
Bugatti նոր հիպերքարի համար առանձին գործարան են կառուցում
Bugatti-ն պատրաստվում է նոր դարաշրջանի՝ հրաժեշտ տալով կուլտային W16 շարժիչին և անցնելով Tourbillon մոդելի հիբրիդային համակարգին: Սերնդափոփոխությունը պահանջում է ոչ միայն նոր տեխնիկա, այլ նաև նոր հավաքման վայր:
Ֆրանսիայի Մոլսայի քաղաքում գտնվող Château Saint Jean պատմական վիլլան, որը ապրանքանիշին է պատկանում 1928 թվականից, այլևս չի հարմարվում արդի արտադրության պահանջներին։ Նրա հարևանությամբ կկառուցվի նոր արհեստանոց: Bugatti-ում այսպես են կոչում մեքենաների ձեռքով հավաքման բաժինը։ Այն տեղակայվելու է նույն տարածքում, որտեղ գտնվում է ներկայիս արտադրամասը, որը կառուցվել է 2000-ականների սկզբին Veyron-ի արտադրության համար։
Նոր շենքը կլինի երկարավուն և ցածր՝ երկարությամբ 132 մետր, լայնությամբ՝ 25 մետր։ Նախագծի համաձայն՝ տանիքը հարթ կլինի, իսկ դրա 30%-ը ծածկված կլինի վայրի խոտածածկով։ Բետոնե կոնստրուկցիաների փոխարեն՝ շենքի պատերը կլինեն ապակե, ինչը կպարգևի բնական լուսավորություն և կստեղծի հաճելի միջավայր աշխատակիցների և հաճախորդների համար, ովքեր կայցելեն դիտելու իրենց մեքենայի հավաքումը։
Չնայած համեմատաբար փոքր չափերին՝ նոր արհեստանոցը հնարավորություն կտա կրկնապատկել արտադրությունը և ներդնել ժամանակակից գործընթացների կազմակերպում։ Հին շենքը կպահպանվի և կծառայի որպես շքեղ շոու-ռում՝ հաճախորդներին ծանոթացնելու համար մեքենաների անհատականացման հնարավորություններին և Bugatti-ի մթնոլորտին։
Ընկերությունը դեռ չի հայտնում շինարարության մեկնարկի ժամկետները, բայց հաշվի առնելով, որ Tourbillon-ի պրեմիերան արդեն տեղի է ունեցել, ակտիվ աշխատանքների փուլը նախատեսվում է սկսել շուտով։
Ավտոաշխարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է ԿԱՍԿՈ ապահովագրություն։ Կասկոն կօգնի անսպասելի իրավիճակներում պահպանել կայուն ֆինանսական վիճակ։