Բիզնես

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 383.00-0.50
EUR BUY - 437.00-1.00 EUR SELL - 441.00-1.00
OIL:  BRENT - 63.07+0.93 WTI - 58.59+1.03
COMEX:  GOLD - 4091.90+0.77 SILVER - 50.30+1.15
COMEX:  PLATINUM - 1566.40+2.19
LME:  ALUMINIUM - 2786.00+0.22 COPPER - 10777.50+0.54
LME:  NICKEL - 14455.00-1.25 TIN - 36895.00+0.06
LME:  LEAD - 1985.50-1.88 ZINC - 2989.00+0.00
FOREX:  USD/JPY - 156.66-0.08 EUR/GBP - 1.1521-0.20
FOREX:  EUR/USD - 1.1521-0.20 GBP/USD - 1.3105+0.11
STOCKS RUS:  RTSI - 1059.72-0.99
STOCKS US: DOW JONES - 46448.27+0.44 NASDAQ - 22872.01+2.69
STOCKS US: S&P 500 - 6705.12+1.55
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 48625.88+0.00 TOPIX - 3297.73+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25716.50+1.97 SSEC - 3836.77+0.05
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9534.91-0.05 CAC40 - 7959.67-0.29
STOCKS EUR:  DAX - 23239.18+0.64
24/11/2025  CBA:  USD - 381.6-0.01 GBP - 499.63+1.06
24/11/2025  CBA:  EURO - 440.37+0.72
24/11/2025  CBA:  GOLD - 49969-219 SILVER - 600-23.82
Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019
17/10/2019 20:35
Կիսվել

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Հայտնի Interbrand գործակալությունը հրապարակել է 2019թ. աշխարհի ամենաթանկ 100 բրենդների ցուցակը։

Ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 9%-ով և կազմել 234.24 մլրդ դոլար։ Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է՝ +8%, 167.71 մլրդ դոլար։ Եռյակը եզրափակում է Amazon-ը՝ +24%, 125.26 մլրդ դոլար։

Չորրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ +17%, 108.85 մլրդ դոլար։ Հինգորորդ տեղում է Coca-Cola-ն՝ -4% կամ 63.36 մլրդ դոլար։ Վեցերորդը Samsung-ն է՝ +2%, 61.1 մլրդ դոլար։ Յոթերորդ տեղում Toyota-ն է՝ +5%, 56.25 մլրդ դոլար, Ութերորդ տեղում՝ Mercedes-Benz-ը՝ +5%, 50.83 մլրդ դոլար։ Իններորդ հերիզոնականում McDonalds-ն է՝ +4%, 45.36 մլրդ, և տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ +11% կամ 44.35 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ցուցակի առաջատար տասնյակում տեղ գտած փոփոխություններ մասին, ապա դրանք շատ չեն։ Բավական է նշել, որ 2018թ.-ի համեմատ առաջինից ութերորդ հորիզոնականներում փոփոխություններ ընդհանրապես չկան։ Տասնյակից դուրս է մղվել Facebook-ը։ Տասնյակում հայնտված բրենդներից 5 ներկայացնում են տեխնոլորգիաների, երկուսը՝ ավտոմեքենաշինություն և մեկական բրենդով ներկայացված են ըմպելիքների արտադրության, ռեստորանների և Մեդիա ոլորտները։

Եթե 2001թ.-ին ամենաթանկ 100 բրենդների ընդհանուր արժեքը 988.29 մլրդ դոլար էր, ապա 2019թ.-ին այն կազմում է 2,130.93 մլրդ դոլար։

2019թ.-ին ամենամեծ աճ գրանցած բրենդները հետևյալն են. Mastercard` +25%, Salesforce` +24%, Amazon` +24%, Gucci` +24%, Starbucks` +23%, Adobe` +20%, Visa` +19%, Caterpillar` +19%, Nintendo` +18%, Microsoft` +17%:

100 ամենաթանկ բրենդների ցուցակում հայտնվել է երեք նորեկ՝ DELL` 9.09 մլրդ դոլար, Uber` 5.71 մլրդ դոլար, Linkedin` 4.84 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն Ավտոմեքենաշինական,  Ֆինանսական, Լյուքս դասի ապրանքների, Տեխնոլոգիական և Էլեկտրոնիկայի ոլորտների բրենդները։

24/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.6
-0.01
Եվրո (EUR)
440.37
+0.72
Ռուբլի (RUR)
4.8463
+0.0213
Լարի (GEL)
141.13
-0.02
49969
-219
Արծաթ
600
-23.82