Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.50+0.00
EUR BUY - 446.00+0.00 EUR SELL - 452.00+2.00
OIL:  BRENT - 66.99+1.70 WTI - 62.60+1.20
COMEX:  GOLD - 3680.70-0.30 SILVER - 42.68+0.05
COMEX:  PLATINUM - 1402.70+0.15
LME:  ALUMINIUM - 2689.50+0.60 COPPER - 10067.50+0.16
LME:  NICKEL - 15391.00+1.59 TIN - 34975.00+0.80
LME:  LEAD - 2017.50+1.05 ZINC - 2957.00+1.97
FOREX:  USD/JPY - 147.66+0.09 EUR/GBP - 1.1733+0.11
FOREX:  EUR/USD - 1.1733+0.11 GBP/USD - 1.3556+0.03
STOCKS RUS:  RTSI - 1060.18-0.86
STOCKS US: DOW JONES - 45834.22-0.59 NASDAQ - 22141.10+0.44
STOCKS US: S&P 500 - 6584.29-0.05
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 44768.12+0.89 TOPIX - 3160.49+0.40
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26388.16+1.16 SSEC - 3870.60-0.12
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9283.29-0.15 CAC40 - 7825.24+0.02
STOCKS EUR:  DAX - 23698.15-0.02
12/09/2025  CBA:  USD - 383.47+0.72 GBP - 519.91+2.59
12/09/2025  CBA:  EURO - 449.96+2.75
12/09/2025  CBA:  GOLD - 44748-177 SILVER - 506.41-0.65
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020
27/11/2020 18:55
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Interbrand գործակալությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների 2020թ. ցուցակը

Առաջին հորիզոնականում Apple-ն է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 38%-ով և կազմել 322.9 մլրդ դոլար։ Երկրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 200.6 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 60%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 166 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 53%-ով։

Google-ը չորրորդն է՝ 165.4 մլրդ դոլար, արձանագրվել է անկում 1%-ով։ Հինգերորդ հորիզոնականում Samsung-ն է։ Բրենդի արժեքը 62.3 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 2%-ով։ Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 56.9 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է անկում 10%-ով։  Toyota-ն յոթերորդն է՝ 51.6 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքը նվազել է 8%-ով։

Mercedes-Benz-ն ութերորդն է՝ 49.3 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է անկում 3%-ով։ McDonald’s-ն իններորդն է՝ 42.8 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է անոկում 6%-ով։ Տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ 40.8 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է 8% անկում։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Տարվա ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Amazon` 60%, Microsoft` 53%, Spotify` 52%, Netflix` 41%, Adobe` 41%, Paypal` +38%, Apple` +38%, Salesforce` 34%. Nintendo` 31%, Mastercard` 17%:

Ցուցակի նորեկներն են. Instagram` 26 մլրդ դոլար – 19-րդ հորիզոնական, Youtube` 17.3 մլրդ դոլար – 30-րդ հորիզոնական, Tesla` 12.8 մլրդ դոլար – 40-րդ հորիզոնական, Johnnie Walker` 4.5 մլրդ դոլար – 98-րդ հորիզոնական, Zoom` 4.5 մլրդ դոլար – 100-րդ հորիզոնական։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

12/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.47
+0.72
Եվրո (EUR)
449.96
+2.75
Ռուբլի (RUR)
4.5602
+0.0594
Լարի (GEL)
142.03
+0.06
44748
-177
Արծաթ
506.41
-0.65