Բիզնես

USD BUY - 393.50-1.00 USD SELL - 397.00+0.00
EUR BUY - 410.00-1.00 EUR SELL - 417.00-1.00
OIL:  BRENT - 75.79-0.11 WTI - 71.89+0.00
COMEX:  GOLD - 2959.50+0.44 SILVER - 33.32+0.24
COMEX:  PLATINUM - 991.90-0.90
LME:  ALUMINIUM - 2687.00+0.69 COPPER - 9466.50-0.06
LME:  NICKEL - 15404.00+0.36 TIN - 32699.00-0.24
LME:  LEAD - 1997.00+0.03 ZINC - 2876.00-0.28
FOREX:  USD/JPY - 150.34-0.98 EUR/GBP - 1.0427-0.23
FOREX:  EUR/USD - 1.0427-0.23 GBP/USD - 1.259-0.17
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 44627.59+0.16 NASDAQ - 20056.25+0.07
STOCKS US: S&P 500 - 6144.15+0.24
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38678.04-1.24 TOPIX - 2734.60-1.18
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22576.98-1.60 SSEC - 3350.78-0.02
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8712.53-0.62 CAC40 - 8110.54-1.17
STOCKS EUR:  DAX - 22433.63-1.80
20/02/2025  CBA:  USD - 395.31-0.41 GBP - 498.68+0.47
20/02/2025  CBA:  EURO - 412.82+0.40
20/02/2025  CBA:  GOLD - 37326.00+85.00 SILVER - 418.27+5.29
Մեդիագնաճ և բիզնես. Ինչպես հարմարվել ստեղծված իրավիճակին
05/04/2024 15:22
Կիսվել

Մեդիագնաճ և բիզնես. Ինչպես հարմարվել ստեղծված իրավիճակին

Գործարարներն այլևս չեն կարողանա ապավինել միայն արագ կատարողական արդյունքներով  մարքեթինգի դասական գործիքներին և ստիպված կլինեն իրենց ուշադրությունը կենտրոնացնել բրենդային գործունեության առաջմղման վրա: Պատճառը մեդիագնաճն է:

Առցանց առաջխաղացումը վաղուց արդեն հաստատվել է որպես ամենաարդյունավետ մարքեթինգային ոլորտներից մեկը՝ հաճախորդների ներգրավման և ապրանքանիշի մասին կայուն իրազեկման համար: Ինչպես ցանկացած ապրանք, այնպես էլ խթանման արժեքը ենթակա է աճման՝ մեդիագնաճի:

Կան մի քանի պատճառներ, որոնց միաժամանակյա համակցությունը հանգեցրել է հաճախորդների ձեռքբերման ծախսերի ռեկորդային մակարդակի։ Դրանք ներառում են բիզնեսի պահպանողականությունը խթանման գործիքների ընտրության հարցում,  գովազդային տեխնոլոգիաների փոփոխությունները, շուկայում առկա վերադասավորումները, մրցակցության բարձր մակարդակ մնացած հարթակներում, դրանցում հիմնական թարմացումները և սպառողների փոփոխվող վարքագիծը:

2022 թվականին բիզնեսի պլանավորման հորիզոնը խիստ կարճ էր, և առաջխաղացումը երկրորդական դիրք էր գրավում ընկերությունների առաջնահերթություններում: 2023-ին գովազդատուների մեծամասնությունը վերադարձել է դասական բիզնես՝ զգալիորեն մեծացնելով մարքեթինգային բյուջեն: Խթանման մեխանիզմը, սակայն, մնաց անփոփոխ. նախապատվությունը տրվեց կատարողական մարքեթինգին, որը կենտրոնացած էր արագ, կանխատեսելի արդյունքների վրա՝ ներդրումների վերադարձի բարձր մակարդակով:

2024-ին ուժեղ և զարգացող ապրանքանիշերը կարող են վնասվել արագ արդյունքների վրա չափազանց մեծ կենտրոնացումից՝ պայմանավորված արդյունավետության, մարքեթինգային «քաղցի» պատճառով: Որոշակի պահի գովազդի գնման առավելագույն ծավալը դադարում է ազդել վաճառքի աճի վրա: Բացի այդ, պետք է խուսափել գովազդային միջոցների ուղղակի արդյունքների գնահատումից, քանի որ դա կարող է անվստահելի եզրակացություններ առաջացնել բիզնեսի վրա դրանց ազդեցության վերաբերյալ:

Երկարաժամկետ պլանավորման, բրենդի հարթակի, ինքնության մշակման և բոլոր առաջխաղացման ուղիների սկզբից մինչև վերջ վերլուծության վրա կենտրոնանալը առավելագույնս կնպաստի ապրանքանիշի կայուն զարգացմանն այս տարի:

20/02/2025
դրամ
Դոլար (USD)
395.31
-0.41
Եվրո (EUR)
412.82
+0.40
Ռուբլի (RUR)
4.47
+0.08
Լարի (GEL)
140.68
-0.15
37326.00
+85.00
Արծաթ
418.27
+5.29