Ավտոաշխարհի 10 ամենաթանկ բրենդները
Millward Brown գործակալությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 ամենամյա վարկանիշը: Այստեղ ընդգրկվել են տարբեր ոլորտներ ներկայացնող բրենդներ, որոնք հայտնի ու սիրված են ամբողջ աշխարհում:
Ըստ 2017 թվականի վարկանիշի՝ ավտոաշխարհի ամենաթանկ բրենդը Toyota-ն: Առաջին եռյակում հայտնվել են նաև BMW-ն և Mercedes-Benz-ը: Այս երեք բրենդներից յուրաքանչյուրի արժեքը գերազանցել է 20 մլրդ ԱՄՆ դոլարը:
Ընդհանուր առմամբ, ավտոաշխարհի 10 ամենաթանկ ապրանքային նշանների ընդհանուր արժեքը կազմել է $139.2 մլրդ ԱՄՆ դոլար:
Ստորև ներկայացնում ենք ավտոարտադրության ոլորտի 10 ամենաթանկ բրենդները՝ ըստ BrandZ Top 100 վարկանիշի.
#1 Toyota / բրենդի արժեքը՝ 28,660 մլրդ դոլար
#2 BMW / բրենդի արժեքը՝ 24,559 մլրդ դոլար
#3 Mercedes-Benz / բրենդի արժեքը՝ 23,513 մլրդ դոլար
#4 Ford / բրենդի արժեքը՝ 13,065 մլրդ դոլար
#5 Honda / բրենդի արժեքը՝ 12,163 մլրդ դոլար
#6 Nissan / բրենդի արժեքը՝ 11,341 մլրդ դոլար
#7 Audi / բրենդի արժեքը՝ 9,393 մլրդ դոլար
#8 Tesla / բրենդի արժեքը՝ 5,876 մլրդ դոլար
#9 Land Rover / բրենդի արժեքը՝ 5,534 մլրդ դոլար
#10 Porsche / բրենդի արժեքը՝ 5,141 մլրդ դոլար