Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 385.00-0.50
EUR BUY - 434.00-5.00 EUR SELL - 442.00-5.00
OIL:  BRENT - 73.10+0.70 WTI - 69.94+1.00
COMEX:  GOLD - 3344.40+0.54 SILVER - 37.17-3.08
COMEX:  PLATINUM - 1344.40-5.08
LME:  ALUMINIUM - 2605.50-1.14 COPPER - 9798.00+0.29
LME:  NICKEL - 15316.00-0.03 TIN - 33693.00-1.08
LME:  LEAD - 2016.50+0.12 ZINC - 2805.00-0.66
FOREX:  USD/JPY - 148.79+0.47 EUR/GBP - 1.1423-1.13
FOREX:  EUR/USD - 1.1423-1.13 GBP/USD - 1.3255-0.71
STOCKS RUS:  RTSI - 1049.46-0.70
STOCKS US: DOW JONES - 44461.28-0.38 NASDAQ - 21129.67+0.15
STOCKS US: S&P 500 - 6362.90-0.12
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 40654.70-0.05 TOPIX - 2920.18+0.40
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25176.93-1.36 SSEC - 3615.72+0.17
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9136.94+0.01 CAC40 - 7861.96+0.06
STOCKS EUR:  DAX - 24262.22+0.19
30/07/2025  CBA:  USD - 383.84+0 GBP - 512.96+0.57
30/07/2025  CBA:  EURO - 442.91-1.35
30/07/2025  CBA:  GOLD - 40928+139 SILVER - 470.24-0.25
Մեդիագնաճ և բիզնես. Ինչպես հարմարվել ստեղծված իրավիճակին
05/04/2024 15:22
Կիսվել

Մեդիագնաճ և բիզնես. Ինչպես հարմարվել ստեղծված իրավիճակին

Գործարարներն այլևս չեն կարողանա ապավինել միայն արագ կատարողական արդյունքներով  մարքեթինգի դասական գործիքներին և ստիպված կլինեն իրենց ուշադրությունը կենտրոնացնել բրենդային գործունեության առաջմղման վրա: Պատճառը մեդիագնաճն է:

Առցանց առաջխաղացումը վաղուց արդեն հաստատվել է որպես ամենաարդյունավետ մարքեթինգային ոլորտներից մեկը՝ հաճախորդների ներգրավման և ապրանքանիշի մասին կայուն իրազեկման համար: Ինչպես ցանկացած ապրանք, այնպես էլ խթանման արժեքը ենթակա է աճման՝ մեդիագնաճի:

Կան մի քանի պատճառներ, որոնց միաժամանակյա համակցությունը հանգեցրել է հաճախորդների ձեռքբերման ծախսերի ռեկորդային մակարդակի։ Դրանք ներառում են բիզնեսի պահպանողականությունը խթանման գործիքների ընտրության հարցում,  գովազդային տեխնոլոգիաների փոփոխությունները, շուկայում առկա վերադասավորումները, մրցակցության բարձր մակարդակ մնացած հարթակներում, դրանցում հիմնական թարմացումները և սպառողների փոփոխվող վարքագիծը:

2022 թվականին բիզնեսի պլանավորման հորիզոնը խիստ կարճ էր, և առաջխաղացումը երկրորդական դիրք էր գրավում ընկերությունների առաջնահերթություններում: 2023-ին գովազդատուների մեծամասնությունը վերադարձել է դասական բիզնես՝ զգալիորեն մեծացնելով մարքեթինգային բյուջեն: Խթանման մեխանիզմը, սակայն, մնաց անփոփոխ. նախապատվությունը տրվեց կատարողական մարքեթինգին, որը կենտրոնացած էր արագ, կանխատեսելի արդյունքների վրա՝ ներդրումների վերադարձի բարձր մակարդակով:

2024-ին ուժեղ և զարգացող ապրանքանիշերը կարող են վնասվել արագ արդյունքների վրա չափազանց մեծ կենտրոնացումից՝ պայմանավորված արդյունավետության, մարքեթինգային «քաղցի» պատճառով: Որոշակի պահի գովազդի գնման առավելագույն ծավալը դադարում է ազդել վաճառքի աճի վրա: Բացի այդ, պետք է խուսափել գովազդային միջոցների ուղղակի արդյունքների գնահատումից, քանի որ դա կարող է անվստահելի եզրակացություններ առաջացնել բիզնեսի վրա դրանց ազդեցության վերաբերյալ:

Երկարաժամկետ պլանավորման, բրենդի հարթակի, ինքնության մշակման և բոլոր առաջխաղացման ուղիների սկզբից մինչև վերջ վերլուծության վրա կենտրոնանալը առավելագույնս կնպաստի ապրանքանիշի կայուն զարգացմանն այս տարի:

30/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.84
+0
Եվրո (EUR)
442.91
-1.35
Ռուբլի (RUR)
4.7045
-0.0116
Լարի (GEL)
141.9
+0
40928
+139
Արծաթ
470.24
-0.25