Բիզնես

USD BUY - 393.00+1.00 USD SELL - 398.00+0.00
EUR BUY - 410.00+2.00 EUR SELL - 416.00+1.00
OIL:  BRENT - 72.94+0.72 WTI - 69.58+0.91
COMEX:  GOLD - 2640.50+1.08 SILVER - 30.08+2.52
COMEX:  PLATINUM - 931.90+1.07
LME:  ALUMINIUM - 2534.50+1.10 COPPER - 8941.00+0.65
LME:  NICKEL - 15356.00+1.61 TIN - 28689.00+1.02
LME:  LEAD - 1980.00+0.43 ZINC - 2971.50+0.15
FOREX:  USD/JPY - 156.41-0.46 EUR/GBP - 1.0429+0.67
FOREX:  EUR/USD - 1.0429+0.67 GBP/USD - 1.2569+0.72
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42840.26+1.18 NASDAQ - 19572.60+1.03
STOCKS US: S&P 500 - 5930.85+1.09
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38701.90-0.29 TOPIX - 2701.99-0.44
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19720.70-0.16 SSEC - 3368.07-0.06
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8084.61-0.26 CAC40 - 7274.48-0.27
STOCKS EUR:  DAX - 19884.75-0.43
20/12/2024  CBA:  USD - 395.05+0.14 GBP - 494.09-5.04
20/12/2024  CBA:  EURO - 410.46-0.52
20/12/2024  CBA:  GOLD - 32927.10-536.83 SILVER - 374.56-10.85
Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019
17/10/2019 20:35
Կիսվել

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Հայտնի Interbrand գործակալությունը հրապարակել է 2019թ. աշխարհի ամենաթանկ 100 բրենդների ցուցակը։

Ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 9%-ով և կազմել 234.24 մլրդ դոլար։ Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է՝ +8%, 167.71 մլրդ դոլար։ Եռյակը եզրափակում է Amazon-ը՝ +24%, 125.26 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Չորրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ +17%, 108.85 մլրդ դոլար։ Հինգորորդ տեղում է Coca-Cola-ն՝ -4% կամ 63.36 մլրդ դոլար։ Վեցերորդը Samsung-ն է՝ +2%, 61.1 մլրդ դոլար։ Յոթերորդ տեղում Toyota-ն է՝ +5%, 56.25 մլրդ դոլար, Ութերորդ տեղում՝ Mercedes-Benz-ը՝ +5%, 50.83 մլրդ դոլար։ Իններորդ հերիզոնականում McDonalds-ն է՝ +4%, 45.36 մլրդ, և տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ +11% կամ 44.35 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ցուցակի առաջատար տասնյակում տեղ գտած փոփոխություններ մասին, ապա դրանք շատ չեն։ Բավական է նշել, որ 2018թ.-ի համեմատ առաջինից ութերորդ հորիզոնականներում փոփոխություններ ընդհանրապես չկան։ Տասնյակից դուրս է մղվել Facebook-ը։ Տասնյակում հայնտված բրենդներից 5 ներկայացնում են տեխնոլորգիաների, երկուսը՝ ավտոմեքենաշինություն և մեկական բրենդով ներկայացված են ըմպելիքների արտադրության, ռեստորանների և Մեդիա ոլորտները։

Եթե 2001թ.-ին ամենաթանկ 100 բրենդների ընդհանուր արժեքը 988.29 մլրդ դոլար էր, ապա 2019թ.-ին այն կազմում է 2,130.93 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

2019թ.-ին ամենամեծ աճ գրանցած բրենդները հետևյալն են. Mastercard` +25%, Salesforce` +24%, Amazon` +24%, Gucci` +24%, Starbucks` +23%, Adobe` +20%, Visa` +19%, Caterpillar` +19%, Nintendo` +18%, Microsoft` +17%:

100 ամենաթանկ բրենդների ցուցակում հայտնվել է երեք նորեկ՝ DELL` 9.09 մլրդ դոլար, Uber` 5.71 մլրդ դոլար, Linkedin` 4.84 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն Ավտոմեքենաշինական,  Ֆինանսական, Լյուքս դասի ապրանքների, Տեխնոլոգիական և Էլեկտրոնիկայի ոլորտների բրենդները։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

20/12/2024
դրամ
Դոլար (USD)
395.05
+0.14
Եվրո (EUR)
410.46
-0.52
Ռուբլի (RUR)
3.85
+0.02
Լարի (GEL)
141.22
+0.15
32927.10
-536.83
Արծաթ
374.56
-10.85