Բիզնես

USD BUY - 387.50+0.00 USD SELL - 390.50-0.50
EUR BUY - 435.00-2.00 EUR SELL - 442.00-3.00
OIL:  BRENT - 63.03+2.37 WTI - 60.11+2.61
COMEX:  GOLD - 3313.10-2.64 SILVER - 32.57-1.36
COMEX:  PLATINUM - 982.10-0.57
LME:  ALUMINIUM - 2412.50+1.26 COPPER - 9431.50+0.13
LME:  NICKEL - 15535.00-0.08 TIN - 31877.00+0.76
LME:  LEAD - 1944.50-0.66 ZINC - 2619.00+0.10
FOREX:  USD/JPY - 145.59+1.36 EUR/GBP - 1.1226-0.87
FOREX:  EUR/USD - 1.1226-0.87 GBP/USD - 1.3233-0.79
STOCKS RUS:  RTSI - 1110.68+0.63
STOCKS US: DOW JONES - 41368.45+0.62 NASDAQ - 17928.14+1.07
STOCKS US: S&P 500 - 5663.94+0.58
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 36928.63+0.41 TOPIX - 2698.72+0.09
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22775.92+0.37 SSEC - 3352.00+0.28
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8531.61-0.32 CAC40 - 7694.44+0.89
STOCKS EUR:  DAX - 23352.69+1.02
08/05/2025  CBA:  USD - 389.25-0.03 GBP - 516.22-3.24
08/05/2025  CBA:  EURO - 439.39-2.99
08/05/2025  CBA:  GOLD - 42453.00+7.00 SILVER - 411.42-1.91
Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2016
12/05/2016 13:20
Կիսվել

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2016

Ամերիկյան Forbes պարբերականը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։

2016թ․-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը՝ 154.1 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 6%-ով։ Google-ը երկրորդ հորիզոնականում է՝ 82.5 մլրդ դոլար՝ +26%։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft կորպորացիան՝ 75.2 մլրդ դոլար՝ +9%։

Չորրորդ տեղում է Coca-Cola-ն՝ 58.5 մլրդ դոլար՝ +4%։ 5-րդ հորիզոնականում է Facebook-ը՝ 52.6 մլրդ դոլար՝ +44%։ 6-րդ տեղն է զբաղեցնում Toyota-ն՝ 42.1 մլրդ դոլար՝ +11%։ 7-րդ հորիզոնականում է IBM կորպորացիան՝ 41.4 մլրդ դոլար՝ -17%։ Ութերորդ տեղում է Disney-ը՝ 39.5 մլրդ դոլար՝ +14%։ McDonald’s արագ սննդի ցանցն իններորդն է՝ 39.1 մլրդ դոլար՝ -1%: Տասնյակը եզրափակում է General Electric-ը՝ 36.7 մլրդ դոլար՝ -2%։

100 բրենդից բաղկացած ցանկում ԱՄՆ ներկայացված է 52, Գերմանիան՝ 11, Ճապոնիան՝ 8, Ֆրանսիան՝ 6 և Շվեյցարիան՝ 4 բրենդով։

Ինչ կայանում է գործունեության ոլորտներին, ապա Տեխնոլոգիական ոլորտը ներկայացված է 17, Ֆինանսական ծառայությունների ոլորտը՝ 13, Ավտոմեքենաշինության ոլորտը՝ 12, Սպառողական ապրանքների արտադրության ոլորտը՝ 10, Լյուքս դասի ապրանքների արտադրության ոլորտը՝ 8 և Առևտրի ոլորտը՝ 8 բրենդ։

Ամենախոշոր առաջընթացն են արձանագրել հետևյալ բրենդները՝ Facebook +44%, Netflix +31%, Google +26%, Amazon +25%, Citi +19%:

Ամենամեծ անկումն արձանագրել են հետևյալ բրենդները՝ IBM -17%, Coach -13%, Caterpillar -11%, Siemens -8%:

Առաջատար բրենդների ցուցակում առաջին անգամ են հայտնվել հետևյալ ապրանքանիշերը՝ CVS՝ 47, BASF՝ 73, Netflix՝ 79, Uniqlo՝ 91, T-mobile՝ 93, Corona՝ 95, Costco 100:

Ցուցակում հայտնված բոլոր բրենդների ընդհանուր արժեքը կազմել է 1.8 տրլն դոլար, ինչն անցյալ տարվա ցուցանիշը գերազանցում է 6%-ով։

08/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.25
-0.03
Եվրո (EUR)
439.39
-2.99
Ռուբլի (RUR)
4.73
-0.09
Լարի (GEL)
141.96
+0.09
42453.00
+7.00
Արծաթ
411.42
-1.91