Բիզնես

USD BUY - 390.00+0.50 USD SELL - 392.00-0.50
EUR BUY - 440.00+1.50 EUR SELL - 445.00+2.00
OIL:  BRENT - 67.85+2.08 WTI - 64.45+1.98
COMEX:  GOLD - 3341.30-0.46 SILVER - 32.55-0.21
COMEX:  PLATINUM - 976.90+0.38
LME:  ALUMINIUM - 2382.00+0.29 COPPER - 9203.50+0.43
LME:  NICKEL - 15683.00+0.80 TIN - 30800.00-0.80
LME:  LEAD - 1908.00-0.34 ZINC - 2582.00-1.26
FOREX:  USD/JPY - 142.32-0.20 EUR/GBP - 1.1371+0.05
FOREX:  EUR/USD - 1.1371+0.05 GBP/USD - 1.3266+0.42
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 39142.23-1.33 NASDAQ - 16286.45-0.13
STOCKS US: S&P 500 - 5282.70+0.13
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 34377.60+1.35 TOPIX - 2530.23+1.29
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21395.14+1.61 SSEC - 3280.34+0.13
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8275.66+0.00 CAC40 - 7285.86-0.60
STOCKS EUR:  DAX - 21205.86-0.49
17/04/2025  CBA:  USD - 390.94-0.33 GBP - 516.82-2.08
17/04/2025  CBA:  EURO - 443.95-0.53
17/04/2025  CBA:  GOLD - 41766.00+1,265.00 SILVER - 414.21+7.76
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020
27/11/2020 18:55
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Interbrand գործակալությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների 2020թ. ցուցակը

Առաջին հորիզոնականում Apple-ն է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 38%-ով և կազմել 322.9 մլրդ դոլար։ Երկրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 200.6 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 60%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 166 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 53%-ով։

Google-ը չորրորդն է՝ 165.4 մլրդ դոլար, արձանագրվել է անկում 1%-ով։ Հինգերորդ հորիզոնականում Samsung-ն է։ Բրենդի արժեքը 62.3 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 2%-ով։ Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 56.9 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է անկում 10%-ով։  Toyota-ն յոթերորդն է՝ 51.6 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքը նվազել է 8%-ով։

Mercedes-Benz-ն ութերորդն է՝ 49.3 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է անկում 3%-ով։ McDonald’s-ն իններորդն է՝ 42.8 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է անոկում 6%-ով։ Տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ 40.8 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է 8% անկում։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Տարվա ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Amazon` 60%, Microsoft` 53%, Spotify` 52%, Netflix` 41%, Adobe` 41%, Paypal` +38%, Apple` +38%, Salesforce` 34%. Nintendo` 31%, Mastercard` 17%:

Ցուցակի նորեկներն են. Instagram` 26 մլրդ դոլար – 19-րդ հորիզոնական, Youtube` 17.3 մլրդ դոլար – 30-րդ հորիզոնական, Tesla` 12.8 մլրդ դոլար – 40-րդ հորիզոնական, Johnnie Walker` 4.5 մլրդ դոլար – 98-րդ հորիզոնական, Zoom` 4.5 մլրդ դոլար – 100-րդ հորիզոնական։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

17/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
390.94
-0.33
Եվրո (EUR)
443.95
-0.53
Ռուբլի (RUR)
4.77
+0.03
Լարի (GEL)
142.24
+0.09
41766.00
+1,265.00
Արծաթ
414.21
+7.76