Բիզնես

USD BUY - 385.00+0.00 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 418.00+1.00 EUR SELL - 426.00+2.00
OIL:  BRENT - 84.94-0.11 WTI - 82.21+0.04
COMEX:  GOLD - 2410.00-0.25 SILVER - 30.96-0.23
COMEX:  PLATINUM - 1003.20-1.15
LME:  ALUMINIUM - 2481.00+0.18 COPPER - 9877.00+0.92
LME:  NICKEL - 16856.00+0.28 TIN - 33695.00-2.80
LME:  LEAD - 2210.00+0.55 ZINC - 2943.00-0.54
FOREX:  USD/JPY - 158.18+0.18 EUR/GBP - 1.0885-0.19
FOREX:  EUR/USD - 1.0885-0.19 GBP/USD - 1.2963-0.22
STOCKS RUS:  RTSI - 1067.47-0.36
STOCKS US: DOW JONES - 40000.90+0.62 NASDAQ - 18398.45+0.63
STOCKS US: S&P 500 - 5615.35+0.55
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41190.68+0.00 TOPIX - 2894.56+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18015.94-1.52 SSEC - 2974.01+0.09
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8252.91+0.36 CAC40 - 7724.32+1.27
STOCKS EUR:  DAX - 18748.18+1.15
15/07/2024  CBA:  USD - 387.81-0.19 GBP - 503.38+0.49
15/07/2024  CBA:  EURO - 423.14+0.61
15/07/2024  CBA:  GOLD - 30009.52-44.02 SILVER - 383.03-3.87
Մեդիագնաճ և բիզնես. Ինչպես հարմարվել ստեղծված իրավիճակին
05/04/2024 15:22
Կիսվել

Մեդիագնաճ և բիզնես. Ինչպես հարմարվել ստեղծված իրավիճակին

Գործարարներն այլևս չեն կարողանա ապավինել միայն արագ կատարողական արդյունքներով  մարքեթինգի դասական գործիքներին և ստիպված կլինեն իրենց ուշադրությունը կենտրոնացնել բրենդային գործունեության առաջմղման վրա: Պատճառը մեդիագնաճն է:

Առցանց առաջխաղացումը վաղուց արդեն հաստատվել է որպես ամենաարդյունավետ մարքեթինգային ոլորտներից մեկը՝ հաճախորդների ներգրավման և ապրանքանիշի մասին կայուն իրազեկման համար: Ինչպես ցանկացած ապրանք, այնպես էլ խթանման արժեքը ենթակա է աճման՝ մեդիագնաճի:

Կան մի քանի պատճառներ, որոնց միաժամանակյա համակցությունը հանգեցրել է հաճախորդների ձեռքբերման ծախսերի ռեկորդային մակարդակի։ Դրանք ներառում են բիզնեսի պահպանողականությունը խթանման գործիքների ընտրության հարցում,  գովազդային տեխնոլոգիաների փոփոխությունները, շուկայում առկա վերադասավորումները, մրցակցության բարձր մակարդակ մնացած հարթակներում, դրանցում հիմնական թարմացումները և սպառողների փոփոխվող վարքագիծը:

2022 թվականին բիզնեսի պլանավորման հորիզոնը խիստ կարճ էր, և առաջխաղացումը երկրորդական դիրք էր գրավում ընկերությունների առաջնահերթություններում: 2023-ին գովազդատուների մեծամասնությունը վերադարձել է դասական բիզնես՝ զգալիորեն մեծացնելով մարքեթինգային բյուջեն: Խթանման մեխանիզմը, սակայն, մնաց անփոփոխ. նախապատվությունը տրվեց կատարողական մարքեթինգին, որը կենտրոնացած էր արագ, կանխատեսելի արդյունքների վրա՝ ներդրումների վերադարձի բարձր մակարդակով:

2024-ին ուժեղ և զարգացող ապրանքանիշերը կարող են վնասվել արագ արդյունքների վրա չափազանց մեծ կենտրոնացումից՝ պայմանավորված արդյունավետության, մարքեթինգային «քաղցի» պատճառով: Որոշակի պահի գովազդի գնման առավելագույն ծավալը դադարում է ազդել վաճառքի աճի վրա: Բացի այդ, պետք է խուսափել գովազդային միջոցների ուղղակի արդյունքների գնահատումից, քանի որ դա կարող է անվստահելի եզրակացություններ առաջացնել բիզնեսի վրա դրանց ազդեցության վերաբերյալ:

Երկարաժամկետ պլանավորման, բրենդի հարթակի, ինքնության մշակման և բոլոր առաջխաղացման ուղիների սկզբից մինչև վերջ վերլուծության վրա կենտրոնանալը առավելագույնս կնպաստի ապրանքանիշի կայուն զարգացմանն այս տարի:

15/07/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.81
-0.19
Եվրո (EUR)
423.14
+0.61
Ռուբլի (RUR)
4.42
+0.01
Լարի (GEL)
143.10
+0.66
30009.52
-44.02
Արծաթ
383.03
-3.87