Արդյո՞ք հայկական բիզնեսին արժե մուտք գործել Wildberries. վերլուծությունն ու դինամիկան տալիս են վստահ պատասխան
Հայ վաճառողները շարունակաբար ամրապնդում են իրենց ներկայությունը Wildberries հարթակում․ 2025 թվականին արտահանվող կատեգորիաները ցույց են տվել արագ և կայուն աճ։
Այն սեգմենտները, որտեղ հայկական վաճառողները ավանդաբար ուժեղ են, տարվա ընթացքում գրանցել են ռեկորդային արդյունքներ։ 2025 թվականի հունվար–դեկտեմբեր ժամանակահատվածում «Գեղեցկություն» կատեգորիայի արտահանումը աճել է +189%։ Կենցաղային տեխնիկան՝ +381%, սննդամթերքը՝ +232%։ Աճի կայուն տեմպ են ցույց տվել նաև սպասք և կենցաղային պարագաներ (+243%), խաղալիքներ (+191%) և կենցաղային քիմիա (+169%)։
Այս տվյալները ցույց են տալիս ընդհանուր միտումը՝ հայկական ընկերությունները ակտիվորեն օգտագործում են հարթակը որպես բիզնեսը տեղական շուկայից դուրս ընդլայնելու գործիք։
Տարվա ընթացքում աճել է նաև հայկական վաճառողների ակտիվությունը։ Չնայած սեզոնային տատանումներին՝ շուկան պահպանել է դրական միտում։ Ամենամեծ աճը գրանցվել է օգոստոսին և հոկտեմբերին՝ համապատասխանաբար +38% և +27%։ Արտահանող վաճառողների թվի աճը մոտ 62% է, ինչը վկայում է արտահանման ուղղությամբ կայուն ընդլայնման մասին։
Մարկետփլեյսը հայկական ձեռներեցների համար դառնում է ոչ միայն վաճառքի՝ այլ նաև նոր ապրանքային ուղղություններ փորձարկելու և տեսականին ընդլայնելու հարթակ՝ առանց մեծ ներդրումների։ Առանց օֆլայն կետեր բացելու պարտադրանքի, պահանջարկին արագ արձագանքելու և ԵԱՏՄ ու ԱՊՀ միլիոնավոր գնորդներին հասնելու հնարավորությունը Wildberries-ը դարձնում է բիզնեսի զարգացման ամենաարդյունավետ գործիքներից մեկը։
Վերլուծությունն, որպես աճի սկիզբ
Wildberries-ը տրամադրում է լայնածավալ վերլուծական տվյալներ՝ պահանջարկի դինամիկայից մինչև սեզոնայնություն և գնորդների վարքագիծ։ Այս տվյալները վաճառողներին հնարավորություն են տալիս ավելի լավ հասկանալ շուկան, ժամանակին թարմացնել տեսականին և պլանավորել նոր ապրանքների վաճառք։ Վերլուծական վահանակների պարբերական թարմացումը դարձնում է աշխատանքը թափանցիկ և ապահովում փաստերի վրա հիմնված որոշումներ։
Արձագանքների նշանակությունը
Արձագանքները կարևոր դեր են խաղում պահանջարկի ձևավորման մեջ։ Դրանք ուղենիշ են թե՛ գնորդների, թե՛ բիզնեսի համար՝ օգնելով հասկանալ ապրանքի ուժեղ կողմերը, ինչպես նաև այն հատվածները, որոնք պետք է բարելավել։ Վաճառողները հաճախ հենց արձագանքների հիման վրա են փոփոխում նկարագրությունները, վիզուալները, բնութագրերը և նույնիսկ ձևավորում նոր ապրանքային շարքեր։
Լոգիստիկ մոդել, որը պարզեցնում է օպերացիոն գործընթացները
Հայաստանում զարգացած պատվիրումների ստացման կետերի ցանցը նվազեցնում է լոգիստիկ ծանրաբեռնվածությունը և օգնում է օպտիմալացնել մատակարարման ծախսերը։ Սա ապահովում է ավելի արագ առաքում, բարձրացնում է ծառայության որակը և խթանում կրկնակի գնումները։
Այս մոդելը հատկապես կարևոր է այն ձեռներեցների համար, ովքեր ցանկանում են մասշտաբավորել բիզնեսը՝ առանց օպերացիոն ծախսերի զգալի աճի։
Տեսականու ընդլայնման և նոր կատեգորիաներ փորձարկելու հնարավորություն
Հարթակը ստեղծում է հարմար պայմաններ նոր ապրանքների բացման, պահանջարկի գնահատման և քայլ առ քայլ տեսականու ընդլայնման համար՝ նվազագույն ռիսկերով։
Այս ճկունությունը թույլ է տալիս արագ արձագանքել շուկայական փոփոխություններին։
Վերլուծությունն այս տարվա կտրվածքով ևս հաստատում է, որ Wildberries-ի հնարավորությունները հայկական բիզնեսի համար ընդլայնվում են։ Տեղական ձեռներեցները կարող են սկսել փոքր ծավալներով, գնահատել պահանջարկը և անհրաժեշտության դեպքում մասշտաբավորել վաճառքները ԱՊՀ շուկաների ուղղությամբ։
Wildberries-ը աստիճանաբար դառնում է փոքր և միջին բիզնեսի համար էլեկտրոնային առևտրի հիմնական մուտքակետերից մեկը Հայաստանում։
Արտահանման աճող տեմպերի և տեղական վաճառողների դիրքերի ամրապնդման ֆոնին մարկետփլեյսում ներկայության հարցն այսօր հնչում է լրիվ այլ կերպ, քան մի քանի տարի առաջ։ Այժմ դա փորձարկում չէ, այլ արդեն ապացուցված արդյունավետ գործիք, որը թույլ է տալիս հայկական ընկերություններին ավելի արագ աճել, ընդլայնել լսարանը և դուրս գալ նոր շուկաներ։
