Բիզնես

USD BUY - 389.50-0.50 USD SELL - 393.00-1.00
EUR BUY - 419.00-1.00 EUR SELL - 424.00-1.00
OIL:  BRENT - 74.51-0.59 WTI - 71.24-0.54
COMEX:  GOLD - 3153.90-0.70 SILVER - 34.54-1.12
COMEX:  PLATINUM - 1009.10-1.79
LME:  ALUMINIUM - 2533.00-0.57 COPPER - 9710.00-0.86
LME:  NICKEL - 15918.00-2.82 TIN - 36645.00+1.17
LME:  LEAD - 2012.00-0.67 ZINC - 2852.50-0.16
FOREX:  USD/JPY - 149.78+0.12 EUR/GBP - 1.0795-0.30
FOREX:  EUR/USD - 1.0795-0.30 GBP/USD - 1.2916-0.12
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 41989.96-0.03 NASDAQ - 17449.89+0.87
STOCKS US: S&P 500 - 5633.07+0.38
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 35624.48+0.02 TOPIX - 2661.73+0.11
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23206.84+0.38 SSEC - 3348.44+0.38
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8634.80+0.61 CAC40 - 7876.36+1.10
STOCKS EUR:  DAX - 22539.98+1.70
01/04/2025  CBA:  USD - 391.10-0.47 GBP - 504.83-1.82
01/04/2025  CBA:  EURO - 422.27-1.45
01/04/2025  CBA:  GOLD - 39170.00+501.00 SILVER - 428.21-4.80
Mercedes-Benz-ը մնում է ավտոմեքենաշինության ոլորտի ամենաթանկ բրենդը
23/01/2019 09:58
Կիսվել

Mercedes-Benz-ը մնում է ավտոմեքենաշինության ոլորտի ամենաթանկ բրենդը

Brand Finance գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։ 2019թ.-ի ցուցակը բաղկացած է 500 բրենդից, որոնց ընդհանուր արժեքը գնահատվել է 6.878 տրլն դոլար։

Ցուցակում ներկայացված են նաև ավտոմեքենաշինության ոլորտի բրենդներ, որոնց ընդհանուր արժեքը գնահատվել է 456.4 մլրդ դոլար՝ ցուցակում ներկայացված բրենդների ընդհանուր արժեքի 6.6%։

Ավտոմեքենաշինության ոլորտի առաջատարը Mercedes-Benz-ն է, որն ընդհանուր ցուցակի 13-րդ հորիզոնականում է։ 2018թ. համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 25.9%-ով և կազմել 60.3 մլրդ դոլար։ Երկրորդ հորիզոնականում ճապոնական Toyota-ն է, որը զբաղեցրել է ցուցակի 17-րդ հորիզոնականը։ Toyota բրենդի արժեքը 2018թ. համեմատ աճել է 19.7%-ով և կազմել 52.3 մլրդ դոլար։ Եռյակը եզրափակում է Volkeswagen-ը, որը ցուցակի 27-րդ հորիզոնականում է՝ 41.7 մլրդ դոլար, +4.5%։

Չորրորդ հորիզոնականում է BMW-ն՝ 40.5 մլրդ, -3.1%, BMW-ն ընդհանուր ցուցակի 29-րդ հորիզոնականում է։ Porsche-ն հինգերորդն է՝ 29.3 մլրդ դոլար, +54 մլրդ դոլար, Porsche-ն ընդհանուր ցուցակի 47-րդ հորիզոնականում է։ Mitsubishi-ն վեցերորդն է՝ 26.6 մլրդ դոլար, +5.1%, Mitsubishi-ն ընդհանուր ցուցակի 55-րդ հորիզոնականում է։ Honda-ն յոթերորդն է՝ 25.7 մլրդ դոլար, +16.3%, Honda-ն ընդհանուր ցուցակի 57-րդ հորիզոնականում է։ Hyundai-ն ութերորդն է՝ 20.6 մլրդ դոլար, +16.7%, հարավկորեացիներն ընդհանուր ցուցակի 79-րդ հորիզոնականում է։ Իններորդ տեղում Audi-ն է՝ 19.6 մլրդ դոլար, +31.4%, գերմանացիներն ընդհանուր ցուցակի 85-րդ հորիզոնականում են։ Տասնյակը եզրափակում է Nissan-ը՝ 18.7 մլրդ դոլար, -3.2%, ճապոնացիներն ընդհանուր ցուցակի 89-րդ հորիզոնականում են։

Տասնյակում տեղ գտած բրենդներից 5-ը ներկայացնում են Գերմանիան, 4՝ Ճապոնիան և մեկ բրենդ՝ Հարավային Կորեան։

Առաջատար 500 բրենդների ցուցակում տեղ են զբաղեցրել նաև հետևյալ ավտոմեքենաշինական բրենդները՝ Ford, Chevrolet, Renault, Lexus, Land Rover, Ferrari, Subaru, Tesla, Geely, Buick, Mahindra, Suzuki:

Mercedes-Benz-ը մնում է ավտոմեքենաշինության ոլորտի ամենաթանկ բրենդը

01/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
391.10
-0.47
Եվրո (EUR)
422.27
-1.45
Ռուբլի (RUR)
4.61
-0.01
Լարի (GEL)
141.45
-0.12
39170.00
+501.00
Արծաթ
428.21
-4.80