Հիբրիդներն ու էլեկտրական մեքենաները գրավում են ռուսական շուկան
Հիբրիդային և էլեկտրական մեքենաների մասնաբաժինը ռուսական շուկայում հասել է ավտոմեքենաների ընդհանուր թվի 4․3%-ին: Ընթացիկ տարվա առաջին կիսամյակում նոր հիբրիդային մեքենաների մասնաբաժինը հունվարի 1․1%-ից հունիսին հասել է 2․7%-ի, իսկ նոր էլեկտրական մեքենաների մասնաբաժինն աճել է 0․2%-ով և կազմել 1․6%: Օգտագործված մեքենաների հատվածում հիբրիդները զգալի աճ չեն գրանցել, սակայն էլեկտրական մեքենաների մասնաբաժինը աճել է 0․4%-ով՝ կազմելով 1%:
Չինական էլեկտրամոբիլները շարունակում են առաջատար դիրքեր զբաղեցնել: Դրանց մասնաբաժինը հունվարի 64%-ից հունիսին հասել է 75%-ի: Հաջորդում են գերմանական (16%) և ռուսական (7%) բրենդերը: Օգտագործված էլեկտրական մեքենաների շրջանում աճում է ամերիկյան և ճապոնական մեքենաների մասնաբաժինը: Յուրաքանչյուրն աճել է 3%-ով՝ համապատասխանաբար հասնելով 18%-ի և 15%-ի, մինչդեռ չինական էլեկտրական մեքենաների մասնաբաժինը նվազել է 6%-ով՝ հասնելով 42%-ի:
Նոր էլեկտրոմոբիլների շուկայում հայտնի են Zeekr 001 (7․53 միլիոն ռուբլի), Zeekr X (4․55 միլիոն ռուբլի) և Hongqi EMS 9 (10․04 միլիոն ռուբլի) մոդելները: Օգտագործված էլեկտրամոբիլների շարքում սպառողները նախընտրում են Zeekr 001-ը (6․53 միլիոն ռուբլի), Tesla Model 3-ը (3․7 միլիոն ռուբլի) և Porsche Taycan-ը (13․02 միլիոն ռուբլի): Հիբրիդային մեքենաների հատվածում առաջատար են չինական ապրանքանիշերը՝ Tank500 (6․49 միլիոն ռուբլի), LiXiang L9 (8․97 միլիոն ռուբլի) և LiXiang L7 (7․57 միլիոն ռուբլի): Օգտագործված հիբրիդների շարքում պահանջարկ ունեն Vocal Dream-ը (7․33 միլիոն ռուբլի), Voyage Free-ը (4․8 միլիոն ռուբլի) և LiXiang L7-ը (6․79 միլիոն ռուբլի):
Երկրորդ եռամսյակում էլեկտրական մեքենաների և հիբրիդների առաջարկը նվազել է մոտ 20%-ով՝ 2024 թվականի ապրիլի 1-ից էլեկտրամոբիլների մաքսազերծման կանոնների խստացման պատճառով, ինչը նույնպես հանգեցրել է ներմուծման կրճատմանը և գների բարձրացմանը 5%-ով: