Բիզնես

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 384.50+0.50
EUR BUY - 443.00+0.00 EUR SELL - 448.00+1.00
OIL:  BRENT - 65.60-0.02 WTI - 61.27+0.11
COMEX:  GOLD - 4006.90-1.62 SILVER - 46.83-2.27
COMEX:  PLATINUM - 1572.80-0.85
LME:  ALUMINIUM - 2859.00+2.80 COPPER - 10962.50+3.19
LME:  NICKEL - 15361.00+1.23 TIN - 35802.00+1.14
LME:  LEAD - 2016.50+1.59 ZINC - 3025.50+1.26
FOREX:  USD/JPY - 152.46-0.29 EUR/GBP - 1.1656+0.25
FOREX:  EUR/USD - 1.1656+0.25 GBP/USD - 1.3347+0.22
STOCKS RUS:  RTSI - 987.84-0.19
STOCKS US: DOW JONES - 47544.59+0.71 NASDAQ - 23637.46+1.86
STOCKS US: S&P 500 - 6875.16+1.23
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50219.18-0.58 TOPIX - 3285.87-1.18
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26346.14-0.33 SSEC - 3988.22-0.22
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9653.82+0.09 CAC40 - 8239.18+0.16
STOCKS EUR:  DAX - 24308.78+0.28
28/10/2025  CBA:  USD - 382.78+0.08 GBP - 509.98-0.66
28/10/2025  CBA:  EURO - 446.44+0.94
28/10/2025  CBA:  GOLD - 48867-1634 SILVER - 582.91-7.75
BrandZ 2016. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները
08/06/2016 17:26
Կիսվել

BrandZ 2016. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

Millward Brown գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը:

2016թ․-ի ամենանշանակալի փոփոխություններից մեկը առաջատարի փոփոխությունն է։ Google-ին հերթական անգամ հաջողվել է առաջ անցնել Apple-ից ու զբաղեցնել առաջին հորիզոնականը։ Առաջատարի բրենդը գնահատվել է 229.198 մլրդ դոլար, 2015թ․-ի համեմատ այն աճել է 32%-ով։

Երկրորդ հորիզոնականում է Apple-ը, որի արժեքը 228.46 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքը նվազել է 8%-ով։

Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը։ Բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 5%-ով և կազմել 121.824 մլրդ դոլար։

Չորրորդ տեղում է AT&T-ն, որի արժեքը 107.387 մլրդ դոլար։ 2015թ․-ի համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 20%-ով։

Հինգերորդ հորիզոնականը զբաղեցնող Facebook-ի արժեքն աճել է 44%-ով և կազմել 102.551 մլրդ դոլար։

Վեցերորդ հորիզոնականում VISA-ն է, բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 10%-ով և կազմել 100.8 մլրդ դոլար։

Յոթերորդ տեղում Amazon-ն է, որի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 59%-ով և կազմել 98.988 մլրդ դոլար։

Verizon-ն ութերորդն է։ Բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 8%-ով և կազմել 93.22 մլրդ դոլար։

McDonald’s-ն իններորդն է՝ 88.654 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արժեքն աճել է 9%-ով։

Տասնյակը եզրափակում է IBM-ը, որի արժեքն նվազել է 8%-ով և կազմել 86.206 մլրդ դոլար։

Անցյալ տարվա համեմատ առաջատար 100 բրենդի ընդհանուր արժեքն աճել է 3%-ով և կազմել 3.4 տրիլիոն դոլար։ Առաջին տասնյակումը տեղ գտած բոլոր բրենդները ներկայացնում են ԱՄՆ։ Տասնյակում տեղ են զբաղեցրել 5 տեխնոլոգիական, 2 հեռահաղորդակցական, մեկական մանրածախ առևտրի, վճարումների և արագ սննդի ոլորտները ներկայացնող բրենդներ։ Առաջատար 100 բրենդի ցուցակում ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն հետևյալ ոլորտները՝ Բանկեր՝ 17, Տեխնոլոգիաներ՝ 13, Առևտուր՝ 11, Հեռահաղորդակցություն՝ 11։

28/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.78
+0.08
Եվրո (EUR)
446.44
+0.94
Ռուբլի (RUR)
4.7824
-0.0316
Լարի (GEL)
140.95
+0.15
48867
-1634
Արծաթ
582.91
-7.75