Microsoft – Google թեժ պայքարը շարունակվում է
Microsoft-ն ամենաթանկարժեք հանրային ընկերությունների ցուցակում զբաղեցրել է երրորդ հորիզոնականը՝ զիջելով Apple և Amazon ընկերություններին։ Ընկերությունը նման հաջողությամբ պարտական է իր ամպային ծառայություններին և հավելվածներին, որոնք հասանելի են բաժանորդագրության միջոցով։
2018 թվականի մայիսի 29-ի դրությամբ Microsoft կորպորացիայի շուկայական կապիտալիզացիան կազմել է 749 մլրդ ԱՄՆ դոլար։ Apple-ը դեռևս չի զիջում իր առաջատար դիրքերը. ընկերության շուկայական գինը կազմել է 749 մլրդ․ ԱՄՆ դոլար։ Երկրորդ տեղում է Amazon-ը՝ 782 մլրդ ԱՄՆ դոլար ցուցանիշով։
Microsoft-ի արժեթղթերը 2017 թվականի մայիս ամսից առ այսօր 40%-ով աճել են։ Ընկերության նման հաջողությունը, հավանաբար, կարելի է կապել այն բանի հետ, որ այն վերջերս մեծ ուշադրություն էր դարձնում ամպային ծառայություններին, ինչն էլ տվել է իր դրական արդյունքը։
Նշենք, որ Microsoft-ը նման հաջողության հասնելու ճանապարհին բազմիցս ստիպված է եղել մրցել Google-ի հետ։ Google-ը IPO է իրականացրել 2004 թվականին և դրան հաջորդող 8 տարում պարբերաբար փորձել հավասարվել Microsoft-ին, որը ֆոնդային բորսայում հայտնվել էր շատ ավելի վաղ՝ 1986 թվականին։
2012 թվականի սեպտեմբերի վերջին Google -ին հաջողվեց շուկայական կապիտալիզացիայի ցուցանիշով առաջ անցնել Microsoft-ից՝ 249 մլրդ․ ԱՄՆ դոլար 248-ի դիմաց։ 2014 թվականին Microsoft-ն՝ իր 359, 5 մլրդ ԱՄՆ դոլար շուկայական կապիտալիզացիայով, կարողացավ կրկին շրջանցել Google-ին, սակայն 2015 թվականից սկսած Microsoft-ին չէր հաջողվում հաղթել այս մրցապայքարում։
Տեխնոլոգիական ոլորտի լրատվության հովանավորն է Ռոստելեկոմ հեռահաղորդակցական ընկերությունը։ Ռոստելեկոմը ներկայացնում է Սմարթ հեռուստատեսության ծառայությունն՝ իր Time-Shift TV հնարավորությամբ, որի միջոցով հեռուստադիտողները կարող են կառավարել ընթացիկ եթերը՝ դադարեցնել այն կամ հաղորդումները դիտել սկզբից։