Բիզնես

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 383.00-0.50
EUR BUY - 437.00-1.00 EUR SELL - 441.00-1.00
OIL:  BRENT - 63.07+0.93 WTI - 58.59+1.03
COMEX:  GOLD - 4091.90+0.77 SILVER - 50.30+1.15
COMEX:  PLATINUM - 1566.40+2.19
LME:  ALUMINIUM - 2786.00+0.22 COPPER - 10777.50+0.54
LME:  NICKEL - 14455.00-1.25 TIN - 36895.00+0.06
LME:  LEAD - 1985.50-1.88 ZINC - 2989.00+0.00
FOREX:  USD/JPY - 156.66-0.08 EUR/GBP - 1.1521-0.20
FOREX:  EUR/USD - 1.1521-0.20 GBP/USD - 1.3105+0.11
STOCKS RUS:  RTSI - 1059.72-0.99
STOCKS US: DOW JONES - 46448.27+0.44 NASDAQ - 22872.01+2.69
STOCKS US: S&P 500 - 6705.12+1.55
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 48659.52+0.07 TOPIX - 3290.89-0.21
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25894.55+0.69 SSEC - 3870.02+0.87
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9534.91-0.05 CAC40 - 7959.67-0.29
STOCKS EUR:  DAX - 23239.18+0.64
25/11/2025  CBA:  USD - 381.31-0.29 GBP - 500.55+0.92
25/11/2025  CBA:  EURO - 439.96-0.41
25/11/2025  CBA:  GOLD - 50043+74 SILVER - 613.46+13.46
BrandZ 2016. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները
08/06/2016 17:26
Կիսվել

BrandZ 2016. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

Millward Brown գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը:

2016թ․-ի ամենանշանակալի փոփոխություններից մեկը առաջատարի փոփոխությունն է։ Google-ին հերթական անգամ հաջողվել է առաջ անցնել Apple-ից ու զբաղեցնել առաջին հորիզոնականը։ Առաջատարի բրենդը գնահատվել է 229.198 մլրդ դոլար, 2015թ․-ի համեմատ այն աճել է 32%-ով։

Երկրորդ հորիզոնականում է Apple-ը, որի արժեքը 228.46 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքը նվազել է 8%-ով։

Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը։ Բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 5%-ով և կազմել 121.824 մլրդ դոլար։

Չորրորդ տեղում է AT&T-ն, որի արժեքը 107.387 մլրդ դոլար։ 2015թ․-ի համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 20%-ով։

Հինգերորդ հորիզոնականը զբաղեցնող Facebook-ի արժեքն աճել է 44%-ով և կազմել 102.551 մլրդ դոլար։

Վեցերորդ հորիզոնականում VISA-ն է, բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 10%-ով և կազմել 100.8 մլրդ դոլար։

Յոթերորդ տեղում Amazon-ն է, որի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 59%-ով և կազմել 98.988 մլրդ դոլար։

Verizon-ն ութերորդն է։ Բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 8%-ով և կազմել 93.22 մլրդ դոլար։

McDonald’s-ն իններորդն է՝ 88.654 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արժեքն աճել է 9%-ով։

Տասնյակը եզրափակում է IBM-ը, որի արժեքն նվազել է 8%-ով և կազմել 86.206 մլրդ դոլար։

Անցյալ տարվա համեմատ առաջատար 100 բրենդի ընդհանուր արժեքն աճել է 3%-ով և կազմել 3.4 տրիլիոն դոլար։ Առաջին տասնյակումը տեղ գտած բոլոր բրենդները ներկայացնում են ԱՄՆ։ Տասնյակում տեղ են զբաղեցրել 5 տեխնոլոգիական, 2 հեռահաղորդակցական, մեկական մանրածախ առևտրի, վճարումների և արագ սննդի ոլորտները ներկայացնող բրենդներ։ Առաջատար 100 բրենդի ցուցակում ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն հետևյալ ոլորտները՝ Բանկեր՝ 17, Տեխնոլոգիաներ՝ 13, Առևտուր՝ 11, Հեռահաղորդակցություն՝ 11։

25/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.31
-0.29
Եվրո (EUR)
439.96
-0.41
Ռուբլի (RUR)
4.8182
-0.0281
Լարի (GEL)
140.98
-0.15
50043
+74
Արծաթ
613.46
+13.46