Բիզնես

USD BUY - 387.00+1.00 USD SELL - 391.00+0.50
EUR BUY - 414.00+0.00 EUR SELL - 421.00+0.00
OIL:  BRENT - 83.97+1.39 WTI - 79.47+1.77
COMEX:  GOLD - 2319.40-0.22 SILVER - 27.71+0.43
COMEX:  PLATINUM - 991.60+0.41
LME:  ALUMINIUM - 2569.50+0.71 COPPER - 10029.50+1.21
LME:  NICKEL - 19256.00+0.10 TIN - 32593.00+1.91
LME:  LEAD - 2243.50+1.29 ZINC - 2960.00+1.96
FOREX:  USD/JPY - 155.58+0.27 EUR/GBP - 1.0749+0.07
FOREX:  EUR/USD - 1.0749+0.07 GBP/USD - 1.2495+0.11
STOCKS RUS:  RTSI - 1176.30-0.73
STOCKS US: DOW JONES - 39056.39+0.44 NASDAQ - 16302.76-0.18
STOCKS US: S&P 500 - 5187.67+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38202.37-1.63 TOPIX - 2706.43-1.45
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18313.86-0.90 SSEC - 3128.48-0.61
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8354.05+0.49 CAC40 - 8131.41+0.69
STOCKS EUR:  DAX - 18498.38+0.37
08/05/2024  CBA:  USD - 388.01+0.28 GBP - 484.90-1.43
08/05/2024  CBA:  EURO - 417.11-0.44
08/05/2024  CBA:  GOLD - 28936.57+334.40 SILVER - 340.06+9.72
Mercedes-Benz-ը մնում է ավտոմեքենաշինության ոլորտի ամենաթանկ բրենդը
23/01/2019 09:58
Կիսվել

Mercedes-Benz-ը մնում է ավտոմեքենաշինության ոլորտի ամենաթանկ բրենդը

Brand Finance գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։ 2019թ.-ի ցուցակը բաղկացած է 500 բրենդից, որոնց ընդհանուր արժեքը գնահատվել է 6.878 տրլն դոլար։

Ցուցակում ներկայացված են նաև ավտոմեքենաշինության ոլորտի բրենդներ, որոնց ընդհանուր արժեքը գնահատվել է 456.4 մլրդ դոլար՝ ցուցակում ներկայացված բրենդների ընդհանուր արժեքի 6.6%։

Ավտոմեքենաշինության ոլորտի առաջատարը Mercedes-Benz-ն է, որն ընդհանուր ցուցակի 13-րդ հորիզոնականում է։ 2018թ. համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 25.9%-ով և կազմել 60.3 մլրդ դոլար։ Երկրորդ հորիզոնականում ճապոնական Toyota-ն է, որը զբաղեցրել է ցուցակի 17-րդ հորիզոնականը։ Toyota բրենդի արժեքը 2018թ. համեմատ աճել է 19.7%-ով և կազմել 52.3 մլրդ դոլար։ Եռյակը եզրափակում է Volkeswagen-ը, որը ցուցակի 27-րդ հորիզոնականում է՝ 41.7 մլրդ դոլար, +4.5%։

Չորրորդ հորիզոնականում է BMW-ն՝ 40.5 մլրդ, -3.1%, BMW-ն ընդհանուր ցուցակի 29-րդ հորիզոնականում է։ Porsche-ն հինգերորդն է՝ 29.3 մլրդ դոլար, +54 մլրդ դոլար, Porsche-ն ընդհանուր ցուցակի 47-րդ հորիզոնականում է։ Mitsubishi-ն վեցերորդն է՝ 26.6 մլրդ դոլար, +5.1%, Mitsubishi-ն ընդհանուր ցուցակի 55-րդ հորիզոնականում է։ Honda-ն յոթերորդն է՝ 25.7 մլրդ դոլար, +16.3%, Honda-ն ընդհանուր ցուցակի 57-րդ հորիզոնականում է։ Hyundai-ն ութերորդն է՝ 20.6 մլրդ դոլար, +16.7%, հարավկորեացիներն ընդհանուր ցուցակի 79-րդ հորիզոնականում է։ Իններորդ տեղում Audi-ն է՝ 19.6 մլրդ դոլար, +31.4%, գերմանացիներն ընդհանուր ցուցակի 85-րդ հորիզոնականում են։ Տասնյակը եզրափակում է Nissan-ը՝ 18.7 մլրդ դոլար, -3.2%, ճապոնացիներն ընդհանուր ցուցակի 89-րդ հորիզոնականում են։

Տասնյակում տեղ գտած բրենդներից 5-ը ներկայացնում են Գերմանիան, 4՝ Ճապոնիան և մեկ բրենդ՝ Հարավային Կորեան։

Առաջատար 500 բրենդների ցուցակում տեղ են զբաղեցրել նաև հետևյալ ավտոմեքենաշինական բրենդները՝ Ford, Chevrolet, Renault, Lexus, Land Rover, Ferrari, Subaru, Tesla, Geely, Buick, Mahindra, Suzuki:

Mercedes-Benz-ը մնում է ավտոմեքենաշինության ոլորտի ամենաթանկ բրենդը

08/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.01
+0.28
Եվրո (EUR)
417.11
-0.44
Ռուբլի (RUR)
4.21
-0.05
Լարի (GEL)
144.79
+0.09
28936.57
+334.40
Արծաթ
340.06
+9.72