Բիզնես

USD BUY - 386.00+0.00 USD SELL - 389.00+0.00
EUR BUY - 416.50+0.50 EUR SELL - 421.00-1.00
OIL:  BRENT - 75.81-0.11 WTI - 71.68+0.11
COMEX:  GOLD - 2735.90-0.88 SILVER - 34.08-2.24
COMEX:  PLATINUM - 1037.80-0.64
LME:  ALUMINIUM - 2633.50+0.82 COPPER - 9583.00-0.44
LME:  NICKEL - 16316.00-3.44 TIN - 30907.00-1.30
LME:  LEAD - 2069.00-0.14 ZINC - 3137.50+1.55
FOREX:  USD/JPY - 152.29+0.28 EUR/GBP - 1.0788-0.11
FOREX:  EUR/USD - 1.0788-0.11 GBP/USD - 1.2923-0.45
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42514.95-0.96 NASDAQ - 18276.65-1.60
STOCKS US: S&P 500 - 5797.42-0.92
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38143.29+0.10 TOPIX - 2635.57-0.05
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 20489.62-1.30 SSEC - 3280.26-0.68
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8258.64-0.58 CAC40 - 7497.48-0.50
STOCKS EUR:  DAX - 19377.62-0.23
24/10/2024  CBA:  USD - 387.14-0.53 GBP - 502.20-0.84
24/10/2024  CBA:  EURO - 418.07+0.24
24/10/2024  CBA:  GOLD - 34060.15-47.25 SILVER - 429.54+0.47
Mercedes-Benz-ը մնում է ավտոմեքենաշինության ոլորտի ամենաթանկ բրենդը
23/01/2019 09:58
Կիսվել

Mercedes-Benz-ը մնում է ավտոմեքենաշինության ոլորտի ամենաթանկ բրենդը

Brand Finance գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։ 2019թ.-ի ցուցակը բաղկացած է 500 բրենդից, որոնց ընդհանուր արժեքը գնահատվել է 6.878 տրլն դոլար։

Ցուցակում ներկայացված են նաև ավտոմեքենաշինության ոլորտի բրենդներ, որոնց ընդհանուր արժեքը գնահատվել է 456.4 մլրդ դոլար՝ ցուցակում ներկայացված բրենդների ընդհանուր արժեքի 6.6%։

Ավտոմեքենաշինության ոլորտի առաջատարը Mercedes-Benz-ն է, որն ընդհանուր ցուցակի 13-րդ հորիզոնականում է։ 2018թ. համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 25.9%-ով և կազմել 60.3 մլրդ դոլար։ Երկրորդ հորիզոնականում ճապոնական Toyota-ն է, որը զբաղեցրել է ցուցակի 17-րդ հորիզոնականը։ Toyota բրենդի արժեքը 2018թ. համեմատ աճել է 19.7%-ով և կազմել 52.3 մլրդ դոլար։ Եռյակը եզրափակում է Volkeswagen-ը, որը ցուցակի 27-րդ հորիզոնականում է՝ 41.7 մլրդ դոլար, +4.5%։

Չորրորդ հորիզոնականում է BMW-ն՝ 40.5 մլրդ, -3.1%, BMW-ն ընդհանուր ցուցակի 29-րդ հորիզոնականում է։ Porsche-ն հինգերորդն է՝ 29.3 մլրդ դոլար, +54 մլրդ դոլար, Porsche-ն ընդհանուր ցուցակի 47-րդ հորիզոնականում է։ Mitsubishi-ն վեցերորդն է՝ 26.6 մլրդ դոլար, +5.1%, Mitsubishi-ն ընդհանուր ցուցակի 55-րդ հորիզոնականում է։ Honda-ն յոթերորդն է՝ 25.7 մլրդ դոլար, +16.3%, Honda-ն ընդհանուր ցուցակի 57-րդ հորիզոնականում է։ Hyundai-ն ութերորդն է՝ 20.6 մլրդ դոլար, +16.7%, հարավկորեացիներն ընդհանուր ցուցակի 79-րդ հորիզոնականում է։ Իններորդ տեղում Audi-ն է՝ 19.6 մլրդ դոլար, +31.4%, գերմանացիներն ընդհանուր ցուցակի 85-րդ հորիզոնականում են։ Տասնյակը եզրափակում է Nissan-ը՝ 18.7 մլրդ դոլար, -3.2%, ճապոնացիներն ընդհանուր ցուցակի 89-րդ հորիզոնականում են։

Տասնյակում տեղ գտած բրենդներից 5-ը ներկայացնում են Գերմանիան, 4՝ Ճապոնիան և մեկ բրենդ՝ Հարավային Կորեան։

Առաջատար 500 բրենդների ցուցակում տեղ են զբաղեցրել նաև հետևյալ ավտոմեքենաշինական բրենդները՝ Ford, Chevrolet, Renault, Lexus, Land Rover, Ferrari, Subaru, Tesla, Geely, Buick, Mahindra, Suzuki:

Mercedes-Benz-ը մնում է ավտոմեքենաշինության ոլորտի ամենաթանկ բրենդը

24/10/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.14
-0.53
Եվրո (EUR)
418.07
+0.24
Ռուբլի (RUR)
4.00
-0.01
Լարի (GEL)
141.94
-0.10
34060.15
-47.25
Արծաթ
429.54
+0.47