Forbes. Սպորտային աշխարհի ամենաթանկ բրենդները – 2015
Ամերիկյան Forbes պարբերականը կազմել և հրապարակել է ամենաթանկ սպորտային բրենդների The Forbes Fab 40 վարկանիշը:
Սպորտային աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը կազմելու համար դիտարկվել են 4 կատեգորիայի բրենդներ՝ սպորտային միջոցառումներ, մարզիկներ, ակումբներ, բիզնեսներ:
Արդյունքում, վարկանիշում ընդգրկվել են նշված 4 կատեգորիաներից յուրաքանչյուրից 10-ական բրենդ:
Ըստ վարկանիշի, սպորտային աշխարհում ներկայացված՝ բիզնես ոլորտի ամենաթանկ բրենդներն են.
1 Nike, բրենդի արժեքը՝ 26 մլրդ ԱՄՆ դոլար
2 ESPN, բրենդի արժեքը՝17 մլրդ ԱՄՆ դոլար
3 Adidas, բրենդի արժեքը՝ 6.2 մլրդ ԱՄՆ դոլար
4 Under Armour, բրենդի արժեքը՝ 5.0 մլրդ ԱՄՆ դոլար
5 Sky Sports, բրենդի արժեքը՝ 4.6 մլրդ ԱՄՆ դոլար
6 MLBAM, բրենդի արժեքը՝ 2 մլրդ ԱՄՆ դոլար
7 YES, բրենդի արժեքը՝ 1.3 մլրդ ԱՄՆ դոլար
8 Reebok, բրենդի արժեքը՝ 830 մլն ԱՄՆ դոլար
9. NESN, բրենդի արժեքը՝ 700 մլն ԱՄՆ դոլար
10 UFC, բրենդի արժեքը՝ 460 մլն ԱՄՆ դոլար