Բիզնես

USD BUY - 388.00+0.50 USD SELL - 391.00+1.00
EUR BUY - 439.00+0.00 EUR SELL - 443.00+0.00
OIL:  BRENT - 60.96-4.23 WTI - 58.07-2.78
COMEX:  GOLD - 3237.30-2.32 SILVER - 32.12-2.25
COMEX:  PLATINUM - 962.80-1.60
LME:  ALUMINIUM - 2399.50-2.68 COPPER - 9125.00-3.34
LME:  NICKEL - 15418.00-0.85 TIN - 31348.00-1.79
LME:  LEAD - 1957.50-0.99 ZINC - 2592.50-2.15
FOREX:  USD/JPY - 143.79+0.92 EUR/GBP - 1.1309-0.53
FOREX:  EUR/USD - 1.1309-0.53 GBP/USD - 1.3297-0.64
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40669.36+0.35 NASDAQ - 17446.34-0.09
STOCKS US: S&P 500 - 5569.06+0.15
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 36045.38+0.57 TOPIX - 2667.29+0.63
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22119.41+0.51 SSEC - 3279.03-0.23
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8494.85+0.37 CAC40 - 7593.87+0.50
STOCKS EUR:  DAX - 22496.98+0.32
30/04/2025  CBA:  USD - 389.94+0.49 GBP - 520.80-0.36
30/04/2025  CBA:  EURO - 443.01-0.11
30/04/2025  CBA:  GOLD - 41435.00+162.00 SILVER - 416.54+3.22
ORANGE-Ը ՆԵՐԴՆՈՒՄ Է ՎԱՃԱՌՔԻ ՆՈՐ ՄԵԹՈԴՆԵՐ
06/02/2012 10:44
Կիսվել

ORANGE-Ը ՆԵՐԴՆՈՒՄ Է ՎԱՃԱՌՔԻ ՆՈՐ ՄԵԹՈԴՆԵՐ

Orange-ի մի շարք խանութներում կներդրվեն վաճառքի ու սպասարկման նոր մեթոդներ, որոնց նպատակն է կատարելագործել բաժանորդների սպասարկումը, հեշտացնել ու համակարգել վաճառքի խորհրդատուի կողմից բաժանորդի կարիքների բացահայտումը և խորհրդատվությունը: Ինչպես «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են «Օրանժ Արմենիա» ընկերության Հասարակայնության հետ կապերի ծառայությունից` նոր էլեկտրոնային գործիքը, որն արդեն ներդրվել է Orange-ի խանութներից 10-ում, մոտակա շաբաթների ընթացքում կկիրառվի բոլոր խանութներում` տալով Հայաստանի բոլոր մարզերում գտնվող խանութներին սպասարկման ու խորհրդատվության նույն հնարավորությունները:

«Մենք բազմիցս ենք նշել, որ մեր ընկերության համար արդյունքների ամենակարևոր ցուցանիշներից  մեկը որակի ցուցանիշն է` ինչպես ցանցի, կապի, բիլինգի ու գանձման, այնպես էլ սպասարկման որակը: 2011թ-ին հսկայական աշխատանք է կատարվել այս բոլոր ուղղություններով, որի արդյունքները մեր բաժանորդները զգում են ամեն օր և որի մասին մենք մշտապես ստանում ենք նրանց արձագանքը: Սակայն ինչպես ասում են, չի կարելի կանգ առնել, նույնիսկ առաջատարի դիրքերում: 2012թ.-ի մեր առաջնային նպատակներից է կատարելագործել բաժանորդների սպասարկման ու խորհրդատվության որակը, անել և առաջարկել ավելին, քան նրանք սպասում են: Այս նոր մեթոդի կիրառումը այս ուղղությամբ մեր աշխատանքի քայլերից մեկն է միայն», – նշել է Orange-ի գլխավոր տնօրեն Բրունո Դյութուան:

Նոր էլեկտրոնային գործիքը, որն այսուհետ կկիրառեն Orange-ի վաճառքի ու սպասարկման աշխատակիցները, հնարավորություն է տալիս կարճ ու արագ հարց-պատասխանների միջոցով բացահայտել հաճախորդի կարիքները` հիմնվելով վերջինիս հեռահաղորդակցային սովորությունների, հիմնական կոնտակտների, ամսական նախատեսված միջին ծախսի և այլ գործոնների վրա: Այս տվյալները լրացնելուց հետո համակարգն առաջարկում է ամենահարմար տարբերակը բաժանորդի համար, ինչպես նաև գտնում է վերջինիս կարիքներին ամենահամապատասխան մոդելի հեռախոսը:

30/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.94
+0.49
Եվրո (EUR)
443.01
-0.11
Ռուբլի (RUR)
4.80
+0.02
Լարի (GEL)
141.85
+0.23
41435.00
+162.00
Արծաթ
416.54
+3.22