H&M-ը գերազանցել է սպասումները
Հագուստի վաճառքի խոշորագույն ցանցերից մեկը ներկայացնող շվեդական Hennes & Mauritz (H&M) ընկերությունն ընթացիկ տարվա օգոստոսին գրանցել է վաճառքի բավականին լավ ցուցանիշներ՝ գերազանցելով շուկայի մասնակիցների և վերլուծաբանների սպասումները: Այսպես, հաշվետու ամսում H&M-ի՝ ավելի քան մեկ տարի առաջ բացված խանութները գրանցել են վաճառքի ծավալների 4% աճ, ինչը ամենաբարձր ցուցանիշն է՝ վերջին 11 ամիսների կտրվածքով:
Միևնույն ժամանակ, հաշվետու ամսում, նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ, H&M-ի վաճառքի ընդհանուր ծավալներն աճել են 14%-ով: