
Volkswagen-ը մինչև 2030 թվականը մինչև 1 մլրդ եվրո կներդնի արհեստական բանականության տեխնոլոգիաների մեջ
Գերմանական ավտոհոլդինգ Volkswagen AG-ն նախատեսում է մինչև 2030 թվականը մինչև 1 մլրդ եվրո ներդնել արհեստական բանականության տեխնոլոգիաների զարգացման մեջ։
Ավտոարտադրողը մտադիր է ԱԲ-ն ինտեգրել իր բիզնեսի բոլոր ոլորտներում՝ դրա շնորհիվ հասնելով ծախսերի կրճատման: Այս մասին հայտնել է VW-ն Մյունխենում ընթացող միջազգային IAA Mobility ցուցահանդեսի առաջին օրը։
Ներդրումները կուղղվեն ԱԲ-ի կիրառմամբ ավտոմեքենաների նախագծմանը, արդյունաբերական կիրառություններին և բարձր արտադրողականությամբ ՏՏ ենթակառուցվածքների ընդլայնմանը։ Ակնկալվում է, որ ԱԲ-ի ներդրման շնորհիվ խնայողությունը մինչև 2035 թվականը կհասնի մինչև 4 մլրդ եվրոյի։
VW-ում վստահ են, որ ԱԲ-ի կիրառումը զգալիորեն կարագացնի նոր ավտոմոդելների և տեխնոլոգիաների մշակման գործընթացը։
«Մեզ համար ԱԲ-ն արագության, որակի և մրցունակության բանալին է ամբողջ շղթայի ընթացքում՝ սկսած մեքենաների նախագծումից մինչև դրանց արտադրություն», – հայտարարել է ընկերության ՏՏ տնօրեն Հաուկե Սթարսը։
Այս պահին Volkswagen-ը լուրջ փոփոխությունների փուլում է ավտոհոլդինգի երկու հիմնական շուկաներում՝ Չինաստանում և Գերմանիայում։ Ընկերությունը կենտրոնացած է նոր մոդելների մշակման վրա և իրականացնում է ծախսերի կրճատման լայնածավալ ծրագիր Գերմանիայում։
Անցած կիրակի ավտոարտադրողը հայտարարեց, որ հաջորդ տարի շուկա կհանի փոքր էլեկտրամեքենաների շարք և միջնաժամկետ հեռանկարում ակնկալում է այս սեգմենտում տարեկան վաճառել մի քանի հարյուր հազար միավոր։
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։