Բիզնես

USD BUY - 389.50+0.00 USD SELL - 393.00+0.00
EUR BUY - 418.00-1.00 EUR SELL - 424.00+0.00
OIL:  BRENT - 74.51-0.59 WTI - 71.24-0.54
COMEX:  GOLD - 3153.90-0.70 SILVER - 34.54-1.12
COMEX:  PLATINUM - 1009.10-1.79
LME:  ALUMINIUM - 2507.00-1.03 COPPER - 9693.00-0.18
LME:  NICKEL - 16107.00+1.19 TIN - 37479.00+2.28
LME:  LEAD - 1991.50-1.02 ZINC - 2822.00-1.07
FOREX:  USD/JPY - 149.78+0.12 EUR/GBP - 1.0795-0.30
FOREX:  EUR/USD - 1.0795-0.30 GBP/USD - 1.2916-0.12
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 41989.96-0.03 NASDAQ - 17449.89+0.87
STOCKS US: S&P 500 - 5633.07+0.38
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 35725.87+0.28 TOPIX - 2650.29-0.43
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23202.53-0.02 SSEC - 3350.13+0.05
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8634.80+0.61 CAC40 - 7876.36+1.10
STOCKS EUR:  DAX - 22539.98+1.70
02/04/2025  CBA:  USD - 391.16+0.06 GBP - 505.97+1.14
02/04/2025  CBA:  EURO - 422.18-0.09
02/04/2025  CBA:  GOLD - 39410.00+240.00 SILVER - 427.21-1.00
ORANGE-Ը ՆԵՐԴՆՈՒՄ Է ՎԱՃԱՌՔԻ ՆՈՐ ՄԵԹՈԴՆԵՐ
06/02/2012 10:44
Կիսվել

ORANGE-Ը ՆԵՐԴՆՈՒՄ Է ՎԱՃԱՌՔԻ ՆՈՐ ՄԵԹՈԴՆԵՐ

Orange-ի մի շարք խանութներում կներդրվեն վաճառքի ու սպասարկման նոր մեթոդներ, որոնց նպատակն է կատարելագործել բաժանորդների սպասարկումը, հեշտացնել ու համակարգել վաճառքի խորհրդատուի կողմից բաժանորդի կարիքների բացահայտումը և խորհրդատվությունը: Ինչպես «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են «Օրանժ Արմենիա» ընկերության Հասարակայնության հետ կապերի ծառայությունից` նոր էլեկտրոնային գործիքը, որն արդեն ներդրվել է Orange-ի խանութներից 10-ում, մոտակա շաբաթների ընթացքում կկիրառվի բոլոր խանութներում` տալով Հայաստանի բոլոր մարզերում գտնվող խանութներին սպասարկման ու խորհրդատվության նույն հնարավորությունները:

«Մենք բազմիցս ենք նշել, որ մեր ընկերության համար արդյունքների ամենակարևոր ցուցանիշներից  մեկը որակի ցուցանիշն է` ինչպես ցանցի, կապի, բիլինգի ու գանձման, այնպես էլ սպասարկման որակը: 2011թ-ին հսկայական աշխատանք է կատարվել այս բոլոր ուղղություններով, որի արդյունքները մեր բաժանորդները զգում են ամեն օր և որի մասին մենք մշտապես ստանում ենք նրանց արձագանքը: Սակայն ինչպես ասում են, չի կարելի կանգ առնել, նույնիսկ առաջատարի դիրքերում: 2012թ.-ի մեր առաջնային նպատակներից է կատարելագործել բաժանորդների սպասարկման ու խորհրդատվության որակը, անել և առաջարկել ավելին, քան նրանք սպասում են: Այս նոր մեթոդի կիրառումը այս ուղղությամբ մեր աշխատանքի քայլերից մեկն է միայն», – նշել է Orange-ի գլխավոր տնօրեն Բրունո Դյութուան:

Նոր էլեկտրոնային գործիքը, որն այսուհետ կկիրառեն Orange-ի վաճառքի ու սպասարկման աշխատակիցները, հնարավորություն է տալիս կարճ ու արագ հարց-պատասխանների միջոցով բացահայտել հաճախորդի կարիքները` հիմնվելով վերջինիս հեռահաղորդակցային սովորությունների, հիմնական կոնտակտների, ամսական նախատեսված միջին ծախսի և այլ գործոնների վրա: Այս տվյալները լրացնելուց հետո համակարգն առաջարկում է ամենահարմար տարբերակը բաժանորդի համար, ինչպես նաև գտնում է վերջինիս կարիքներին ամենահամապատասխան մոդելի հեռախոսը:

02/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
391.16
+0.06
Եվրո (EUR)
422.18
-0.09
Ռուբլի (RUR)
4.65
+0.04
Լարի (GEL)
141.47
+0.02
39410.00
+240.00
Արծաթ
427.21
-1.00