Գերմանիայում բիզնես միջավայրի անկում է գրանցվել ավտոարդյունաբերության ոլորտում
Գերմանական ավտոարդյունաբերության բիզնես միջավայրի ինդեքսը նոյեմբերին նվազել է գրեթե 4 կետով՝ հասնելով -32.1-ի: Սա ամենացածր մակարդակն է 2022 թվականի առաջին եռամսյակից ի վեր: Այս մասին հայտնում է Մյունխենի Տնտեսական հետազոտությունների ինստիտուտը:
Հոկտեմբերին ցուցանիշը կազմել է -28.6: Այն համադրելի մակարդակի վրա է 2022 թվականի սկզբի, ինչպես նաև 2020 թվականի ցուցանիշի հետ, երբ սկսվեց կորոնավիրուսային համաճարակը և երկրում սկսեցին սահմանափակումներ մտցնել:
«Ավտոարդյունաբերությունը երեք գործոնի ճիրաններում է՝ լայնածավալ փոխակերպում, հսկայական մրցակցություն և թույլ տնտեսություն», – մեկնաբանել է փորձագետ Անիտա Վոլֆը հարցման արդյունքները:
Տնտեսագետներն արձանագրել են նաև տնտեսական իրավիճակի գնահատման ցուցանիշի նվազում, ինչը վկայում է այն մասին, որ կառավարիչները հոռետեսորեն են տրամադրված տնտեսության իրավիճակի և դրա անմիջական հեռանկարների նկատմամբ: Ցածր է նաև նոր աշխատակիցներ ընդունելու պատրաստակամությունը: Միևնույն ժամանակ, հարցումներն արձանագրել են արտահանման ակնկալիքների բարելավում, փորձագետները դա բացատրում են հովանավորչական միջոցառումների կողմնակից Դոնալդ Թրամփի հաղթանակով. գերմանացի ավտոարտադրողները դեռ սպասում են նրա հետագա առևտրային քաղաքականությանը: