Բիզնես

USD BUY - 381.25+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 446.00+0.00 EUR SELL - 449.50-0.50
OIL:  BRENT - 67.43-3.30 WTI - 63.11-3.29
COMEX:  GOLD - 3893.50+1.33 SILVER - 47.26+0.15
COMEX:  PLATINUM - 1638.50+1.25
LME:  ALUMINIUM - 2638.00-0.77 COPPER - 9974.50-2.78
LME:  NICKEL - 15354.00+0.49 TIN - 34302.00-0.40
LME:  LEAD - 2002.00-0.67 ZINC - 2888.50-1.30
FOREX:  USD/JPY - 148.52-0.13 EUR/GBP - 1.1722-0.01
FOREX:  EUR/USD - 1.1722-0.01 GBP/USD - 1.3431-0.06
STOCKS RUS:  RTSI - 1020.36-0.65
STOCKS US: DOW JONES - 46316.07+0.15 NASDAQ - 22591.15+0.48
STOCKS US: S&P 500 - 6661.21+0.26
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 44932.63-0.25 TOPIX - 3137.60+0.19
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26855.56+0.87 SSEC - 3882.78+0.52
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9299.84+0.16 CAC40 - 7880.87+0.13
STOCKS EUR:  DAX - 23745.06+0.02
30/09/2025  CBA:  USD - 382.52-0.23 GBP - 514.03+0.07
30/09/2025  CBA:  EURO - 449.38+0.84
30/09/2025  CBA:  GOLD - 47064+673 SILVER - 577.41+23.65
Beeline. մեկնարկել է «Հաճախորդի օրը»
24/09/2018 12:01
Կիսվել

Beeline. մեկնարկել է «Հաճախորդի օրը»

 Beeline-ում մեկնարկեց հերթական Հաճախորդի օրը, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմն ու տարբեր բաժինների աշխատակիցները 3 օրվա ընթացքում այցելում են վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներ՝ հաճախորդների հետ շփվելու համար։

Պարբերաբար անցկացվող այս միջոցառման նպատակն է հետադարձ կապ ստանալ հաճախորդներից, լսել նրանց կարծիքներն ու առաջարկությունները։ Այս անգամ Beeline-ի 74 աշխատակիցները կայցելեն 49 վաճառքի և սպասարկման գրասենյակ՝ Երևանում և մարզերում։

Մասնավորապես այս հաճախորդի օրվա նպատակներից է հետադարձ կապ ստանալ Back to school աշնանային ակցիայի, ինչպես նաև սմարթֆոնների տարաժամկետ վաճառքի պայմանների վերաբերյալ, որոնք տրամադրվում են «Սմարթ» սակագնային փաթեթների հետ միասին։

«Beeline-ում Հաճախորդի օրը դարձել է մշակույթի մաս, ինչպես նաև «Հաճախորդի  ձայն» մեր մյուս նախագիծը, որի շրջանակում տարբեր բաժինների աշխատակիցները զանգահարում են բաժանորդներին նրանց խնդիրները և կարծիքները լսելու համար։ Սրանք շատ կարևոր նախագծեր են, որոնք մեզ օգնում են միշտ հիշել, թե ում և ինչի համար ենք մենք ամեն օր գալիս աշխատանքի։ Մեր գլխավոր նպատակը հաճախորդներին որակյալ, պարզ և հարմար ծառայություններ մատուցելն է», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Հաճախորդի օրը Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ, բացի այդ հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո։ Նշենք, որ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 150 000 պատասխանի արդյունք։

30/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.52
-0.23
Եվրո (EUR)
449.38
+0.84
Ռուբլի (RUR)
4.64
+0.0141
Լարի (GEL)
140.57
-0.77
47064
+673
Արծաթ
577.41
+23.65