Տնտեսական

USD BUY - 381.00-0.50 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 444.00+0.00 EUR SELL - 450.00+0.00
OIL:  BRENT - 68.45+1.44 WTI - 64.94+1.45
COMEX:  GOLD - 3561.60+1.29 SILVER - 41.24+2.43
COMEX:  PLATINUM - 1433.00+4.58
LME:  ALUMINIUM - 2611.00-1.02 COPPER - 9884.00+0.48
LME:  NICKEL - 15439.00+1.01 TIN - 34952.00+2.20
LME:  LEAD - 2003.50+0.78 ZINC - 2832.50+0.68
FOREX:  USD/JPY - 147.77+0.51 EUR/GBP - 1.1691+0.06
FOREX:  EUR/USD - 1.1691+0.06 GBP/USD - 1.352+0.13
STOCKS RUS:  RTSI - 1130.80-0.55
STOCKS US: DOW JONES - 45544.88+0.00 NASDAQ - 21455.55+0.00
STOCKS US: S&P 500 - 6460.26+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 42310.49+0.29 TOPIX - 3081.88+0.61
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25496.55-0.47 SSEC - 3858.13-0.45
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9196.34+0.10 CAC40 - 7707.90+0.05
STOCKS EUR:  DAX - 24037.33+0.57
02/09/2025  CBA:  USD - 382.68+0.07 GBP - 511.95-5.57
02/09/2025  CBA:  EURO - 445.17-3.25
02/09/2025  CBA:  GOLD - 42753+570 SILVER - 499.21+21.92
Louis Vuitton, Gucci, Hermès. Լյուքս դասի ամենաթանկ բրենդները
02/10/2013 10:22
Կիսվել

Louis Vuitton, Gucci, Hermès. Լյուքս դասի ամենաթանկ բրենդները

Ֆրանսիական Louis Vuitton-ը ճանաչվել է լյուքս դասի ամենաթանկ բրենդն աշխարհում: Միջազգային Interbrand գործակալության տվյալներով՝ մեկ տարվա ընթացքում այս բրենդի արժեքն աճել է շուրջ 6%-ով և այժմ գնահատվում է 24,8 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Ճոխություն և շքեղություն խորհրդանշով բրենդների վարկանիշի երկրորդ հորիզոնականում Gucci-ն է՝ 10,1 մլրդ ԱՄՆ դոլար բրենդային արժեքով, երրորդ հորիզոնականում՝ Hermès-ը՝ 7,6 մլրդ ԱՄՆ դոլար: Մեկ տարվա ընթացքում Gucci բրենդը «թանկացել է» 7%-ով, Hermès-ը՝ 23%-ով:

Interbrand-ի հրապարակած՝ աշխարհի 100 ամենաթանկ բրենդների վարկանիշում, որտեղ, ընդհանուր առմամբ, ընդգրկվել է լյուքս դասի 7 բրենդ, Louis Vuitton-ը 17-րդն է, Gucci-ն՝ 38-րդը, Hermès-ը՝ 54-րդը:

Աշխարհի 100 ամենաթանկ բրենդների վարկանիշում լյուքս դասի բրենդներից հայտնվել են նաև Cartier-ը՝ 6,8 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Prada-ն՝ 5,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Tiffany & Co.-ն՝ 5,4 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Burberry-ն՝ 5,1 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Հատկանշական է, որ վերջին մեկ տարում լյուքս դասի բոլոր այս բրենդները «թանկացել են»: Բրենդային արժեքի առավել բարձր աճ գրանցել է Prada-ն՝ շուրջ 30%:

02/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.68
+0.07
Եվրո (EUR)
445.17
-3.25
Ռուբլի (RUR)
4.7514
+0.008
Լարի (GEL)
142.1
+0.08
42753
+570
Արծաթ
499.21
+21.92