Բիզնես

USD BUY - 381.00-0.50 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 445.50+1.00 EUR SELL - 449.00+1.00
OIL:  BRENT - 60.22-1.97 WTI - 56.49-2.13
COMEX:  GOLD - 4306.70-0.92 SILVER - 62.94-0.02
COMEX:  PLATINUM - 1841.10+2.22
LME:  ALUMINIUM - 2866.00-0.09 COPPER - 11655.50+1.22
LME:  NICKEL - 14346.00-1.65 TIN - 40947.00-0.94
LME:  LEAD - 1941.00-1.37 ZINC - 3093.50-1.01
FOREX:  USD/JPY - 154.83-0.35 EUR/GBP - 1.1749+0.13
FOREX:  EUR/USD - 1.1749+0.13 GBP/USD - 1.3362+0.02
STOCKS RUS:  RTSI - 1089.97+0.70
STOCKS US: DOW JONES - 48416.56-0.09 NASDAQ - 23057.41-0.59
STOCKS US: S&P 500 - 6816.51-0.16
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 49383.29-1.56 TOPIX - 3370.50-1.78
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25235.41-1.54 SSEC - 3824.81-1.11
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9751.31+1.06 CAC40 - 8124.88+0.70
STOCKS EUR:  DAX - 24229.91+0.18
16/12/2025  CBA:  USD - 381.76+0.06 GBP - 512.4+1.72
16/12/2025  CBA:  EURO - 448.8+0.61
16/12/2025  CBA:  GOLD - 52972-374 SILVER - 783.93-7.73
BrandZ 2016. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները
08/06/2016 17:26
Կիսվել

BrandZ 2016. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

Millward Brown գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը:

2016թ․-ի ամենանշանակալի փոփոխություններից մեկը առաջատարի փոփոխությունն է։ Google-ին հերթական անգամ հաջողվել է առաջ անցնել Apple-ից ու զբաղեցնել առաջին հորիզոնականը։ Առաջատարի բրենդը գնահատվել է 229.198 մլրդ դոլար, 2015թ․-ի համեմատ այն աճել է 32%-ով։

Երկրորդ հորիզոնականում է Apple-ը, որի արժեքը 228.46 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքը նվազել է 8%-ով։

Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը։ Բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 5%-ով և կազմել 121.824 մլրդ դոլար։

Չորրորդ տեղում է AT&T-ն, որի արժեքը 107.387 մլրդ դոլար։ 2015թ․-ի համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 20%-ով։

Հինգերորդ հորիզոնականը զբաղեցնող Facebook-ի արժեքն աճել է 44%-ով և կազմել 102.551 մլրդ դոլար։

Վեցերորդ հորիզոնականում VISA-ն է, բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 10%-ով և կազմել 100.8 մլրդ դոլար։

Յոթերորդ տեղում Amazon-ն է, որի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 59%-ով և կազմել 98.988 մլրդ դոլար։

Verizon-ն ութերորդն է։ Բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 8%-ով և կազմել 93.22 մլրդ դոլար։

McDonald’s-ն իններորդն է՝ 88.654 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արժեքն աճել է 9%-ով։

Տասնյակը եզրափակում է IBM-ը, որի արժեքն նվազել է 8%-ով և կազմել 86.206 մլրդ դոլար։

Անցյալ տարվա համեմատ առաջատար 100 բրենդի ընդհանուր արժեքն աճել է 3%-ով և կազմել 3.4 տրիլիոն դոլար։ Առաջին տասնյակումը տեղ գտած բոլոր բրենդները ներկայացնում են ԱՄՆ։ Տասնյակում տեղ են զբաղեցրել 5 տեխնոլոգիական, 2 հեռահաղորդակցական, մեկական մանրածախ առևտրի, վճարումների և արագ սննդի ոլորտները ներկայացնող բրենդներ։ Առաջատար 100 բրենդի ցուցակում ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն հետևյալ ոլորտները՝ Բանկեր՝ 17, Տեխնոլոգիաներ՝ 13, Առևտուր՝ 11, Հեռահաղորդակցություն՝ 11։

16/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.76
+0.06
Եվրո (EUR)
448.8
+0.61
Ռուբլի (RUR)
4.8082
+0.0033
Լարի (GEL)
141.71
+0.12
52972
-374
Արծաթ
783.93
-7.73