Բիզնես

USD BUY - 389.50-0.50 USD SELL - 392.00-0.50
EUR BUY - 440.00+0.00 EUR SELL - 445.00-4.00
OIL:  BRENT - 65.04+0.34 WTI - 61.71+0.21
COMEX:  GOLD - 3244.60-0.09 SILVER - 32.26+1.35
COMEX:  PLATINUM - 958.50+0.62
LME:  ALUMINIUM - 2374.00-0.94 COPPER - 9187.00+0.36
LME:  NICKEL - 15307.00+1.58 TIN - 31279.00+0.19
LME:  LEAD - 1916.50+0.13 ZINC - 2636.00-0.58
FOREX:  USD/JPY - 143.16+0.29 EUR/GBP - 1.1347-0.41
FOREX:  EUR/USD - 1.1347-0.41 GBP/USD - 1.3195+0.49
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40524.79+0.78 NASDAQ - 16831.48+0.64
STOCKS US: S&P 500 - 5405.97+0.79
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 34267.54+0.84 TOPIX - 2513.35+1.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21466.27+0.23 SSEC - 3267.66+0.15
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8134.34+2.14 CAC40 - 7273.12+2.37
STOCKS EUR:  DAX - 20954.83+2.85
15/04/2025  CBA:  USD - 390.68-0.24 GBP - 517.30+1.52
15/04/2025  CBA:  EURO - 443.11-1.99
15/04/2025  CBA:  GOLD - 40247.00-355.00 SILVER - 405.40+12.39
Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները՝ 2020
29/07/2020 18:08
Կիսվել

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները՝ 2020

Ամերիկյան Forbes պարբերականը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթական բրենդների ցուցակը։

2020թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի բրենդը գնահատվել է 241.2 մլրդ դոլար։ 2019թ. համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 17%-ով։ Վերջին տարում բրենդը բերել է 260.2 մլրդ դոլարի եկամուտ։

Երկրորդ տեղում Google-ն է, որը գնահատվել է 207.5 մլրդ դոլար։ 2019թ. համեմատ արձանագրվել է արժեքի աճ 24%-ով։ Վերջին տարում բրենդը բերել է 145.6 մլրդ դոլարի եկամուտ։

Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 162.9 մլրդ դոլար։ 2019թ. համեմատ արձանագրվել է աճ 30%-ով։ Վերջին տարում բրենդը բերել է 125.8 մլրդ դոլարի եկամուտ։

Չորրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 135.4 մլրդ դոլար (+40%), վերջին տարում բրենդը բերել է 260.5 մլրդ դոլար եկամուտ։

Facebook-ն հինգերորդն է՝ 70.3 մլրդ դոլար (-21%), բրենդի եկամուտը կազմել է 49.7 մլրդ դոլար։

Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 64.4 մլրդ դոլար (+9%), բրենդի եկամուտը կազմել է 25.2 մլրդ դոլար։

Disney-ը 7-րդն է՝ 61.3 մլրդ դոլար (+18%), բրենդի եկամուտը կազմել է 38.7 մլրդ դոլար։

Samsung-ն 8-րդն է՝ 50.4 մլրդ դոլար (-5%), բրենդի եկամուտը կազմել է 209.5 մլրդ դոլար։

Louis Vuitton-ը իններորդն է՝ 47.2 մլրդ դոլար (+20%)։ Բրենդի եկամուտը կազմել է 15 մլրդ դոլար։

Տասնյակը եզրափակում է McDonald’s-ը՝ 46.1 մլրդ դոլար։ Բրենդի եկամուտը կազմել է 100.2 մլրդ դոլար։

Ինչպես տեսնում ենք առաջին 5 տեղում տեխնոլոգիական ոլորտի բրենդներն են, իսկ տասնյակում դրանց թիվը 6-ն է։ Տասնյակում մեկական բրենդով ներկայացված են ժամանցի, լյուքս դասի ապրանքների և ռեստորանային ոլորտները։

2020թ.-ի ցուցակում ամենամեծ աճ են արձանագրվել հետևյալ բրենդները՝ Netflix` +72.%, Chanel` +42%, Amazon` +40%, Microsoft` +30% և Paypal` +24%։ Բրենդի արժեքի ամենամեծ անկում են արձանագրել հետևյալ ապրանքային նշանները՝ Facebook` -21%, Wells Fargo` -16%, Mercedes-Benz` -14%, Ford` -14%, General Electric` 14%:

Ամենաթանկ 100 բրենդի ընդհանուր արժեքը կազմել է 2.54 տրլն դոլարը, 2019թ.-ին այս ցուցանիշը 2.33 տրլն է։ Առաջատար 100 բրենդից 50-ը ամերիկյան են, 10՝ գերմանական, 9՝ ֆրանսիական, 6՝ ճապոնական և 5՝ շվեյցարական։

Տեխնոլոգիների ոլորտը ցուցակում ունի 20 ներկայացուցիչ, ֆինանսական ծառայությունների ոլորտը՝ 14, 11 ներկայացուցիչ ունի ավտոմեքենաշինության ոլորտը և 8 ներկայացուցիչ առևտրի ոլորտը։

Top-Brands-2020

15/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
390.68
-0.24
Եվրո (EUR)
443.11
-1.99
Ռուբլի (RUR)
4.76
+0.01
Լարի (GEL)
141.94
-0.04
40247.00
-355.00
Արծաթ
405.40
+12.39