
Meta-ն ներկայացրել է ԱԲ-ակնոցներ էկրանով և վաճառքի կհանի սեպտեմբերի 30-ին
Ամերիկյան Meta ընկերությունը մշակողների ամենամյա համաժողովում ներկայացրել է նոր «խելացի» ակնոց՝ էկրանով, որը տեղադրված է ոսպնյակի մեջ։
«Սա նախատիպ չէ: Սա իրական ապրանք է՝ պատրաստ կիրառման, և մի քանի շաբաթից այն հնարավոր կլինի գնել», – համաժողովի ընթացքում հայտարարել է ընկերության ղեկավարը՝ Մարկ Ցուկերբերգը։
Ակնոցը կառավարվում է հատուկ Neural Band թևնոցի միջոցով։ Դրանք կվաճառվեն 799 դոլարով (ամբողջական փաթեթով), իսկ վաճառքը կմեկնարկի սեպտեմբերի 30-ին։
Ակնոցի էկրանին, որը տեղադրված է մեկ ոսպնյակի մեջ, ցուցադրվելու են տեքստային հաղորդագրություններ, տեսազանգեր և Meta-ի ԱԲ-օգնականի պատասխանները։ Լուսանկարներ ու տեսանյութեր բեռնելու համար ակնոցը պետք է միացնել սմարթֆոնին։
Ցուցադրության ընթացքում, երբ ներկայացվում էին նոր ակնոցի ԱԲ հնարավորությունները, տեղի է ունեցել խափանում, որը ընկերության թոփ-մենեջերները կապել են Wi-Fi-ի հետ։
Meta-ն առաջին սերնդի այս ակնոցը ներկայացրել էր 2021 թվականին EssilorLuxottica ընկերության (Ray-Ban ապրանքանիշի սեփականատեր) հետ համագործակցությամբ, սակայն հետաքրքրությունը մեծ չէր։ Դեբյուտային ակնոցը կարող էր նկարահանումներ անել, սակայն արհեստական բանականության գործիքներ չէր ներառում։ 18 ամսում Meta-ն վաճառել էր շուրջ 300 հազար ակնոց, սակայն երկու տարի անց դրանցից 10%-ից պակասն էր շարունակում ակտիվ օգտագործվել։
Երկրորդ սերնդի ակնոցներն ավելի հաջող էին։ The Wall Street Journal-ը նշում է, որ Meta-ն դրանք ստեղծել է զրոյից․ դրանք ունեն բարելավված տեսախցիկ, ձայնային հնարավորություններ և նոր ԱԲ գործիքներ։
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։