Բիզնես

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 441.50-2.50 EUR SELL - 445.00-2.00
OIL:  BRENT - 65.04-1.31 WTI - 61.38-1.21
COMEX:  GOLD - 3976.60-1.72 SILVER - 47.22-2.26
COMEX:  PLATINUM - 1635.10-2.96
LME:  ALUMINIUM - 2798.50+3.94 COPPER - 10867.50+3.59
LME:  NICKEL - 15492.00+1.14 TIN - 37060.00+0.47
LME:  LEAD - 2030.00+0.30 ZINC - 3010.50-0.33
FOREX:  USD/JPY - 152.71+0.09 EUR/GBP - 1.1568-0.65
FOREX:  EUR/USD - 1.1568-0.65 GBP/USD - 1.3305-0.81
STOCKS RUS:  RTSI - 1020.93+3.13
STOCKS US: DOW JONES - 46358.42-0.52 NASDAQ - 23024.63-0.08
STOCKS US: S&P 500 - 6735.11-0.28
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 48580.44+1.77 TOPIX - 3257.77+0.68
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26752.59-0.29 SSEC - 3933.97+1.32
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9509.40-0.41 CAC40 - 8041.36-0.23
STOCKS EUR:  DAX - 24611.25+0.06
09/10/2025  CBA:  USD - 382.55-0.2 GBP - 511.24-2.14
09/10/2025  CBA:  EURO - 444.45-0.84
09/10/2025  CBA:  GOLD - 49690+726 SILVER - 602.73+6.52
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020
27/11/2020 18:55
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Interbrand գործակալությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների 2020թ. ցուցակը

Առաջին հորիզոնականում Apple-ն է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 38%-ով և կազմել 322.9 մլրդ դոլար։ Երկրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 200.6 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 60%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 166 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 53%-ով։

Google-ը չորրորդն է՝ 165.4 մլրդ դոլար, արձանագրվել է անկում 1%-ով։ Հինգերորդ հորիզոնականում Samsung-ն է։ Բրենդի արժեքը 62.3 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 2%-ով։ Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 56.9 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է անկում 10%-ով։  Toyota-ն յոթերորդն է՝ 51.6 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքը նվազել է 8%-ով։

Mercedes-Benz-ն ութերորդն է՝ 49.3 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է անկում 3%-ով։ McDonald’s-ն իններորդն է՝ 42.8 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է անոկում 6%-ով։ Տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ 40.8 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է 8% անկում։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Տարվա ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Amazon` 60%, Microsoft` 53%, Spotify` 52%, Netflix` 41%, Adobe` 41%, Paypal` +38%, Apple` +38%, Salesforce` 34%. Nintendo` 31%, Mastercard` 17%:

Ցուցակի նորեկներն են. Instagram` 26 մլրդ դոլար – 19-րդ հորիզոնական, Youtube` 17.3 մլրդ դոլար – 30-րդ հորիզոնական, Tesla` 12.8 մլրդ դոլար – 40-րդ հորիզոնական, Johnnie Walker` 4.5 մլրդ դոլար – 98-րդ հորիզոնական, Zoom` 4.5 մլրդ դոլար – 100-րդ հորիզոնական։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

09/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.55
-0.2
Եվրո (EUR)
444.45
-0.84
Ռուբլի (RUR)
4.6944
+0.0061
Լարի (GEL)
141.12
-0.09
49690
+726
Արծաթ
602.73
+6.52