ՏՄՊՊՀ-Ն ՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՄ Է ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐԵԼ «ՔԱՐՖՈՒՐ» ԱՌԵՎՏՐԱՅԻՆ ՑԱՆՑԻ ՀԵՏ ԿԱՊՎԱԾ ԽՆԴԻՐԸ
Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովը (ՏՄՊՊՀ) պատրաստակամ է ուսումնասիրել «Քարֆուր» առեւտրային ցանցի հետ կապված խնդիրը, եթե ընկերության ներկայացուցիչները համապատասխան դիմում-բողոք ներկայացնեն Հանձնաժողով: Գործարարների հետ տեղի ունեցած հանդիպման ժամանակ նման հայտարարությամբ հանդես է եկել ՏՄՊՊՀ նախագահ Արտակ Շաբոյանը՝ անդրադառնալով մամուլում տեղ գտած հրապարակումներին, համաձայն որոնց ֆրանսիական «Քարֆուր» առեւտրային ցանցը Հայաստանում գործունեություն ծավալելու համար հանդիպել է խոչընդոտների:
Նշենք, որ գործարարների հետ հանդիպումը կազմակերպվել էր մրցակցային խնդիրների վերաբերյալ վերջիններին հուզող հարցերը քննարկելու նպատակով: Տարբեր ոլորտների ավելի քան 30 ընկերությունների ղեկավարներ ներկայացրեցին այն խնդիրները, որոնց առնչվում են:
Մասնավորապես, «Մայքրոսոֆթ» ընկերության տնօրեն Գրիգոր Բարսեղյանը ներկայացրել է, որ Հայաստանում գործում են համակարգչային տեխնիկայի վաճառքով զբաղվող ընկերություններ, որոնք համակարգիչը վաճառում են չլիցենզավորված ծրագրերի հետ միասին, ինչի հետևանքով հնարավոր է լինում այն վաճառել համեմատաբար ցածր գնով: Ըստ Գրիգոր Բարսեղյանի, նման վարքագծի հետևանքով տուժում են բարեխիղճ աշխատող ընկերությունները, բացի այդ սպառողը ևս խաբված է, քանի որ տեղեկացված չէ այդ մասին: ՏՄՊՊՀ նախագահ Ա. Շաբոյանը նշել է, որ համակարգչային ծրագրի կեղծ կամ չլիցենզավորված լինելու հանգամանքը պետք է պարզվի համապատասխան փորձաքննությամբ և եթե «Մայքրոսոֆթ» ընկերությունը կարող է աջակցել մասնագիտական փորձաքննությունների անցկացման հարցում, ապա Հանձնաժողովը անմիջապես համապատասխան ուսումնասիրություն կսկսի:
«Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միության» իրավաբան Արկադի Սահակյանն էլ տեղեկացրել է, որ իրենց մտահոգում է պետական գնումների համակարգը, մասնավորապես, պետական կառույցների կողմից անցկացվող մրցույթների ընթացակարգերն ու դրանցում տեղ գտած խոչընդոտները:
«Անտարես» ընկերության տնօրեն Արմեն Մարտիրոսյանն էլ խոսել է օրենքի խախտմամբ եթեր հեռարձակվող գովազդների մասին, տեղեկացնելով, որ բազմաթիվ են դեպքերը, երբ գովազդում օգտագործում են ամենա, միակ, լավագույն և այլ արտահայտություններ, որոնք կարող են շփոթեցնել սպառողին: Բացի այդ, ըստ ԱրմենՄարտիրոսյանի, եթեր են հեռարձակվում նաև անչափահասների մասնակցղությամբ շատ գովազդներ, որը և սանթույլատրելի է:
ՏՄՊՊՀ նախագահը նշել է, որ գործարարների կողմից հնչեցված այս և այլ հարցերը կլինեն Հանձնաժողովի ուշադրության կենտրոնում և կուսումնասիրվեն, թե որքանով են դրանք առնչվում մրցակցային խնդիրների հետ: