Բիզնես

USD BUY - 389.50-0.50 USD SELL - 392.00-0.50
EUR BUY - 440.00+0.00 EUR SELL - 445.00-4.00
OIL:  BRENT - 65.04+0.34 WTI - 61.71+0.21
COMEX:  GOLD - 3244.60-0.09 SILVER - 32.26+1.35
COMEX:  PLATINUM - 958.50+0.62
LME:  ALUMINIUM - 2374.00-0.94 COPPER - 9187.00+0.36
LME:  NICKEL - 15307.00+1.58 TIN - 31279.00+0.19
LME:  LEAD - 1916.50+0.13 ZINC - 2636.00-0.58
FOREX:  USD/JPY - 143.16+0.29 EUR/GBP - 1.1347-0.41
FOREX:  EUR/USD - 1.1347-0.41 GBP/USD - 1.3195+0.49
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40524.79+0.78 NASDAQ - 16831.48+0.64
STOCKS US: S&P 500 - 5405.97+0.79
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 33982.36+1.18 TOPIX - 2488.51+0.88
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21417.40+2.40 SSEC - 3262.81+0.76
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8134.34+2.14 CAC40 - 7273.12+2.37
STOCKS EUR:  DAX - 20954.83+2.85
14/04/2025  CBA:  USD - 390.92-0.15 GBP - 515.78+4.57
14/04/2025  CBA:  EURO - 445.10+1.90
14/04/2025  CBA:  GOLD - 40602.00+1,083.00 SILVER - 393.01+4.18
Մեդիագնաճ և բիզնես. Ինչպես հարմարվել ստեղծված իրավիճակին
05/04/2024 15:22
Կիսվել

Մեդիագնաճ և բիզնես. Ինչպես հարմարվել ստեղծված իրավիճակին

Գործարարներն այլևս չեն կարողանա ապավինել միայն արագ կատարողական արդյունքներով  մարքեթինգի դասական գործիքներին և ստիպված կլինեն իրենց ուշադրությունը կենտրոնացնել բրենդային գործունեության առաջմղման վրա: Պատճառը մեդիագնաճն է:

Առցանց առաջխաղացումը վաղուց արդեն հաստատվել է որպես ամենաարդյունավետ մարքեթինգային ոլորտներից մեկը՝ հաճախորդների ներգրավման և ապրանքանիշի մասին կայուն իրազեկման համար: Ինչպես ցանկացած ապրանք, այնպես էլ խթանման արժեքը ենթակա է աճման՝ մեդիագնաճի:

Կան մի քանի պատճառներ, որոնց միաժամանակյա համակցությունը հանգեցրել է հաճախորդների ձեռքբերման ծախսերի ռեկորդային մակարդակի։ Դրանք ներառում են բիզնեսի պահպանողականությունը խթանման գործիքների ընտրության հարցում,  գովազդային տեխնոլոգիաների փոփոխությունները, շուկայում առկա վերադասավորումները, մրցակցության բարձր մակարդակ մնացած հարթակներում, դրանցում հիմնական թարմացումները և սպառողների փոփոխվող վարքագիծը:

2022 թվականին բիզնեսի պլանավորման հորիզոնը խիստ կարճ էր, և առաջխաղացումը երկրորդական դիրք էր գրավում ընկերությունների առաջնահերթություններում: 2023-ին գովազդատուների մեծամասնությունը վերադարձել է դասական բիզնես՝ զգալիորեն մեծացնելով մարքեթինգային բյուջեն: Խթանման մեխանիզմը, սակայն, մնաց անփոփոխ. նախապատվությունը տրվեց կատարողական մարքեթինգին, որը կենտրոնացած էր արագ, կանխատեսելի արդյունքների վրա՝ ներդրումների վերադարձի բարձր մակարդակով:

2024-ին ուժեղ և զարգացող ապրանքանիշերը կարող են վնասվել արագ արդյունքների վրա չափազանց մեծ կենտրոնացումից՝ պայմանավորված արդյունավետության, մարքեթինգային «քաղցի» պատճառով: Որոշակի պահի գովազդի գնման առավելագույն ծավալը դադարում է ազդել վաճառքի աճի վրա: Բացի այդ, պետք է խուսափել գովազդային միջոցների ուղղակի արդյունքների գնահատումից, քանի որ դա կարող է անվստահելի եզրակացություններ առաջացնել բիզնեսի վրա դրանց ազդեցության վերաբերյալ:

Երկարաժամկետ պլանավորման, բրենդի հարթակի, ինքնության մշակման և բոլոր առաջխաղացման ուղիների սկզբից մինչև վերջ վերլուծության վրա կենտրոնանալը առավելագույնս կնպաստի ապրանքանիշի կայուն զարգացմանն այս տարի:

14/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
390.92
-0.15
Եվրո (EUR)
445.10
+1.90
Ռուբլի (RUR)
4.75
+0.09
Լարի (GEL)
141.98
-0.05
40602.00
+1,083.00
Արծաթ
393.01
+4.18