Բիզնես

USD BUY - 383.00+0.00 USD SELL - 386.00-1.00
EUR BUY - 442.00+0.00 EUR SELL - 449.00+0.00
OIL:  BRENT - 69.28-0.26 WTI - 67.30-0.27
COMEX:  GOLD - 3355.50+0.43 SILVER - 38.43-0.16
COMEX:  PLATINUM - 1456.10-1.71
LME:  ALUMINIUM - 2629.50+2.00 COPPER - 9778.50+1.16
LME:  NICKEL - 15218.00+0.81 TIN - 33445.00+1.31
LME:  LEAD - 2010.00+1.88 ZINC - 2818.50+2.98
FOREX:  USD/JPY - 148.81+0.09 EUR/GBP - 1.1625+0.04
FOREX:  EUR/USD - 1.1625+0.04 GBP/USD - 1.3404-0.14
STOCKS RUS:  RTSI - 1120.15+0.67
STOCKS US: DOW JONES - 44342.19-0.32 NASDAQ - 20895.66+0.05
STOCKS US: S&P 500 - 6296.79-0.01
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39819.11-0.21 TOPIX - 2834.48-0.19
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24825.66+1.33 SSEC - 3534.48+0.50
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8992.12+0.22 CAC40 - 7822.67+0.01
STOCKS EUR:  DAX - 24289.51-0.33
18/07/2025  CBA:  USD - 384.23+0.11 GBP - 516.87+2.19
18/07/2025  CBA:  EURO - 447.24+2.24
18/07/2025  CBA:  GOLD - 40994-54 SILVER - 466.4-1.35
Beeline. մեկնարկել է «Հաճախորդի օրը»
24/09/2018 12:01
Կիսվել

Beeline. մեկնարկել է «Հաճախորդի օրը»

 Beeline-ում մեկնարկեց հերթական Հաճախորդի օրը, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմն ու տարբեր բաժինների աշխատակիցները 3 օրվա ընթացքում այցելում են վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներ՝ հաճախորդների հետ շփվելու համար։

Պարբերաբար անցկացվող այս միջոցառման նպատակն է հետադարձ կապ ստանալ հաճախորդներից, լսել նրանց կարծիքներն ու առաջարկությունները։ Այս անգամ Beeline-ի 74 աշխատակիցները կայցելեն 49 վաճառքի և սպասարկման գրասենյակ՝ Երևանում և մարզերում։

Մասնավորապես այս հաճախորդի օրվա նպատակներից է հետադարձ կապ ստանալ Back to school աշնանային ակցիայի, ինչպես նաև սմարթֆոնների տարաժամկետ վաճառքի պայմանների վերաբերյալ, որոնք տրամադրվում են «Սմարթ» սակագնային փաթեթների հետ միասին։

«Beeline-ում Հաճախորդի օրը դարձել է մշակույթի մաս, ինչպես նաև «Հաճախորդի  ձայն» մեր մյուս նախագիծը, որի շրջանակում տարբեր բաժինների աշխատակիցները զանգահարում են բաժանորդներին նրանց խնդիրները և կարծիքները լսելու համար։ Սրանք շատ կարևոր նախագծեր են, որոնք մեզ օգնում են միշտ հիշել, թե ում և ինչի համար ենք մենք ամեն օր գալիս աշխատանքի։ Մեր գլխավոր նպատակը հաճախորդներին որակյալ, պարզ և հարմար ծառայություններ մատուցելն է», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Հաճախորդի օրը Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ, բացի այդ հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո։ Նշենք, որ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 150 000 պատասխանի արդյունք։

18/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.23
+0.11
Եվրո (EUR)
447.24
+2.24
Ռուբլի (RUR)
4.8828
+0.0014
Լարի (GEL)
141.73
+0.04
40994
-54
Արծաթ
466.4
-1.35