Բիզնես

USD BUY - 384.50-0.50 USD SELL - 387.50-0.50
EUR BUY - 430.00+0.00 EUR SELL - 437.00-1.00
OIL:  BRENT - 64.63-0.08 WTI - 61.72-0.11
COMEX:  GOLD - 3215.20+1.97 SILVER - 32.54+1.72
COMEX:  PLATINUM - 989.70+1.35
LME:  ALUMINIUM - 2528.50+1.96 COPPER - 9606.50+0.90
LME:  NICKEL - 15871.00+1.51 TIN - 32814.00+0.74
LME:  LEAD - 1996.50+0.96 ZINC - 2765.00+3.17
FOREX:  USD/JPY - 145.33-0.47 EUR/GBP - 1.1197+0.02
FOREX:  EUR/USD - 1.1197+0.02 GBP/USD - 1.3308+0.23
STOCKS RUS:  RTSI - 1113.98-2.99
STOCKS US: DOW JONES - 42322.75+0.65 NASDAQ - 19112.32-0.18
STOCKS US: S&P 500 - 5916.93+0.41
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37753.72+0.00 TOPIX - 2740.45+0.05
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23345.05-0.46 SSEC - 3367.46-0.40
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8633.75+0.57 CAC40 - 7853.47+0.21
STOCKS EUR:  DAX - 23695.59+0.72
16/05/2025  CBA:  USD - 386.33-0.61 GBP - 513.51-0.66
16/05/2025  CBA:  EURO - 432.69-0.61
16/05/2025  CBA:  GOLD - 39635.00-74.00 SILVER - 398.52-10.58
DISQO-ն գնել է FEEDBACK LOOP ընկերությունը՝ հնարավորություն ստեղծելով փոքր և միջին բիզնեսներին օգտվել իր հարթակից
06/05/2022 16:52
Կիսվել

DISQO-ն գնել է FEEDBACK LOOP ընկերությունը՝ հնարավորություն ստեղծելով փոքր և միջին բիզնեսներին օգտվել իր հարթակից

DISQO-ն գնել է Feedback Loop ընկերությունը, որի SaaS տեխնոլոգիան ապահովում է սպառողի  կարծիքի արագ և հեշտ տրամադրումը մարքեթինգի և պրոդուկտի մասնագետների համար՝ ինչպես վաղ փուլի բացահայտումների այնպես էլ գաղափարի մշակման և դիզայնի համար։ Սրանով DISQO-ն հնարավորություն է ստեղծում այժմ նաև փոքր ու միջին բիզնեսներին տվյալահեն որոշումներ կայացնել պրոդուկտներն և բրենդերը բարելավելու համար։ Արդյունքում ընկերությունը մի քանի քայլ ավելի է մոտենում իր առաքելությանը՝ ստեղծել ամենավստահելի հարթակը բրենդերի աճը խթանելու համար։

Feedback Loop-ի գործադիր տնօրեն Ռոբ Հոլլանդը, ով նախկինում Oracle Data Cloud-ի գլխավոր փոխնախագահն է եղել, նշանակվել է DISQO-ում Feedback Loop-ի գործադիր փոխնախագահ և գլխավոր տնօրեն։ Այսպիսով՝ շուրջ 50 նոր թիմակից կմիանա DISQO-ի 500-ից ավելի աշխատակից ունեցող թիմին։

DISQO-ի այս գնումը հաջորդում է ընկերության՝ 2021 թվականին B սերիայի 85 մլն ԱՄՆ դոլարի ներդրման ներգրավմանը՝ հաճախորդների փորձառության պլատֆորմի հնարավորություններն ու հասանելիությունն ընդլայնելու համար։ Վերջին ժամանակաշրջանում գրանցված թվային տրանսֆորմացիան հեռվացրել ու անջատել է սպառողներին բրենդերից՝ ստիպելով վերջիններիս իրենց որոշումները կայացնել ոչ միանշանակ ու անորոշ ազդանշաններով։ DISQO-ն միտված է լուծելու այս խնդիրը՝ բրենդերին ուղղակիորեն կապելով իրենց սպառողների ու հաճախորդների  հետ, որպեսզի նրանք հասկանան, թե վերջիններս ինչ են մտածում և ինչ են անում առցանց հարթակներում

Սպառողների կարծիքի ու վերլուծության այս նոր ճկուն գործիքակազմի համալրումով DISQO-ի հաճախորդ ընկերություններից յուրաքանչյուրը կկարողանա վալիդացնել և պրոդուկտը, և մարքեթինգային արշավները՝ մինչ շուկա դուրս գալը։ Տասնյակ հազարավոր ՓՄՁ-ներ և միջին շուկայի ընկերություններ արդեն ուղիղ հասանելիություն կստանան DISQO-ի հարթակին՝  ընդլայնելով իրենց բիզնեսների գերարագ աճը։

Feedback Loop-ներկայիս հաճախորդները, որոնց շարքում են Uber-ը, NBCUniversal-ը, Ad Council-ը, և այլն, ևս կօգտվեն DISQO-ի բազմաչափ հարթակից՝ ավելի արագ ու ճշգրիտ կարծիքի հավաքագրումով և հաճախորդի պրոֆիլի ու թվային պահվածքի լծակի համալրումով։

«Կազմակերպությունները, հատկապես փոքր ու միջին բիզնեսները, հաճախ հնարավորություն չեն ստանում տվյալահեն որոշումներ կայացնել իրենց հաճախորդների համար»,-նշեց DISQO-ի համահիմնադիր և գործադիր տնօրեն Արմեն Աճեմյանը։ «Հաճախորդների փորձառության ավանդական հարթակները սահմնափակում են կազմակերպությունների հասանելիությունը օգտատերերին՝ հնարավորություն տալով ուսումնասիրել միայն ներկա հաճախորդներին։ Մինչդեռ DISQO-ն թե ՓՄՁ-ներին և թե խոշոր ձեռնարկություններին ավելի ընդլայնված հարթակ է տրամադրում ոչ միայն ներկայիս, այլև պոտենցիալ հաճախորդների փորձառության հիման վրա որոշումներ կայացնելու համար»,- հավելեց Աճեմյանը։

«Բիզնեսների ամենացավոտ կետերից մեկը հաճախորդի անհապաղ արձագանք ստանալու անկարողությունն է, երբ որոշումներ կայացնելու կարիք կա»,- նշեց Ռոբ Հոլլանդը։ «Մեր ճկուն տեխնոլոգիայով DISQO-ն կամրապնդի հաճախորդների կարծիքի դերը պրոդուկտի նորարարությանից մինչև գովազդային արշավներում կայացվելիք բոլոր որոշումներում»,- հավելեց Հոլլանդը։

DISQO-ի հարթակն այժմ իր լուծումներն է տրամադրում թվով 300 խոշոր բրենդերի, 125 առաջատար հետազոտական ընկերությունների և 35 գովազդային գործակալությունների և 20-ից ավելի մեդիա հարթակների։ Շուկայի հետազոտության, գովազդի չափման և հաճախորդի կարծիքի հավելվածների օգտագործմամբ այս ընկերությունները բեկումնային պատկերացումներ կձևավորեն իրենց հաճախխորդների սպառողական շրջանակի, նախասիրությունների, համոզմունքների և սովորությունների մասին։

DISQO-ն հաճախորդների փորձառության հարթակ է պրոդուկտների և բրենդերի փորձարկման, բարելավման ու չափման համար։ DISQO-ի տրամադրած եզրակացությունների, գովազդի չափման և Feedback Loop գործիքակազմը կապվում են ընկերության սպառողական տվյալների հավաքագրման հարթակին՝ օգնելով փոքր, միջին և խոշոր ձեռնարկություններին տվյալահեն որոշումներ կայացնել։ Ընկերությունը հիմնադրվել է 2015 թվականին Լոս Անջելեսում և այժմ ճանաչվում է որպես գերարագ աճող ընկերություն և լավագույն գործատու։

16/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
386.33
-0.61
Եվրո (EUR)
432.69
-0.61
Ռուբլի (RUR)
4.78
-0.03
Լարի (GEL)
141.02
-0.15
39635.00
-74.00
Արծաթ
398.52
-10.58