BrandZ 2016. Մանրածախ առևտրի 10 ամենաթանկ բրենդները
Millward Brown գործակալության հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը: Այստեղ ընդգրկվել են տարբեր ոլորտներ ներկայացնող բրենդներ:
Ըստ վարկանիշի՝ մանրածախ առևտրի աշխարհում ամենաթանկ բրենդն ամերիկյան Amazon-ն: Առաջին եռյակում հայտնվել են նաև չինական Alibaba և ամերիկյան The Home Depot ապրանքային նշանները:
Ընդհանուր առմամբ, 2016 թվականի տվյալներով մանրածախ առևտրի 10 ամենաթանկ բրենդների համախառն արժեքը գնահատվում է $377 մլրդ: 2015 թվականի համեմատ ցուցանիշն աճել է 8%-ով:
Մանրածախ առևտրի 10 ամենաթանկ բրենդները ներկայացնում ենք ստորև.
1 Amazon / բրենդի արժեքը՝ $98,98 մլրդ
2 Alibaba / բրենդի արժեքը՝ $49,29 մլրդ
3 The Home Depot / բրենդի արժեքը՝ $36,44 մլրդ
4 Walmart / բրենդի արժեքը՝ $27,27 մլրդ
5 IKEA / բրենդի արժեքը՝ $18,08 մլրդ
6 Costco / բրենդի արժեքը՝ $14,46 մլրդ
7 Lowe’s / բրենդի արժեքը՝ $13,00 մլրդ
8 ALDI / բրենդի արժեքը՝ $12,077 մլրդ
9 CVS / բրենդի արժեքը՝ $12,072 մլրդ
10 Ebay / բրենդի արժեքը՝ $11,50 մլրդ