Տնտեսական

USD BUY - 385.00+0.00 USD SELL - 390.50+0.50
EUR BUY - 418.00+2.00 EUR SELL - 425.00+3.00
OIL:  BRENT - 83.11+0.20 WTI - 79.02+0.52
COMEX:  GOLD - 2393.20+1.15 SILVER - 29.79+3.29
COMEX:  PLATINUM - 1082.60+1.28
LME:  ALUMINIUM - 2598.50+1.86 COPPER - 10219.00+1.04
LME:  NICKEL - 19489.00+2.17 TIN - 33410.00+0.13
LME:  LEAD - 2270.00+0.49 ZINC - 2976.00-0.92
FOREX:  USD/JPY - 154-1.51 EUR/GBP - 1.0883+0.55
FOREX:  EUR/USD - 1.0883+0.55 GBP/USD - 1.2687+0.75
STOCKS RUS:  RTSI - 1200.49+0.49
STOCKS US: DOW JONES - 39908.00+0.88 NASDAQ - 16742.39+1.40
STOCKS US: S&P 500 - 5308.15+1.17
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38920.26+1.39 TOPIX - 2737.54+0.24
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19376.53+1.59 SSEC - 3122.40+0.08
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8445.80+0.21 CAC40 - 8239.99+0.17
STOCKS EUR:  DAX - 18869.36+0.82
16/05/2024  CBA:  USD - 388.09+0.57 GBP - 491.67+3.28
16/05/2024  CBA:  EURO - 421.93+2.44
16/05/2024  CBA:  GOLD - 29415.43+76.22 SILVER - 359.54+5.33
ՀԿԵ. Շահագործման է հանձնվել «Ղալթախչի» երկաթուղային կայարանը
06/12/2019 15:16
Կիսվել

ՀԿԵ. Շահագործման է հանձնվել «Ղալթախչի» երկաթուղային կայարանը

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունում շարունակվում է ենթակառուցվածքի վերականգնման և արդիականացման գործընթացը՝ դեկտեմբերի 6-ին շահագործման է հանձնվել «Ղալթախչի» երկաթուղային կայարանի էլեկտրակենտրոնացման համակարգի (ԷԿՀ) հենակետը, որն ավերվել էր 1988 թվականի Սպիտակի երկրաշարժի ժամանակ: Դրանից հետո երկաթուղայինները շարունակում էին աշխատել ժամանակավոր շինություններում՝ ապահովելով գնացքների անխափան երթևեկությունը՝ այդ թվում բնական աղետից հետո հանրապետության համար ծանր առաջին ամիսներին:

Կայարանի ենթակառուցվածքի վերականգնման շրջանակներում կառուցվել է կայարանի նոր շենք, վերականգնվել ԷԿՀ-ն, տեղադրվել անհրաժեշտ սարքավորումներ, գազաֆիկացվել կառույցներ: Կայարանի վերակառուցմանն երկաթուղին ուղղել է ավելի քան 60 մլն դրամ:

4-րդ դասի բեռնատար միջանկյալ «Ղալթախչի» կայարանը տարեկան ընդունում և ուղարկում է ավելի քան 360 գնացք, բեռնաթափման տարեկան ծավալը կազմում է 4000 տոննա: Կայարանն արդեն 120 տարեկան է՝ այն շահագործվում է 1899 թվականից և ժամանակին Թիֆլիս (Թբիլիսի) – Ալեքսանդրապոլ (Գյումրի) – Կարս երկաթուղու բաժանիչ կայարանն էր:

Սա արդեն երրորդ կայարանն է, որտեղ 2017 թվականից վերականգնվել կամ վերակառուցվել են ԷԿՀ հենակետները: 2017-ին նման ծրագիրն ավարտվել է «Կարմիր Բլուր» կայարանում (արժեքը՝ 57,5 մլն դրամ), 2018-ին՝ «Զոդ» կայարանում (արժեքը՝ 52 մլն դրամ): Բոլոր աշխատանքները կատարվել են բացառապես սեփական ուժերով, ինչը փաստում է Հարավկովկասյան երկաթուղու աշխատակիցների բարձր որակավորումը: Տարեկան երկաթուղին տարբեր ոլորտների մասնագետների ուսուցմանն ուղղում է 40 – 50 մլն դրամ:

ՀԿԵ-ի գործունեության ընթացքում Հայաստանի երկաթուղում վերականգնվել է էլեկտրակենտրոնացման համակարգի 9 հենակետ: 2008 թվականից ավտոմատացման, հեռամեխանիկայի և կապի սարքավորումների արդիականացմանը Հարավկովկասյան երկաթուղին ուղղել է ավելի քան 3,5 մլրդ դրամ:

Երկաթուղային ենթակառուցվածքի և օբյեկտների վերակառուցումը, երկաթուղային ձեռնարկությունների վերականգնումը, գծային տնտեսության արդիականացումը և անվտանգության մակարդակի կատարելագործումը «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ աշխատանքի առաջնահերթություններից են: 2008 թվականից վերականգնվել են Գյումրիի լոկոմոտիվային և վագոնային դեպոները, վերանորոգվել և վերակառուցվել են 55 խոշոր արհեստական կառույցներ, 482 կմ գիծ, 54 գծանց, խոշոր կայարանները, այդ թվում ուղևորատար համակարգի 48 շենք և շինություն, կայարանային համակարգի 70 շենք և շինություն:

2008 – 2019 թթ. Հարավկովկասյան երկաթուղու ներդրումները Հայաստանի երկաթուղային տրանսպորտի ոլորտում կազմել են 120 մլրդ դրամ:

———–

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն հանդիսանում է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ – ի դուստր ընկերություն և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008 թ . փետրվարի 13- ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի ՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:

16/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.09
+0.57
Եվրո (EUR)
421.93
+2.44
Ռուբլի (RUR)
4.27
+0.02
Լարի (GEL)
139.73
-1.96
29415.43
+76.22
Արծաթ
359.54
+5.33