Բիզնես

USD BUY - 383.00+0.00 USD SELL - 386.00+0.00
EUR BUY - 431.00+0.00 EUR SELL - 438.00-1.00
OIL:  BRENT - 64.78+1.19 WTI - 61.76+1.63
COMEX:  GOLD - 3357.70+1.71 SILVER - 33.64+1.02
COMEX:  PLATINUM - 1090.20-0.67
LME:  ALUMINIUM - 2463.50-0.32 COPPER - 9610.00+0.95
LME:  NICKEL - 15594.00+0.49 TIN - 32819.00-0.80
LME:  LEAD - 1991.00+0.53 ZINC - 2701.50-0.33
FOREX:  USD/JPY - 142.54-0.63 EUR/GBP - 1.1364+0.46
FOREX:  EUR/USD - 1.1364+0.46 GBP/USD - 1.3536+0.65
STOCKS RUS:  RTSI - 1094.76-0.76
STOCKS US: DOW JONES - 41603.07-0.61 NASDAQ - 18737.21-1.00
STOCKS US: S&P 500 - 5802.82-0.67
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37160.47+0.47 TOPIX - 2735.52+0.68
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23601.26+0.24 SSEC - 3348.37-0.94
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8717.97-0.24 CAC40 - 7734.40-1.65
STOCKS EUR:  DAX - 23629.58-1.54
24/05/2025  CBA:  USD - 383.77+0.00 GBP - 518.13+0.00
24/05/2025  CBA:  EURO - 435.58+0.00
24/05/2025  CBA:  GOLD - 40520+0.00 SILVER - 519.94+0.00
Մեդիագնաճ և բիզնես. Ինչպես հարմարվել ստեղծված իրավիճակին
05/04/2024 15:22
Կիսվել

Մեդիագնաճ և բիզնես. Ինչպես հարմարվել ստեղծված իրավիճակին

Գործարարներն այլևս չեն կարողանա ապավինել միայն արագ կատարողական արդյունքներով  մարքեթինգի դասական գործիքներին և ստիպված կլինեն իրենց ուշադրությունը կենտրոնացնել բրենդային գործունեության առաջմղման վրա: Պատճառը մեդիագնաճն է:

Առցանց առաջխաղացումը վաղուց արդեն հաստատվել է որպես ամենաարդյունավետ մարքեթինգային ոլորտներից մեկը՝ հաճախորդների ներգրավման և ապրանքանիշի մասին կայուն իրազեկման համար: Ինչպես ցանկացած ապրանք, այնպես էլ խթանման արժեքը ենթակա է աճման՝ մեդիագնաճի:

Կան մի քանի պատճառներ, որոնց միաժամանակյա համակցությունը հանգեցրել է հաճախորդների ձեռքբերման ծախսերի ռեկորդային մակարդակի։ Դրանք ներառում են բիզնեսի պահպանողականությունը խթանման գործիքների ընտրության հարցում,  գովազդային տեխնոլոգիաների փոփոխությունները, շուկայում առկա վերադասավորումները, մրցակցության բարձր մակարդակ մնացած հարթակներում, դրանցում հիմնական թարմացումները և սպառողների փոփոխվող վարքագիծը:

2022 թվականին բիզնեսի պլանավորման հորիզոնը խիստ կարճ էր, և առաջխաղացումը երկրորդական դիրք էր գրավում ընկերությունների առաջնահերթություններում: 2023-ին գովազդատուների մեծամասնությունը վերադարձել է դասական բիզնես՝ զգալիորեն մեծացնելով մարքեթինգային բյուջեն: Խթանման մեխանիզմը, սակայն, մնաց անփոփոխ. նախապատվությունը տրվեց կատարողական մարքեթինգին, որը կենտրոնացած էր արագ, կանխատեսելի արդյունքների վրա՝ ներդրումների վերադարձի բարձր մակարդակով:

2024-ին ուժեղ և զարգացող ապրանքանիշերը կարող են վնասվել արագ արդյունքների վրա չափազանց մեծ կենտրոնացումից՝ պայմանավորված արդյունավետության, մարքեթինգային «քաղցի» պատճառով: Որոշակի պահի գովազդի գնման առավելագույն ծավալը դադարում է ազդել վաճառքի աճի վրա: Բացի այդ, պետք է խուսափել գովազդային միջոցների ուղղակի արդյունքների գնահատումից, քանի որ դա կարող է անվստահելի եզրակացություններ առաջացնել բիզնեսի վրա դրանց ազդեցության վերաբերյալ:

Երկարաժամկետ պլանավորման, բրենդի հարթակի, ինքնության մշակման և բոլոր առաջխաղացման ուղիների սկզբից մինչև վերջ վերլուծության վրա կենտրոնանալը առավելագույնս կնպաստի ապրանքանիշի կայուն զարգացմանն այս տարի:

24/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.77
+0.00
Եվրո (EUR)
435.58
+0.00
Ռուբլի (RUR)
4.7983
+0.00
Լարի (GEL)
140.24
+0.00
40520
+0.00
Արծաթ
519.94
+0.00