Տնտեսական

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 382.50+0.00
EUR BUY - 439.00+0.50 EUR SELL - 442.50-0.50
OIL:  BRENT - 62.79+0.11 WTI - 58.32+0.24
COMEX:  GOLD - 4144.50-0.46 SILVER - 52.62+1.78
COMEX:  PLATINUM - 1625.00+3.74
LME:  ALUMINIUM - 2786.00+0.22 COPPER - 10777.50+0.54
LME:  NICKEL - 14455.00-1.25 TIN - 36895.00+0.06
LME:  LEAD - 1985.50-1.88 ZINC - 2989.00+0.00
FOREX:  USD/JPY - 156.04+0.16 EUR/GBP - 1.1601+0.11
FOREX:  EUR/USD - 1.1601+0.11 GBP/USD - 1.3251+0.44
STOCKS RUS:  RTSI - 1069.54-0.19
STOCKS US: DOW JONES - 47427.12+0.67 NASDAQ - 23214.69+0.82
STOCKS US: S&P 500 - 6812.61+0.69
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50167.10+1.23 TOPIX - 3368.57+0.39
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25945.93+0.07 SSEC - 3875.26+0.29
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9691.58+0.85 CAC40 - 8096.43+0.88
STOCKS EUR:  DAX - 23726.22+1.11
27/11/2025  CBA:  USD - 381.07-0.05 GBP - 503.97+2.42
27/11/2025  CBA:  EURO - 441.47+0.4
27/11/2025  CBA:  GOLD - 50717+154 SILVER - 642.97+15.54
Louis Vuitton, Gucci, Hermès. Լյուքս դասի ամենաթանկ բրենդները
02/10/2013 10:22
Կիսվել

Louis Vuitton, Gucci, Hermès. Լյուքս դասի ամենաթանկ բրենդները

Ֆրանսիական Louis Vuitton-ը ճանաչվել է լյուքս դասի ամենաթանկ բրենդն աշխարհում: Միջազգային Interbrand գործակալության տվյալներով՝ մեկ տարվա ընթացքում այս բրենդի արժեքն աճել է շուրջ 6%-ով և այժմ գնահատվում է 24,8 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Ճոխություն և շքեղություն խորհրդանշով բրենդների վարկանիշի երկրորդ հորիզոնականում Gucci-ն է՝ 10,1 մլրդ ԱՄՆ դոլար բրենդային արժեքով, երրորդ հորիզոնականում՝ Hermès-ը՝ 7,6 մլրդ ԱՄՆ դոլար: Մեկ տարվա ընթացքում Gucci բրենդը «թանկացել է» 7%-ով, Hermès-ը՝ 23%-ով:

Interbrand-ի հրապարակած՝ աշխարհի 100 ամենաթանկ բրենդների վարկանիշում, որտեղ, ընդհանուր առմամբ, ընդգրկվել է լյուքս դասի 7 բրենդ, Louis Vuitton-ը 17-րդն է, Gucci-ն՝ 38-րդը, Hermès-ը՝ 54-րդը:

Աշխարհի 100 ամենաթանկ բրենդների վարկանիշում լյուքս դասի բրենդներից հայտնվել են նաև Cartier-ը՝ 6,8 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Prada-ն՝ 5,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Tiffany & Co.-ն՝ 5,4 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Burberry-ն՝ 5,1 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Հատկանշական է, որ վերջին մեկ տարում լյուքս դասի բոլոր այս բրենդները «թանկացել են»: Բրենդային արժեքի առավել բարձր աճ գրանցել է Prada-ն՝ շուրջ 30%:

27/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.07
-0.05
Եվրո (EUR)
441.47
+0.4
Ռուբլի (RUR)
4.855
+0.016
Լարի (GEL)
141.14
+0.02
50717
+154
Արծաթ
642.97
+15.54