Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.50 USD SELL - 384.50+0.00
EUR BUY - 439.00+5.00 EUR SELL - 441.00+0.00
OIL:  BRENT - 69.67-3.02 WTI - 67.26-3.08
COMEX:  GOLD - 3416.00+2.22 SILVER - 37.11+1.23
COMEX:  PLATINUM - 1330.80+2.73
LME:  ALUMINIUM - 2566.00+0.04 COPPER - 9630.50+0.20
LME:  NICKEL - 14987.00+0.34 TIN - 33378.00+2.04
LME:  LEAD - 1971.50+0.05 ZINC - 2727.00-1.21
FOREX:  USD/JPY - 150.83+0.00 EUR/GBP - 1.1584+1.44
FOREX:  EUR/USD - 1.1584+1.44 GBP/USD - 1.3278+0.63
STOCKS RUS:  RTSI - 1069.82-0.17
STOCKS US: DOW JONES - 43588.58-1.23 NASDAQ - 20650.13-2.24
STOCKS US: S&P 500 - 6238.01-1.60
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 40799.60-0.66 TOPIX - 2948.65+0.19
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24507.81-1.07 SSEC - 3559.95-0.37
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9068.58-0.70 CAC40 - 7546.16-2.91
STOCKS EUR:  DAX - 23425.97-2.66
01/08/2025  CBA:  USD - 383.55-0.27 GBP - 504.98-2.66
01/08/2025  CBA:  EURO - 437.67-1.34
01/08/2025  CBA:  GOLD - 40679-96 SILVER - 446.64-21.3
Mercedes-Benz-ը մնում է ավտոմեքենաշինության ոլորտի ամենաթանկ բրենդը
23/01/2019 09:58
Կիսվել

Mercedes-Benz-ը մնում է ավտոմեքենաշինության ոլորտի ամենաթանկ բրենդը

Brand Finance գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։ 2019թ.-ի ցուցակը բաղկացած է 500 բրենդից, որոնց ընդհանուր արժեքը գնահատվել է 6.878 տրլն դոլար։

Ցուցակում ներկայացված են նաև ավտոմեքենաշինության ոլորտի բրենդներ, որոնց ընդհանուր արժեքը գնահատվել է 456.4 մլրդ դոլար՝ ցուցակում ներկայացված բրենդների ընդհանուր արժեքի 6.6%։

Ավտոմեքենաշինության ոլորտի առաջատարը Mercedes-Benz-ն է, որն ընդհանուր ցուցակի 13-րդ հորիզոնականում է։ 2018թ. համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 25.9%-ով և կազմել 60.3 մլրդ դոլար։ Երկրորդ հորիզոնականում ճապոնական Toyota-ն է, որը զբաղեցրել է ցուցակի 17-րդ հորիզոնականը։ Toyota բրենդի արժեքը 2018թ. համեմատ աճել է 19.7%-ով և կազմել 52.3 մլրդ դոլար։ Եռյակը եզրափակում է Volkeswagen-ը, որը ցուցակի 27-րդ հորիզոնականում է՝ 41.7 մլրդ դոլար, +4.5%։

Չորրորդ հորիզոնականում է BMW-ն՝ 40.5 մլրդ, -3.1%, BMW-ն ընդհանուր ցուցակի 29-րդ հորիզոնականում է։ Porsche-ն հինգերորդն է՝ 29.3 մլրդ դոլար, +54 մլրդ դոլար, Porsche-ն ընդհանուր ցուցակի 47-րդ հորիզոնականում է։ Mitsubishi-ն վեցերորդն է՝ 26.6 մլրդ դոլար, +5.1%, Mitsubishi-ն ընդհանուր ցուցակի 55-րդ հորիզոնականում է։ Honda-ն յոթերորդն է՝ 25.7 մլրդ դոլար, +16.3%, Honda-ն ընդհանուր ցուցակի 57-րդ հորիզոնականում է։ Hyundai-ն ութերորդն է՝ 20.6 մլրդ դոլար, +16.7%, հարավկորեացիներն ընդհանուր ցուցակի 79-րդ հորիզոնականում է։ Իններորդ տեղում Audi-ն է՝ 19.6 մլրդ դոլար, +31.4%, գերմանացիներն ընդհանուր ցուցակի 85-րդ հորիզոնականում են։ Տասնյակը եզրափակում է Nissan-ը՝ 18.7 մլրդ դոլար, -3.2%, ճապոնացիներն ընդհանուր ցուցակի 89-րդ հորիզոնականում են։

Տասնյակում տեղ գտած բրենդներից 5-ը ներկայացնում են Գերմանիան, 4՝ Ճապոնիան և մեկ բրենդ՝ Հարավային Կորեան։

Առաջատար 500 բրենդների ցուցակում տեղ են զբաղեցրել նաև հետևյալ ավտոմեքենաշինական բրենդները՝ Ford, Chevrolet, Renault, Lexus, Land Rover, Ferrari, Subaru, Tesla, Geely, Buick, Mahindra, Suzuki:

Mercedes-Benz-ը մնում է ավտոմեքենաշինության ոլորտի ամենաթանկ բրենդը

01/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.55
-0.27
Եվրո (EUR)
437.67
-1.34
Ռուբլի (RUR)
4.786
+0.0204
Լարի (GEL)
141.83
+0.02
40679
-96
Արծաթ
446.64
-21.3