Բիզնես

USD BUY - 381.25+0.00 USD SELL - 383.50-0.50
EUR BUY - 444.50-0.50 EUR SELL - 449.50-1.00
OIL:  BRENT - 70.13+0.85 WTI - 65.19+0.00
COMEX:  GOLD - 3789.80+0.39 SILVER - 46.37+2.79
COMEX:  PLATINUM - 1589.80+2.17
LME:  ALUMINIUM - 2638.00-0.77 COPPER - 9974.50-2.78
LME:  NICKEL - 15354.00+0.49 TIN - 34302.00-0.40
LME:  LEAD - 2002.00-0.67 ZINC - 2888.50-1.30
FOREX:  USD/JPY - 149.49-0.12 EUR/GBP - 1.1701+0.20
FOREX:  EUR/USD - 1.1701+0.20 GBP/USD - 1.34+0.37
STOCKS RUS:  RTSI - 1027.06+0.63
STOCKS US: DOW JONES - 46247.29+0.65 NASDAQ - 22484.07+0.44
STOCKS US: S&P 500 - 6643.70+0.59
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 45354.99-0.87 TOPIX - 3187.02+0.05
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26128.20-1.35 SSEC - 3828.11-0.65
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9284.83+0.77 CAC40 - 7870.68+0.97
STOCKS EUR:  DAX - 23739.47+0.87
26/09/2025  CBA:  USD - 382.71-0.76 GBP - 510.8-4.78
26/09/2025  CBA:  EURO - 446.43-3.96
26/09/2025  CBA:  GOLD - 45905-471 SILVER - 552.96+12.03
Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2016
12/05/2016 13:20
Կիսվել

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2016

Ամերիկյան Forbes պարբերականը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։

2016թ․-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը՝ 154.1 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 6%-ով։ Google-ը երկրորդ հորիզոնականում է՝ 82.5 մլրդ դոլար՝ +26%։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft կորպորացիան՝ 75.2 մլրդ դոլար՝ +9%։

Չորրորդ տեղում է Coca-Cola-ն՝ 58.5 մլրդ դոլար՝ +4%։ 5-րդ հորիզոնականում է Facebook-ը՝ 52.6 մլրդ դոլար՝ +44%։ 6-րդ տեղն է զբաղեցնում Toyota-ն՝ 42.1 մլրդ դոլար՝ +11%։ 7-րդ հորիզոնականում է IBM կորպորացիան՝ 41.4 մլրդ դոլար՝ -17%։ Ութերորդ տեղում է Disney-ը՝ 39.5 մլրդ դոլար՝ +14%։ McDonald’s արագ սննդի ցանցն իններորդն է՝ 39.1 մլրդ դոլար՝ -1%: Տասնյակը եզրափակում է General Electric-ը՝ 36.7 մլրդ դոլար՝ -2%։

100 բրենդից բաղկացած ցանկում ԱՄՆ ներկայացված է 52, Գերմանիան՝ 11, Ճապոնիան՝ 8, Ֆրանսիան՝ 6 և Շվեյցարիան՝ 4 բրենդով։

Ինչ կայանում է գործունեության ոլորտներին, ապա Տեխնոլոգիական ոլորտը ներկայացված է 17, Ֆինանսական ծառայությունների ոլորտը՝ 13, Ավտոմեքենաշինության ոլորտը՝ 12, Սպառողական ապրանքների արտադրության ոլորտը՝ 10, Լյուքս դասի ապրանքների արտադրության ոլորտը՝ 8 և Առևտրի ոլորտը՝ 8 բրենդ։

Ամենախոշոր առաջընթացն են արձանագրել հետևյալ բրենդները՝ Facebook +44%, Netflix +31%, Google +26%, Amazon +25%, Citi +19%:

Ամենամեծ անկումն արձանագրել են հետևյալ բրենդները՝ IBM -17%, Coach -13%, Caterpillar -11%, Siemens -8%:

Առաջատար բրենդների ցուցակում առաջին անգամ են հայտնվել հետևյալ ապրանքանիշերը՝ CVS՝ 47, BASF՝ 73, Netflix՝ 79, Uniqlo՝ 91, T-mobile՝ 93, Corona՝ 95, Costco 100:

Ցուցակում հայտնված բոլոր բրենդների ընդհանուր արժեքը կազմել է 1.8 տրլն դոլար, ինչն անցյալ տարվա ցուցանիշը գերազանցում է 6%-ով։

26/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.71
-0.76
Եվրո (EUR)
446.43
-3.96
Ռուբլի (RUR)
4.5866
+0.0121
Լարի (GEL)
141.38
-0.12
45905
-471
Արծաթ
552.96
+12.03