Բիզնես

USD BUY - 402.00+0.00 USD SELL - 406.00+0.00
EUR BUY - 435.00+0.00 EUR SELL - 442.00+0.00
OIL:  BRENT - 83.54+0.26 WTI - 78.48-0.14
COMEX:  GOLD - 2044.80+0.25 SILVER - 22.71+0.22
COMEX:  PLATINUM - 889.00-0.46
LME:  ALUMINIUM - 2181.00-0.80 COPPER - 8439.50-0.65
LME:  NICKEL - 17380.00+0.14 TIN - 26375.00+0.29
LME:  LEAD - 2081.00-1.14 ZINC - 2390.00-2.17
FOREX:  USD/JPY - 149.79-0.49 EUR/GBP - 1.0834+0.02
FOREX:  EUR/USD - 1.0834+0.02 GBP/USD - 1.2667+0.04
STOCKS RUS:  RTSI - 1114.87+1.60
STOCKS US: DOW JONES - 38949.02-0.06 NASDAQ - 15947.74-0.55
STOCKS US: S&P 500 - 5069.76-0.17
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39166.19-0.11 TOPIX - 2675.73+0.03
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 16511.44-0.15 SSEC - 3015.17+1.94
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7624.98-0.76 CAC40 - 7954.39+0.08
STOCKS EUR:  DAX - 17601.22+0.25
29/02/2024  CBA:  USD - 404.16-0.16 GBP - 511.55+0.04
29/02/2024  CBA:  EURO - 438.03+0.76
29/02/2024  CBA:  GOLD - 26409.75-44.25 SILVER - 290.35-4.34
Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները՝ 2020
29/07/2020 18:08
Կիսվել

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները՝ 2020

Ամերիկյան Forbes պարբերականը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթական բրենդների ցուցակը։

2020թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի բրենդը գնահատվել է 241.2 մլրդ դոլար։ 2019թ. համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 17%-ով։ Վերջին տարում բրենդը բերել է 260.2 մլրդ դոլարի եկամուտ։

Երկրորդ տեղում Google-ն է, որը գնահատվել է 207.5 մլրդ դոլար։ 2019թ. համեմատ արձանագրվել է արժեքի աճ 24%-ով։ Վերջին տարում բրենդը բերել է 145.6 մլրդ դոլարի եկամուտ։

Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 162.9 մլրդ դոլար։ 2019թ. համեմատ արձանագրվել է աճ 30%-ով։ Վերջին տարում բրենդը բերել է 125.8 մլրդ դոլարի եկամուտ։

Չորրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 135.4 մլրդ դոլար (+40%), վերջին տարում բրենդը բերել է 260.5 մլրդ դոլար եկամուտ։

Facebook-ն հինգերորդն է՝ 70.3 մլրդ դոլար (-21%), բրենդի եկամուտը կազմել է 49.7 մլրդ դոլար։

Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 64.4 մլրդ դոլար (+9%), բրենդի եկամուտը կազմել է 25.2 մլրդ դոլար։

Disney-ը 7-րդն է՝ 61.3 մլրդ դոլար (+18%), բրենդի եկամուտը կազմել է 38.7 մլրդ դոլար։

Samsung-ն 8-րդն է՝ 50.4 մլրդ դոլար (-5%), բրենդի եկամուտը կազմել է 209.5 մլրդ դոլար։

Louis Vuitton-ը իններորդն է՝ 47.2 մլրդ դոլար (+20%)։ Բրենդի եկամուտը կազմել է 15 մլրդ դոլար։

Տասնյակը եզրափակում է McDonald’s-ը՝ 46.1 մլրդ դոլար։ Բրենդի եկամուտը կազմել է 100.2 մլրդ դոլար։

Ինչպես տեսնում ենք առաջին 5 տեղում տեխնոլոգիական ոլորտի բրենդներն են, իսկ տասնյակում դրանց թիվը 6-ն է։ Տասնյակում մեկական բրենդով ներկայացված են ժամանցի, լյուքս դասի ապրանքների և ռեստորանային ոլորտները։

2020թ.-ի ցուցակում ամենամեծ աճ են արձանագրվել հետևյալ բրենդները՝ Netflix` +72.%, Chanel` +42%, Amazon` +40%, Microsoft` +30% և Paypal` +24%։ Բրենդի արժեքի ամենամեծ անկում են արձանագրել հետևյալ ապրանքային նշանները՝ Facebook` -21%, Wells Fargo` -16%, Mercedes-Benz` -14%, Ford` -14%, General Electric` 14%:

Ամենաթանկ 100 բրենդի ընդհանուր արժեքը կազմել է 2.54 տրլն դոլարը, 2019թ.-ին այս ցուցանիշը 2.33 տրլն է։ Առաջատար 100 բրենդից 50-ը ամերիկյան են, 10՝ գերմանական, 9՝ ֆրանսիական, 6՝ ճապոնական և 5՝ շվեյցարական։

Տեխնոլոգիների ոլորտը ցուցակում ունի 20 ներկայացուցիչ, ֆինանսական ծառայությունների ոլորտը՝ 14, 11 ներկայացուցիչ ունի ավտոմեքենաշինության ոլորտը և 8 ներկայացուցիչ առևտրի ոլորտը։

Top-Brands-2020

29/02/2024
դրամ
Դոլար (USD)
404.16
-0.16
Եվրո (EUR)
438.03
+0.76
Ռուբլի (RUR)
4.45
+0.04
Լարի (GEL)
152.08
-0.06
26409.75
-44.25
Արծաթ
290.35
-4.34