![Ford-ը նախազգուշացնում է 2025 թվականին Թրամփի մաքսատուրքերի պատճառով շահույթի նվազման մասին](https://b24.am/pub/uploads/2025/02/72e104297641f4e6d82a9a404f279494.jpg)
Ford-ը նախազգուշացնում է 2025 թվականին Թրամփի մաքսատուրքերի պատճառով շահույթի նվազման մասին
Ամերիկյան երկրորդ խոշոր ավտոարտադրող Ford Motor ընկերությունը նախազգուշացրել է, որ 2025 թվականին իր շահույթը կարող է նվազել 2 միլիարդ դոլարով կամ ավելի, այդ թվում՝ ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփի կողմից ներմուծվող նոր մաքսատուրքերի և էլեկտրական մեքենաների պահանջարկի թուլացման ռիսկի պատճառով, գրում է Bloomberg-ը՝ վկայակոչելով ընկերության ֆինանսական հաշվետվությունները։
Ford-ը կանխատեսում է, որ 2025 թվականին իր շահույթը մինչև հարկումը (EBIT) չի գերազանցի 8․5 միլիարդ դոլարը՝ 2024 թվականի 10․2 միլիարդ դոլարից պակաս: Ընկերության ֆինանսական տնօրեն Շերի Հաուսը դա կապեց ավտոմեքենաների գների 2%-ով սպասվող անկման և Lincoln Navigator-ի և Ford Expedition-ի նոր մոդելների գործարկման բարձր ծախսերի հետ, որոնք կհանգեցնեն շահույթի բացակայության առաջին եռամսյակում: Հաուսն ընդգծել է, որ Ford-ի ներկայիս կանխատեսումը հաշվի չի առնում նոր մաքսատուրքերի կամ Թրամփի վարչակազմի կողմից ձեռնարկված այլ միջոցների ազդեցությունը։ Նա նշել է, որ Մեքսիկայից և Կանադայից ներմուծման 25% մաքսատուրքերը զգալի ազդեցություն կունենան ավտոարդյունաբերության վրա, սակայն կարծում է, որ Թրամփի վարչակազմը «մտադիր է աջակցել ամերիկյան ավտոարդյունաբերությանը»։
Ford-ի բաժնետոմսերն ԱՄՆ-ում երեկոյան աճուրդում նվազել են 4․5 տոկոսով, համաձայն առուվաճառքի տվյալների։ Փետրվարի 5-ին առևտրի փակման դրությամբ դրանք արժեն 10․01 դոլար (-1․5%):
Ընդհանուր առմամբ, Ford-ի եկամուտը 2024 թվականին աճել է մինչև 185 միլիարդ դոլարի ռեկորդային զուտ եկամուտ, որը կազմել է 5․9 միլիարդ դոլար կամ 1․46 դոլար մեկ բաժնետոմսի համար, ճշգրտված շահույթը կազմել է 1․84 դոլար: Ավտոմոբիլային ստորաբաժանման եկամուտը կազմել է 44․9 մլրդ դոլար՝ ավելին, քան վերլուծաբանների սպասումները՝ 43․02 մլրդ դոլար, գրում է CNBC-ն։
Ford-ն ակնկալում է, որ շահույթը կնվազի ներքին այրման շարժիչներով մեքենաների իր ստորաբաժանումներում: Ford Pro-ի առևտրային մեքենաների ստորաբաժանումը կարող է ունենալ մինչև հարկումը ոչ ավելի, քան 8 միլիարդ դոլարի շահույթ՝ 2024 թվականի 9 միլիարդ դոլարից պակաս:
Ford-ի Model e էլեկտրական մեքենաների ստորաբաժանումը 2024 թվականին գրանցել է 5․1 միլիարդ դոլարի ռեկորդային կորուստ: Ford-ն ակնկալում է, որ 2025 թվականին այդ կորուստը կաճի մինչև 5․5 միլիարդ դոլար: Ford-ի գործադիր տնօրեն Ջիմ Ֆարլին ձգտում է ավելի մատչելի, ավելի մեծ հեռահարությամբ էլեկտրական մեքենաներ արտադրել, բայց դրանք չեն հասնի մինչև 2027 թվականը: Նա ասաց, որ ակնկալում է, որ էլեկտրական մեքենաների շահույթը կգա միևնույն ժամանակ, ոչ շուտ, քան երկու տարի անց, երբ Ford-ը թողարկի 30,000 դոլարից ցածր մոդելների նոր գիծ։
ԱՄՆ-ի ավտոարտադրողները, ներառյալ Ford-ը, բախվում են այնպիսի սպառնալիքների, ինչպիսիք են Թրամփի որոշումը՝ դադարեցնել էլեկտրական մեքենաների դաշնային աջակցությունը և Կանադայից և Մեքսիկայից ապրանքների բարձր մաքսատուրքերի ռիսկը, գրում է Bloomberg-ը։ Ֆարլին ասել է, որ մաքսատուրքերը իր ընկերությանը «միլիարդավոր ու միլիարդների» վնաս կհասցնեն կորցրած եկամուտով և կհանգեցնեն աշխատողների կրճատումների ամբողջ երկրում: Նա կոչ է արել Թրամփի վարչակազմին ավելի «կալիբրացված» մոտեցում ցուցաբերել մաքսատուրքերի նկատմամբ, որոնք անարդարացիորեն չեն պատժի Հյուսիսային Ամերիկայում մեծ ներկայություն ունեցող ընկերություններին՝ միաժամանակ թույլ տալով Եվրոպայի և Ասիայի մրցակիցներին ազատորեն ներմուծել:
Ավտոաշարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է Կասկո ապահովագրություն՝ սկսած 40,000 դրամից։