Youtube-ը կարգելի տեսանյութի սկզբում ցուցարվող գովազդի «բաց թողնման» հնարավորությունը
Աշխարհի առաջատար տեսահարթակ Youtube-ը հայտարար է օգտատերերի համար մի տհաճ նորամուծության մասին։ Խոսքը տեսանյութերի սկզբում ցուցադրվող գովազդային հոլովակների մասին է, որոնք օգտատերերը հնարավորություն ունեին «բաց թողնել»՝ հոլովակը դիտելուց որոշ ժամանակ անց։ Գովազդային հոլովակների տևողությունը պետք է լինի առավելագույնը 15-20 վայրկյան։
Սույն գործառույթը սկզբում ներդրվում է այն ալիքների համար, որոնք մոնետիզացրել են իրենց բովանդակությունը։
Տեխնոլոգիական ոլորտի լրատվության հովանավորն է Ռոստելեկոմ հեռահաղորդակցական ընկերությունը։ Ռոստելեկոմը ներկայացնում է Սմարթ հեռուստատեսության ծառայությունն՝ իր YouTube ծրագրային հավելվածով, որը բաժանորդներին հնարավորություն է ընձեռում դիտել YouTube կայքի ողջ բովանդակությունն անմիջապես հեռուստացույցի էկրանից։