Բիզնես

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 442.00+0.00 EUR SELL - 447.00+0.00
OIL:  BRENT - 67.14-2.57 WTI - 63.51-2.88
COMEX:  GOLD - 3587.50-0.24 SILVER - 41.03-0.58
COMEX:  PLATINUM - 1431.60+1.73
LME:  ALUMINIUM - 2611.00-1.02 COPPER - 9884.00+0.48
LME:  NICKEL - 15439.00+1.01 TIN - 34952.00+2.20
LME:  LEAD - 2003.50+0.78 ZINC - 2832.50+0.68
FOREX:  USD/JPY - 148.25-0.38 EUR/GBP - 1.1654+0.24
FOREX:  EUR/USD - 1.1654+0.24 GBP/USD - 1.3424+0.44
STOCKS RUS:  RTSI - 1117.32+0.46
STOCKS US: DOW JONES - 45271.23-0.05 NASDAQ - 21497.73+1.02
STOCKS US: S&P 500 - 6448.26+0.51
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 42580.27+1.53 TOPIX - 3080.17+1.03
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25058.51-1.12 SSEC - 3765.88-1.25
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9177.99+0.67 CAC40 - 7719.71+0.86
STOCKS EUR:  DAX - 23594.80+0.46
04/09/2025  CBA:  USD - 382.25-0.4 GBP - 513.94+1.04
04/09/2025  CBA:  EURO - 445.36-0.2
04/09/2025  CBA:  GOLD - 43704+768 SILVER - 502.15+3.65
Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները՝ 2020
29/07/2020 18:08
Կիսվել

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները՝ 2020

Ամերիկյան Forbes պարբերականը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթական բրենդների ցուցակը։

2020թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի բրենդը գնահատվել է 241.2 մլրդ դոլար։ 2019թ. համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 17%-ով։ Վերջին տարում բրենդը բերել է 260.2 մլրդ դոլարի եկամուտ։

Երկրորդ տեղում Google-ն է, որը գնահատվել է 207.5 մլրդ դոլար։ 2019թ. համեմատ արձանագրվել է արժեքի աճ 24%-ով։ Վերջին տարում բրենդը բերել է 145.6 մլրդ դոլարի եկամուտ։

Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 162.9 մլրդ դոլար։ 2019թ. համեմատ արձանագրվել է աճ 30%-ով։ Վերջին տարում բրենդը բերել է 125.8 մլրդ դոլարի եկամուտ։

Չորրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 135.4 մլրդ դոլար (+40%), վերջին տարում բրենդը բերել է 260.5 մլրդ դոլար եկամուտ։

Facebook-ն հինգերորդն է՝ 70.3 մլրդ դոլար (-21%), բրենդի եկամուտը կազմել է 49.7 մլրդ դոլար։

Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 64.4 մլրդ դոլար (+9%), բրենդի եկամուտը կազմել է 25.2 մլրդ դոլար։

Disney-ը 7-րդն է՝ 61.3 մլրդ դոլար (+18%), բրենդի եկամուտը կազմել է 38.7 մլրդ դոլար։

Samsung-ն 8-րդն է՝ 50.4 մլրդ դոլար (-5%), բրենդի եկամուտը կազմել է 209.5 մլրդ դոլար։

Louis Vuitton-ը իններորդն է՝ 47.2 մլրդ դոլար (+20%)։ Բրենդի եկամուտը կազմել է 15 մլրդ դոլար։

Տասնյակը եզրափակում է McDonald’s-ը՝ 46.1 մլրդ դոլար։ Բրենդի եկամուտը կազմել է 100.2 մլրդ դոլար։

Ինչպես տեսնում ենք առաջին 5 տեղում տեխնոլոգիական ոլորտի բրենդներն են, իսկ տասնյակում դրանց թիվը 6-ն է։ Տասնյակում մեկական բրենդով ներկայացված են ժամանցի, լյուքս դասի ապրանքների և ռեստորանային ոլորտները։

2020թ.-ի ցուցակում ամենամեծ աճ են արձանագրվել հետևյալ բրենդները՝ Netflix` +72.%, Chanel` +42%, Amazon` +40%, Microsoft` +30% և Paypal` +24%։ Բրենդի արժեքի ամենամեծ անկում են արձանագրել հետևյալ ապրանքային նշանները՝ Facebook` -21%, Wells Fargo` -16%, Mercedes-Benz` -14%, Ford` -14%, General Electric` 14%:

Ամենաթանկ 100 բրենդի ընդհանուր արժեքը կազմել է 2.54 տրլն դոլարը, 2019թ.-ին այս ցուցանիշը 2.33 տրլն է։ Առաջատար 100 բրենդից 50-ը ամերիկյան են, 10՝ գերմանական, 9՝ ֆրանսիական, 6՝ ճապոնական և 5՝ շվեյցարական։

Տեխնոլոգիների ոլորտը ցուցակում ունի 20 ներկայացուցիչ, ֆինանսական ծառայությունների ոլորտը՝ 14, 11 ներկայացուցիչ ունի ավտոմեքենաշինության ոլորտը և 8 ներկայացուցիչ առևտրի ոլորտը։

Top-Brands-2020

04/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.25
-0.4
Եվրո (EUR)
445.36
-0.2
Ռուբլի (RUR)
4.7052
-0.0253
Լարի (GEL)
141.94
-0.03
43704
+768
Արծաթ
502.15
+3.65