Բիզնես

USD BUY - 386.00+0.00 USD SELL - 389.00+0.00
EUR BUY - 416.50+0.50 EUR SELL - 421.00-1.00
OIL:  BRENT - 75.81-0.11 WTI - 71.68+0.11
COMEX:  GOLD - 2735.90-0.88 SILVER - 34.08-2.24
COMEX:  PLATINUM - 1037.80-0.64
LME:  ALUMINIUM - 2633.50+0.82 COPPER - 9583.00-0.44
LME:  NICKEL - 16316.00-3.44 TIN - 30907.00-1.30
LME:  LEAD - 2069.00-0.14 ZINC - 3137.50+1.55
FOREX:  USD/JPY - 152.29+0.28 EUR/GBP - 1.0788-0.11
FOREX:  EUR/USD - 1.0788-0.11 GBP/USD - 1.2923-0.45
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42514.95-0.96 NASDAQ - 18276.65-1.60
STOCKS US: S&P 500 - 5797.42-0.92
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38143.29+0.10 TOPIX - 2635.57-0.05
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 20489.62-1.30 SSEC - 3280.26-0.68
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8258.64-0.58 CAC40 - 7497.48-0.50
STOCKS EUR:  DAX - 19377.62-0.23
24/10/2024  CBA:  USD - 387.14-0.53 GBP - 502.20-0.84
24/10/2024  CBA:  EURO - 418.07+0.24
24/10/2024  CBA:  GOLD - 34060.15-47.25 SILVER - 429.54+0.47
ORANGE-Ը ՆԵՐԴՆՈՒՄ Է ՎԱՃԱՌՔԻ ՆՈՐ ՄԵԹՈԴՆԵՐ
06/02/2012 10:44
Կիսվել

ORANGE-Ը ՆԵՐԴՆՈՒՄ Է ՎԱՃԱՌՔԻ ՆՈՐ ՄԵԹՈԴՆԵՐ

Orange-ի մի շարք խանութներում կներդրվեն վաճառքի ու սպասարկման նոր մեթոդներ, որոնց նպատակն է կատարելագործել բաժանորդների սպասարկումը, հեշտացնել ու համակարգել վաճառքի խորհրդատուի կողմից բաժանորդի կարիքների բացահայտումը և խորհրդատվությունը: Ինչպես «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են «Օրանժ Արմենիա» ընկերության Հասարակայնության հետ կապերի ծառայությունից` նոր էլեկտրոնային գործիքը, որն արդեն ներդրվել է Orange-ի խանութներից 10-ում, մոտակա շաբաթների ընթացքում կկիրառվի բոլոր խանութներում` տալով Հայաստանի բոլոր մարզերում գտնվող խանութներին սպասարկման ու խորհրդատվության նույն հնարավորությունները:

«Մենք բազմիցս ենք նշել, որ մեր ընկերության համար արդյունքների ամենակարևոր ցուցանիշներից  մեկը որակի ցուցանիշն է` ինչպես ցանցի, կապի, բիլինգի ու գանձման, այնպես էլ սպասարկման որակը: 2011թ-ին հսկայական աշխատանք է կատարվել այս բոլոր ուղղություններով, որի արդյունքները մեր բաժանորդները զգում են ամեն օր և որի մասին մենք մշտապես ստանում ենք նրանց արձագանքը: Սակայն ինչպես ասում են, չի կարելի կանգ առնել, նույնիսկ առաջատարի դիրքերում: 2012թ.-ի մեր առաջնային նպատակներից է կատարելագործել բաժանորդների սպասարկման ու խորհրդատվության որակը, անել և առաջարկել ավելին, քան նրանք սպասում են: Այս նոր մեթոդի կիրառումը այս ուղղությամբ մեր աշխատանքի քայլերից մեկն է միայն», – նշել է Orange-ի գլխավոր տնօրեն Բրունո Դյութուան:

Նոր էլեկտրոնային գործիքը, որն այսուհետ կկիրառեն Orange-ի վաճառքի ու սպասարկման աշխատակիցները, հնարավորություն է տալիս կարճ ու արագ հարց-պատասխանների միջոցով բացահայտել հաճախորդի կարիքները` հիմնվելով վերջինիս հեռահաղորդակցային սովորությունների, հիմնական կոնտակտների, ամսական նախատեսված միջին ծախսի և այլ գործոնների վրա: Այս տվյալները լրացնելուց հետո համակարգն առաջարկում է ամենահարմար տարբերակը բաժանորդի համար, ինչպես նաև գտնում է վերջինիս կարիքներին ամենահամապատասխան մոդելի հեռախոսը:

24/10/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.14
-0.53
Եվրո (EUR)
418.07
+0.24
Ռուբլի (RUR)
4.00
-0.01
Լարի (GEL)
141.94
-0.10
34060.15
-47.25
Արծաթ
429.54
+0.47