Բիզնես

USD BUY - 382.50+0.50 USD SELL - 385.50-0.50
EUR BUY - 433.00-2.00 EUR SELL - 440.00-3.00
OIL:  BRENT - 65.42+0.82 WTI - 63.19+0.51
COMEX:  GOLD - 3383.40+0.65 SILVER - 34.66+1.20
COMEX:  PLATINUM - 1078.70+1.89
LME:  ALUMINIUM - 2463.50-0.10 COPPER - 9634.00+0.18
LME:  NICKEL - 15438.00-0.64 TIN - 31378.00+2.18
LME:  LEAD - 1985.00+0.20 ZINC - 2706.50+0.32
FOREX:  USD/JPY - 144.03+0.62 EUR/GBP - 1.1376-0.37
FOREX:  EUR/USD - 1.1376-0.37 GBP/USD - 1.3522+0.06
STOCKS RUS:  RTSI - 1132.19+0.50
STOCKS US: DOW JONES - 42519.64+0.51 NASDAQ - 19398.96+0.81
STOCKS US: S&P 500 - 5970.37+0.58
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37747.45+0.80 TOPIX - 2785.13+0.51
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23654.03+0.60 SSEC - 3376.20+0.42
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8787.02+0.15 CAC40 - 7763.84+0.34
STOCKS EUR:  DAX - 24091.62+0.67
04/06/2025  CBA:  USD - 383.76-0.1 GBP - 519.04+0.68
04/06/2025  CBA:  EURO - 436.91-0.58
04/06/2025  CBA:  GOLD - 41145-456 SILVER - 422.58+12.29
Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2016
12/05/2016 13:20
Կիսվել

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2016

Ամերիկյան Forbes պարբերականը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։

2016թ․-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը՝ 154.1 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 6%-ով։ Google-ը երկրորդ հորիզոնականում է՝ 82.5 մլրդ դոլար՝ +26%։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft կորպորացիան՝ 75.2 մլրդ դոլար՝ +9%։

Չորրորդ տեղում է Coca-Cola-ն՝ 58.5 մլրդ դոլար՝ +4%։ 5-րդ հորիզոնականում է Facebook-ը՝ 52.6 մլրդ դոլար՝ +44%։ 6-րդ տեղն է զբաղեցնում Toyota-ն՝ 42.1 մլրդ դոլար՝ +11%։ 7-րդ հորիզոնականում է IBM կորպորացիան՝ 41.4 մլրդ դոլար՝ -17%։ Ութերորդ տեղում է Disney-ը՝ 39.5 մլրդ դոլար՝ +14%։ McDonald’s արագ սննդի ցանցն իններորդն է՝ 39.1 մլրդ դոլար՝ -1%: Տասնյակը եզրափակում է General Electric-ը՝ 36.7 մլրդ դոլար՝ -2%։

100 բրենդից բաղկացած ցանկում ԱՄՆ ներկայացված է 52, Գերմանիան՝ 11, Ճապոնիան՝ 8, Ֆրանսիան՝ 6 և Շվեյցարիան՝ 4 բրենդով։

Ինչ կայանում է գործունեության ոլորտներին, ապա Տեխնոլոգիական ոլորտը ներկայացված է 17, Ֆինանսական ծառայությունների ոլորտը՝ 13, Ավտոմեքենաշինության ոլորտը՝ 12, Սպառողական ապրանքների արտադրության ոլորտը՝ 10, Լյուքս դասի ապրանքների արտադրության ոլորտը՝ 8 և Առևտրի ոլորտը՝ 8 բրենդ։

Ամենախոշոր առաջընթացն են արձանագրել հետևյալ բրենդները՝ Facebook +44%, Netflix +31%, Google +26%, Amazon +25%, Citi +19%:

Ամենամեծ անկումն արձանագրել են հետևյալ բրենդները՝ IBM -17%, Coach -13%, Caterpillar -11%, Siemens -8%:

Առաջատար բրենդների ցուցակում առաջին անգամ են հայտնվել հետևյալ ապրանքանիշերը՝ CVS՝ 47, BASF՝ 73, Netflix՝ 79, Uniqlo՝ 91, T-mobile՝ 93, Corona՝ 95, Costco 100:

Ցուցակում հայտնված բոլոր բրենդների ընդհանուր արժեքը կազմել է 1.8 տրլն դոլար, ինչն անցյալ տարվա ցուցանիշը գերազանցում է 6%-ով։

04/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.76
-0.1
Եվրո (EUR)
436.91
-0.58
Ռուբլի (RUR)
4.8986
+0.0236
Լարի (GEL)
140.52
-0.04
41145
-456
Արծաթ
422.58
+12.29