BrandZ Top 100. Ինչպե՞ս է փոխվել ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը 10 տարվա ընթացքում
Millward Brown գործակալությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը: Հաշվի առնելով, որ այս տարին վարկանիշի համար հոբելյանական է՝ այն հրապարակվում է 10-րդ տարին, գործակալությունը իրականացրել է նաև ամփոփ վերլուծություն և պարզել, թե ինչ փոփոխություններ է կրել վարկանիշը 10 տարվա ընթացքում: «Բիզնես 24»-ը առանձնացրել և ներկայացնում է ամենահետաքրքիր փաստերը:
Այսպես, 2006 թվականին, երբ BrandZ Top 100 վարկանիշը հրապարակվել էր առաջին անգամ, վարկանիշում ընդգրկված բրենդների ընդհանուր արժեքը գնահատվել էր 1,4 տրիլիոն ԱՄՆ դոլար: 2015 թվականի վարկանիշում բրենդների ընդհանուր արժեքը կազմել է 3,3 տրիլիոն ԱՄՆ դոլար:
Հարկ է նշել, որ 2006 թվականին աշխարհի ամենաթանկ 10 բրենդներից 5-ը դուրս են մնացել 2015 թվականի վարկանիշից: Apple-ը, որը 2006 թվականի վարկանիշի առաջին տասնյակում չկար, 2015 թվականի վարկանիշում առաջինն է: Միևնույն ժամանակ, Microsoft-ը, որը 2006 թվականին ճանաչվել էր աշխարհի ամենաթանկ բրենդը, 2015 թվականի վարկանիշում 3-րդն է: 10 տարվա ընթացքում իրենց դիրքերն ամրապնդել են Google-ը և IBM-ը: 2006 և 2015 թվականների ամենաթանկ 10 բրենդների վարկանիշները ներկայացնում ենք ստորև.
2006 թվականի 10 ամենաթանկ բրենդները
-
Microsoft, բրենդի արժեքը՝ 62,039 մլրդ դոլար
-
GE, բրենդի արժեքը՝ 55,834 մլրդ դոլար
-
Coca-Cola, բրենդի արժեքը՝ 41,406 մլրդ դոլար
-
China Mobile, բրենդի արժեքը՝ 39,168 մլրդ դոլար
-
Marlboro, բրենդի արժեքը՝ 38,510 մլրդ դոլար
-
Walmart, բրենդի արժեքը՝ 37,567 մլրդ դոլար
-
Google, բրենդի արժեքը՝ 37,445 մլրդ դոլար
-
IBM, բրենդի արժեքը՝ 36,084 մլրդ դոլար
-
Citi, բրենդի արժեքը՝ 31,028 մլրդ դոլար
-
Toyota, բրենդի արժեքը՝ 30,201 մլրդ դոլար
2015 թվականի 10 ամենաթանկ բրենդները
-
Apple, բրենդի արժեքը՝ 246,992 մլրդ դոլար
-
Google, բրենդի արժեքը՝ 173,652 մլրդ դոլար
-
Microsoft, բրենդի արժեքը՝ 115,500 մլրդ դոլար
-
IBM, բրենդի արժեքը՝ 93,987 մլրդ դոլար
-
Visa, բրենդի արժեքը՝ 91,962 մլրդ դոլար
-
AT&T, բրենդի արժեքը՝ 89,492 մլրդ դոլար
-
Verizon, բրենդի արժեքը՝ 86,009 մլրդ դոլար
-
Coca-Cola. բրենդի արժեքը՝ 83,841 մլրդ դոլար
-
McDonald’s. բրենդի արժեքը՝ 81,162 մլրդ դոլար
-
Marlboro, բրենդի արժեքը՝ 80,352 մլրդ դոլար