանում ենք լինել առաջին խորհրդանշական ճապոնա-ամերիկյան սոուսի ապրանքանիշը: Մեր երազանքն է, որ մեր ապրանքանիշը ճանաչվի Heinz կետչուպի կամ Tabasco կծու սոուսի նման: Ես ցանկանում եմ, որ ապրանքանիշը դառնա ամերիկյան մշակույթի անբաժանելի մասը. այս կերպ ես կարող եմ կիսվել ոչ միայն ճապոնական մշակույթով, այլև պահպանել իմ ընտանիքի ժառանգությունը»,- ասում է ճապոնացի գործարարը: