2014թ.-ի առաջին եռամսյակը Facebook-ն ամփոփել է 2,5 մլրդ դոլար հասույթով
Ամերիկյան ինտերնետային հսկան՝ Facebook-ը, հրապարակել է 2014 թվականի առաջին եռամսյակի իր գործունեության արդյունքները: Ներկայացված տվյալների համաձայն՝ հաշվետու եռամսյակում ընկերության հասույթը կազմել է 2,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար, իսկ զուտ շահույթը՝ 642 մլն ԱՄՆ դոլար: Նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ Facebook-ը իր զուտ շահույթն ավելացրել է շուրջ երեք անգամ: Արդյունքում, մեկ բաժնետոմսի հաշվով զուտ շահույթը կազմել է 25 ցենտ:
Ընկերության ապահոված հասույթի շուրջ 90%-ը ձևավորվել է գովազդի հաշվին:
Facebook սոցիալական ցանցին ամսական օգտվում է 1,01 մլրդ, իսկ օրական 802 մլն օգտատեր: Ընկերությունից հայտնում են, որ հաշվետու տարում զգալի աճել է բջջային սարքերից այցելությունները:
Ներկա դրությամբ Facebook-ի կապիտալիզացիան գնահատվում է ավելի քան 156 մլրդ ԱՄՆ դոլար:
Նշենք, որ ավելի վաղ հայտնի էր դարձել, որ Facebook-ը մտադիր է ստեղծել հատուկ բջջային գովազդի համար նախատեսված կայք, ինչը հնարավորություն կտա Facebook-ին առավել «արդյունավետ կերպով օգտագործել» սոցիալական կայքի և իր այլ ծառայությունների օգտատերերի տվյալների բազան: Սպասվում է, որ բջջային գովազդի համար նախատեսված կայքում իրենց գովազդները կտեղադրեն, մասնավորապես, առաջատար ապրանքային նշաններ ներկայացնող ընկերություններն ու օնլայն առևտրի հարթակները՝ իրականացնելով առավել նպատակաուղղված մարքեթինգային արշավներ:
Հիշեցնենք, որ 2012 թվականի մայիսի 17-ին կայացել էր Facebook-ի IPO-ն (արժեթղթերի առաջնային տեղաբաշխում), որի շրջանակներում ընկերությունն իր արժեթղթերի համար սահմանել էր բավականին բարձր գին՝ 38 ԱՄՆ դոլար: IPO-ի ժամանակ ընկերությունը գնահատվել էր շուրջ 104 մլրդ ԱՄՆ դոլար, իսկ գործընթացի արդյունքում ներգրավված ընդհանուր գումարը կազմել էր 18.4 մլրդ ԱՄՆ դոլար: IPO-ի շրջանակներում վաճառվել էր Facebook-ի 421.2 մլն արժեթուղթ: