Բիզնես

USD BUY - 382.50-0.50 USD SELL - 386.00+0.00
EUR BUY - 429.00-5.00 EUR SELL - 437.00-2.00
OIL:  BRENT - 65.67+2.02 WTI - 62.66+2.44
COMEX:  GOLD - 3271.90-0.75 SILVER - 33.31-0.27
COMEX:  PLATINUM - 1080.00+0.24
LME:  ALUMINIUM - 2468.50-0.66 COPPER - 9565.00-0.33
LME:  NICKEL - 15011.00-2.58 TIN - 31636.00-2.92
LME:  LEAD - 1982.50-0.15 ZINC - 2687.00-0.68
FOREX:  USD/JPY - 145.74+0.89 EUR/GBP - 1.1249-0.50
FOREX:  EUR/USD - 1.1249-0.50 GBP/USD - 1.3434-0.30
STOCKS RUS:  RTSI - 1102.21+1.79
STOCKS US: DOW JONES - 42098.70-0.58 NASDAQ - 19100.94-0.51
STOCKS US: S&P 500 - 5888.55-0.56
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38432.98+1.88 TOPIX - 2812.02+1.54
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23573.38+0.82 SSEC - 3363.45+0.68
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8726.01-0.59 CAC40 - 7788.10-0.49
STOCKS EUR:  DAX - 24038.19-0.78
29/05/2025  CBA:  USD - 384.15-0.21 GBP - 517.53-3.01
29/05/2025  CBA:  EURO - 433.59-2.43
29/05/2025  CBA:  GOLD - 40768-539 SILVER - 519.94+0
ORANGE-Ը ՆԵՐԴՆՈՒՄ Է ՎԱՃԱՌՔԻ ՆՈՐ ՄԵԹՈԴՆԵՐ
06/02/2012 10:44
Կիսվել

ORANGE-Ը ՆԵՐԴՆՈՒՄ Է ՎԱՃԱՌՔԻ ՆՈՐ ՄԵԹՈԴՆԵՐ

Orange-ի մի շարք խանութներում կներդրվեն վաճառքի ու սպասարկման նոր մեթոդներ, որոնց նպատակն է կատարելագործել բաժանորդների սպասարկումը, հեշտացնել ու համակարգել վաճառքի խորհրդատուի կողմից բաժանորդի կարիքների բացահայտումը և խորհրդատվությունը: Ինչպես «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են «Օրանժ Արմենիա» ընկերության Հասարակայնության հետ կապերի ծառայությունից` նոր էլեկտրոնային գործիքը, որն արդեն ներդրվել է Orange-ի խանութներից 10-ում, մոտակա շաբաթների ընթացքում կկիրառվի բոլոր խանութներում` տալով Հայաստանի բոլոր մարզերում գտնվող խանութներին սպասարկման ու խորհրդատվության նույն հնարավորությունները:

«Մենք բազմիցս ենք նշել, որ մեր ընկերության համար արդյունքների ամենակարևոր ցուցանիշներից  մեկը որակի ցուցանիշն է` ինչպես ցանցի, կապի, բիլինգի ու գանձման, այնպես էլ սպասարկման որակը: 2011թ-ին հսկայական աշխատանք է կատարվել այս բոլոր ուղղություններով, որի արդյունքները մեր բաժանորդները զգում են ամեն օր և որի մասին մենք մշտապես ստանում ենք նրանց արձագանքը: Սակայն ինչպես ասում են, չի կարելի կանգ առնել, նույնիսկ առաջատարի դիրքերում: 2012թ.-ի մեր առաջնային նպատակներից է կատարելագործել բաժանորդների սպասարկման ու խորհրդատվության որակը, անել և առաջարկել ավելին, քան նրանք սպասում են: Այս նոր մեթոդի կիրառումը այս ուղղությամբ մեր աշխատանքի քայլերից մեկն է միայն», – նշել է Orange-ի գլխավոր տնօրեն Բրունո Դյութուան:

Նոր էլեկտրոնային գործիքը, որն այսուհետ կկիրառեն Orange-ի վաճառքի ու սպասարկման աշխատակիցները, հնարավորություն է տալիս կարճ ու արագ հարց-պատասխանների միջոցով բացահայտել հաճախորդի կարիքները` հիմնվելով վերջինիս հեռահաղորդակցային սովորությունների, հիմնական կոնտակտների, ամսական նախատեսված միջին ծախսի և այլ գործոնների վրա: Այս տվյալները լրացնելուց հետո համակարգն առաջարկում է ամենահարմար տարբերակը բաժանորդի համար, ինչպես նաև գտնում է վերջինիս կարիքներին ամենահամապատասխան մոդելի հեռախոսը:

29/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.15
-0.21
Եվրո (EUR)
433.59
-2.43
Ռուբլի (RUR)
4.8762
+0.0725
Լարի (GEL)
140.56
+0
40768
-539
Արծաթ
519.94
+0