Բիզնես

USD BUY - 393.50-1.00 USD SELL - 397.00+0.00
EUR BUY - 410.00-1.00 EUR SELL - 417.00-1.00
OIL:  BRENT - 76.45+0.87 WTI - 72.45+0.78
COMEX:  GOLD - 2945.20-0.48 SILVER - 33.31-0.03
COMEX:  PLATINUM - 990.40-0.15
LME:  ALUMINIUM - 2687.00+0.69 COPPER - 9466.50-0.06
LME:  NICKEL - 15404.00+0.36 TIN - 32699.00-0.24
LME:  LEAD - 1997.00+0.03 ZINC - 2876.00-0.28
FOREX:  USD/JPY - 150.17-0.11 EUR/GBP - 1.0504+0.74
FOREX:  EUR/USD - 1.0504+0.74 GBP/USD - 1.2667+0.61
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+25.03
STOCKS US: DOW JONES - 44176.65-1.01 NASDAQ - 19962.36-0.47
STOCKS US: S&P 500 - 6117.52-0.43
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38678.04-1.24 TOPIX - 2734.60-1.18
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22576.98-1.60 SSEC - 3350.78-0.02
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8662.97-0.57 CAC40 - 8122.58+0.15
STOCKS EUR:  DAX - 22314.65-0.53
20/02/2025  CBA:  USD - 395.31-0.41 GBP - 498.68+0.47
20/02/2025  CBA:  EURO - 412.82+0.40
20/02/2025  CBA:  GOLD - 37326.00+85.00 SILVER - 418.27+5.29
Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2016
12/05/2016 13:20
Կիսվել

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2016

Ամերիկյան Forbes պարբերականը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։

2016թ․-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը՝ 154.1 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 6%-ով։ Google-ը երկրորդ հորիզոնականում է՝ 82.5 մլրդ դոլար՝ +26%։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft կորպորացիան՝ 75.2 մլրդ դոլար՝ +9%։

Չորրորդ տեղում է Coca-Cola-ն՝ 58.5 մլրդ դոլար՝ +4%։ 5-րդ հորիզոնականում է Facebook-ը՝ 52.6 մլրդ դոլար՝ +44%։ 6-րդ տեղն է զբաղեցնում Toyota-ն՝ 42.1 մլրդ դոլար՝ +11%։ 7-րդ հորիզոնականում է IBM կորպորացիան՝ 41.4 մլրդ դոլար՝ -17%։ Ութերորդ տեղում է Disney-ը՝ 39.5 մլրդ դոլար՝ +14%։ McDonald’s արագ սննդի ցանցն իններորդն է՝ 39.1 մլրդ դոլար՝ -1%: Տասնյակը եզրափակում է General Electric-ը՝ 36.7 մլրդ դոլար՝ -2%։

100 բրենդից բաղկացած ցանկում ԱՄՆ ներկայացված է 52, Գերմանիան՝ 11, Ճապոնիան՝ 8, Ֆրանսիան՝ 6 և Շվեյցարիան՝ 4 բրենդով։

Ինչ կայանում է գործունեության ոլորտներին, ապա Տեխնոլոգիական ոլորտը ներկայացված է 17, Ֆինանսական ծառայությունների ոլորտը՝ 13, Ավտոմեքենաշինության ոլորտը՝ 12, Սպառողական ապրանքների արտադրության ոլորտը՝ 10, Լյուքս դասի ապրանքների արտադրության ոլորտը՝ 8 և Առևտրի ոլորտը՝ 8 բրենդ։

Ամենախոշոր առաջընթացն են արձանագրել հետևյալ բրենդները՝ Facebook +44%, Netflix +31%, Google +26%, Amazon +25%, Citi +19%:

Ամենամեծ անկումն արձանագրել են հետևյալ բրենդները՝ IBM -17%, Coach -13%, Caterpillar -11%, Siemens -8%:

Առաջատար բրենդների ցուցակում առաջին անգամ են հայտնվել հետևյալ ապրանքանիշերը՝ CVS՝ 47, BASF՝ 73, Netflix՝ 79, Uniqlo՝ 91, T-mobile՝ 93, Corona՝ 95, Costco 100:

Ցուցակում հայտնված բոլոր բրենդների ընդհանուր արժեքը կազմել է 1.8 տրլն դոլար, ինչն անցյալ տարվա ցուցանիշը գերազանցում է 6%-ով։

20/02/2025
դրամ
Դոլար (USD)
395.31
-0.41
Եվրո (EUR)
412.82
+0.40
Ռուբլի (RUR)
4.47
+0.08
Լարի (GEL)
140.68
-0.15
37326.00
+85.00
Արծաթ
418.27
+5.29