Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 383.00-1.50
EUR BUY - 438.50+0.50 EUR SELL - 442.50+0.50
OIL:  BRENT - 63.70+0.16 WTI - 59.75+0.13
COMEX:  GOLD - 3995.20+0.01 SILVER - 48.02+0.48
COMEX:  PLATINUM - 1549.10+0.36
LME:  ALUMINIUM - 2844.50-0.19 COPPER - 10682.50-0.14
LME:  NICKEL - 15038.00+0.02 TIN - 35845.00+0.55
LME:  LEAD - 2031.50+0.57 ZINC - 3047.00+0.13
FOREX:  USD/JPY - 153.4+0.25 EUR/GBP - 1.1565+0.26
FOREX:  EUR/USD - 1.1565+0.26 GBP/USD - 1.3157+0.33
STOCKS RUS:  RTSI - 995.35+1.12
STOCKS US: DOW JONES - 46987.10+0.16 NASDAQ - 23004.54-0.21
STOCKS US: S&P 500 - 6728.80+0.13
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50883.68+1.34 TOPIX - 3313.45+1.38
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26485.90+2.12 SSEC - 4007.76+0.97
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9682.57-0.55 CAC40 - 7950.18-0.18
STOCKS EUR:  DAX - 23569.96-0.69
07/11/2025  CBA:  USD - 382.54+0.06 GBP - 501.4+1.12
07/11/2025  CBA:  EURO - 441.83+1.56
07/11/2025  CBA:  GOLD - 49030+233 SILVER - 598.77+13.31
Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2016
12/05/2016 13:20
Կիսվել

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2016

Ամերիկյան Forbes պարբերականը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։

2016թ․-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը՝ 154.1 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 6%-ով։ Google-ը երկրորդ հորիզոնականում է՝ 82.5 մլրդ դոլար՝ +26%։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft կորպորացիան՝ 75.2 մլրդ դոլար՝ +9%։

Չորրորդ տեղում է Coca-Cola-ն՝ 58.5 մլրդ դոլար՝ +4%։ 5-րդ հորիզոնականում է Facebook-ը՝ 52.6 մլրդ դոլար՝ +44%։ 6-րդ տեղն է զբաղեցնում Toyota-ն՝ 42.1 մլրդ դոլար՝ +11%։ 7-րդ հորիզոնականում է IBM կորպորացիան՝ 41.4 մլրդ դոլար՝ -17%։ Ութերորդ տեղում է Disney-ը՝ 39.5 մլրդ դոլար՝ +14%։ McDonald’s արագ սննդի ցանցն իններորդն է՝ 39.1 մլրդ դոլար՝ -1%: Տասնյակը եզրափակում է General Electric-ը՝ 36.7 մլրդ դոլար՝ -2%։

100 բրենդից բաղկացած ցանկում ԱՄՆ ներկայացված է 52, Գերմանիան՝ 11, Ճապոնիան՝ 8, Ֆրանսիան՝ 6 և Շվեյցարիան՝ 4 բրենդով։

Ինչ կայանում է գործունեության ոլորտներին, ապա Տեխնոլոգիական ոլորտը ներկայացված է 17, Ֆինանսական ծառայությունների ոլորտը՝ 13, Ավտոմեքենաշինության ոլորտը՝ 12, Սպառողական ապրանքների արտադրության ոլորտը՝ 10, Լյուքս դասի ապրանքների արտադրության ոլորտը՝ 8 և Առևտրի ոլորտը՝ 8 բրենդ։

Ամենախոշոր առաջընթացն են արձանագրել հետևյալ բրենդները՝ Facebook +44%, Netflix +31%, Google +26%, Amazon +25%, Citi +19%:

Ամենամեծ անկումն արձանագրել են հետևյալ բրենդները՝ IBM -17%, Coach -13%, Caterpillar -11%, Siemens -8%:

Առաջատար բրենդների ցուցակում առաջին անգամ են հայտնվել հետևյալ ապրանքանիշերը՝ CVS՝ 47, BASF՝ 73, Netflix՝ 79, Uniqlo՝ 91, T-mobile՝ 93, Corona՝ 95, Costco 100:

Ցուցակում հայտնված բոլոր բրենդների ընդհանուր արժեքը կազմել է 1.8 տրլն դոլար, ինչն անցյալ տարվա ցուցանիշը գերազանցում է 6%-ով։

07/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.54
+0.06
Եվրո (EUR)
441.83
+1.56
Ռուբլի (RUR)
4.7262
-0.0045
Լարի (GEL)
141.43
+0.03
49030
+233
Արծաթ
598.77
+13.31