Բիզնես

USD BUY - 381.00-0.50 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 443.00+0.00 EUR SELL - 449.00-3.00
OIL:  BRENT - 66.25+0.61 WTI - 63.06-0.13
COMEX:  GOLD - 3380.90-0.02 SILVER - 37.94-0.21
COMEX:  PLATINUM - 1337.40-0.58
LME:  ALUMINIUM - 2607.00-0.48 COPPER - 9773.50+0.08
LME:  NICKEL - 15161.00+0.86 TIN - 33694.00+0.69
LME:  LEAD - 1981.50-0.40 ZINC - 2795.00-1.88
FOREX:  USD/JPY - 147.81+0.43 EUR/GBP - 1.1656-0.35
FOREX:  EUR/USD - 1.1656-0.35 GBP/USD - 1.3495-0.41
STOCKS RUS:  RTSI - 1155.99-2.51
STOCKS US: DOW JONES - 44911.82-0.08 NASDAQ - 21629.77+0.03
STOCKS US: S&P 500 - 6449.15-0.01
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 43714.31+0.77 TOPIX - 3120.96+0.43
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25176.85-0.37 SSEC - 3728.03+0.85
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9157.74+0.21 CAC40 - 7884.05-0.50
STOCKS EUR:  DAX - 24314.77-0.18
18/08/2025  CBA:  USD - 383.27+0.17 GBP - 518.87-0.65
18/08/2025  CBA:  EURO - 447.7-0.14
18/08/2025  CBA:  GOLD - 41101-85 SILVER - 464.92-7
Մեդիագնաճ և բիզնես. Ինչպես հարմարվել ստեղծված իրավիճակին
05/04/2024 15:22
Կիսվել

Մեդիագնաճ և բիզնես. Ինչպես հարմարվել ստեղծված իրավիճակին

Գործարարներն այլևս չեն կարողանա ապավինել միայն արագ կատարողական արդյունքներով  մարքեթինգի դասական գործիքներին և ստիպված կլինեն իրենց ուշադրությունը կենտրոնացնել բրենդային գործունեության առաջմղման վրա: Պատճառը մեդիագնաճն է:

Առցանց առաջխաղացումը վաղուց արդեն հաստատվել է որպես ամենաարդյունավետ մարքեթինգային ոլորտներից մեկը՝ հաճախորդների ներգրավման և ապրանքանիշի մասին կայուն իրազեկման համար: Ինչպես ցանկացած ապրանք, այնպես էլ խթանման արժեքը ենթակա է աճման՝ մեդիագնաճի:

Կան մի քանի պատճառներ, որոնց միաժամանակյա համակցությունը հանգեցրել է հաճախորդների ձեռքբերման ծախսերի ռեկորդային մակարդակի։ Դրանք ներառում են բիզնեսի պահպանողականությունը խթանման գործիքների ընտրության հարցում,  գովազդային տեխնոլոգիաների փոփոխությունները, շուկայում առկա վերադասավորումները, մրցակցության բարձր մակարդակ մնացած հարթակներում, դրանցում հիմնական թարմացումները և սպառողների փոփոխվող վարքագիծը:

2022 թվականին բիզնեսի պլանավորման հորիզոնը խիստ կարճ էր, և առաջխաղացումը երկրորդական դիրք էր գրավում ընկերությունների առաջնահերթություններում: 2023-ին գովազդատուների մեծամասնությունը վերադարձել է դասական բիզնես՝ զգալիորեն մեծացնելով մարքեթինգային բյուջեն: Խթանման մեխանիզմը, սակայն, մնաց անփոփոխ. նախապատվությունը տրվեց կատարողական մարքեթինգին, որը կենտրոնացած էր արագ, կանխատեսելի արդյունքների վրա՝ ներդրումների վերադարձի բարձր մակարդակով:

2024-ին ուժեղ և զարգացող ապրանքանիշերը կարող են վնասվել արագ արդյունքների վրա չափազանց մեծ կենտրոնացումից՝ պայմանավորված արդյունավետության, մարքեթինգային «քաղցի» պատճառով: Որոշակի պահի գովազդի գնման առավելագույն ծավալը դադարում է ազդել վաճառքի աճի վրա: Բացի այդ, պետք է խուսափել գովազդային միջոցների ուղղակի արդյունքների գնահատումից, քանի որ դա կարող է անվստահելի եզրակացություններ առաջացնել բիզնեսի վրա դրանց ազդեցության վերաբերյալ:

Երկարաժամկետ պլանավորման, բրենդի հարթակի, ինքնության մշակման և բոլոր առաջխաղացման ուղիների սկզբից մինչև վերջ վերլուծության վրա կենտրոնանալը առավելագույնս կնպաստի ապրանքանիշի կայուն զարգացմանն այս տարի:

18/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.27
+0.17
Եվրո (EUR)
447.7
-0.14
Ռուբլի (RUR)
4.7706
-0.0187
Լարի (GEL)
142.16
+0.4
41101
-85
Արծաթ
464.92
-7