Բիզնես

USD BUY - 382.50-0.50 USD SELL - 386.50+0.50
EUR BUY - 434.00+1.00 EUR SELL - 440.00+2.00
OIL:  BRENT - 63.90+0.00 WTI - 62.42+2.68
COMEX:  GOLD - 3306.60+0.52 SILVER - 33.15+0.21
COMEX:  PLATINUM - 1047.00-0.62
LME:  ALUMINIUM - 2444.00-0.99 COPPER - 9498.00-0.70
LME:  NICKEL - 15237.00+1.51 TIN - 30406.00-3.89
LME:  LEAD - 1958.00-1.24 ZINC - 2620.00-2.49
FOREX:  USD/JPY - 143.18-0.60 EUR/GBP - 1.1402+0.48
FOREX:  EUR/USD - 1.1402+0.48 GBP/USD - 1.3537+0.58
STOCKS RUS:  RTSI - 1133.52+0.52
STOCKS US: DOW JONES - 42270.07+0.13 NASDAQ - 19113.77-0.32
STOCKS US: S&P 500 - 5911.69-0.01
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37965.10-1.22 TOPIX - 2801.57-0.37
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23289.77-1.20 SSEC - 3347.49-0.47
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8772.38+0.64 CAC40 - 7751.89-0.36
STOCKS EUR:  DAX - 23997.48+0.27
30/05/2025  CBA:  USD - 383.94-0.21 GBP - 517.24-0.29
30/05/2025  CBA:  EURO - 434.89+1.3
30/05/2025  CBA:  GOLD - 40888+120 SILVER - 519.94+0
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020
27/11/2020 18:55
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Interbrand գործակալությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների 2020թ. ցուցակը

Առաջին հորիզոնականում Apple-ն է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 38%-ով և կազմել 322.9 մլրդ դոլար։ Երկրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 200.6 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 60%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 166 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 53%-ով։

Google-ը չորրորդն է՝ 165.4 մլրդ դոլար, արձանագրվել է անկում 1%-ով։ Հինգերորդ հորիզոնականում Samsung-ն է։ Բրենդի արժեքը 62.3 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 2%-ով։ Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 56.9 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է անկում 10%-ով։  Toyota-ն յոթերորդն է՝ 51.6 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքը նվազել է 8%-ով։

Mercedes-Benz-ն ութերորդն է՝ 49.3 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է անկում 3%-ով։ McDonald’s-ն իններորդն է՝ 42.8 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է անոկում 6%-ով։ Տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ 40.8 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է 8% անկում։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Տարվա ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Amazon` 60%, Microsoft` 53%, Spotify` 52%, Netflix` 41%, Adobe` 41%, Paypal` +38%, Apple` +38%, Salesforce` 34%. Nintendo` 31%, Mastercard` 17%:

Ցուցակի նորեկներն են. Instagram` 26 մլրդ դոլար – 19-րդ հորիզոնական, Youtube` 17.3 մլրդ դոլար – 30-րդ հորիզոնական, Tesla` 12.8 մլրդ դոլար – 40-րդ հորիզոնական, Johnnie Walker` 4.5 մլրդ դոլար – 98-րդ հորիզոնական, Zoom` 4.5 մլրդ դոլար – 100-րդ հորիզոնական։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

30/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.94
-0.21
Եվրո (EUR)
434.89
+1.3
Ռուբլի (RUR)
4.876
-0.0002
Լարի (GEL)
140.56
+0
40888
+120
Արծաթ
519.94
+0