Visa, Mastercard և UnionPay գործարքների ծավալները. Ինֆոգրաֆիկա
Այս գրաֆիկը ցույց է տալիս 2014-ից 2023 թվականներին վճարային քարտերի հինգ խոշորագույն ընկերությունների (Visa, Mastercard, UnionPay, American Express և Discover) գլոբալ գործարքների քանակը:
Տարի | Visa (մլրդ) | UnionPay (մլրդ) | Mastercard (մլրդ) | American Express (մլրդ) |
Discover (մլրդ) |
---|---|---|---|---|---|
2014 | 113 | 20 | 51 | 7 | 2 |
2015 | 126 | 29 | 60 | 7 | 2 |
2016 | 139 | 38 | 67 | 7 | 2 |
2017 | 148 | 76 | 59 | 8 | 3 |
2018 | 165 | 98 | 90 | 8 | 3 |
2019 | 186 | 131 | 108 | 9 | 3 |
2020 | 188 | 151 | 113 | 9 | 3 |
2021 | 226 | 198 | 140 | 9 | 3 |
2022 | 242 | 213 | 150 | 10 | 4 |
2023 | 267 | 228 | 171 | 11 | 4 |
2002 թվականին հիմնադրված չինական UnionPay ընկերությունը 2017 թվականին գործարքների ծավալով գերազանցել է Mastercard-ին:
2023 թվականին UnionPay-ը գրանցել է 228 միլիարդ գործարք ամբողջ աշխարհում ՝ վստահ զբաղեցնելով երկրորդ տեղը Visa-ից հետո (267 միլիարդ): Ըստ Retail Banking Research-ի, այն նաև գերազանցել է Visa-ին և Mastercard-ին վճարումների ընդհանուր ծավալով:
UnionPay-ի ամենամեծ շուկան Չինաստանն է, որտեղ այն միակ միջբանկային ցանցն է, որը միավորում է բոլոր բանկոմատները: Հարկ է նաև նշել, որ UnionPay գործարքների մեծ մասը դեբետային են, չնայած վարկային քարտերի արտադրանքն արագ զարգանում է:
Միևնույն ժամանակ, խոստումնալից մրցակիցները, ինչպիսիք են PayPal-ը և Apple Pay-ը, վերածվել են Visa-ի և Mastercard-ի համագործակիցների՝ փորձելով տեղ զբաղեցնել թվային վճարումների զանգվածային և շահութաբեր արդյունաբերության մեջ:
Դա մասամբ պայմանավորված է նրանով, թե որքան լայն են VISA-ի և Mastercard-ի ենթակառուցվածքները: Ինչպես բացատրվում է Motley Fool-ի հոդվածում, այս երկու քարտային հսկաները, ըստ էության, մայրուղիներ են կառուցել վճարումների աշխարհում և միջնորդավճարներ են գանձում յուրաքանչյուր գործարքի համար:
Եվ նույնիսկ վճարի չափը կարող է փոխել շուկայի մասնաբաժինը: Օրինակ, American Express քարտերը ավելի քիչ տարածված են վաճառողներից ավելի բարձր վճարներ գանձելու պատճառով, ինչը սահմանափակում է դրանց օգտագործումը: