Բիզնես

USD BUY - 390.00+0.00 USD SELL - 394.00+0.00
EUR BUY - 420.00+0.00 EUR SELL - 427.00-0.50
OIL:  BRENT - 73.22+0.29 WTI - 69.21+0.16
COMEX:  GOLD - 3021.10+0.07 SILVER - 34.15+1.58
COMEX:  PLATINUM - 972.30+0.58
LME:  ALUMINIUM - 2609.50-0.50 COPPER - 10112.00+2.60
LME:  NICKEL - 16161.00+0.65 TIN - 35053.00+1.64
LME:  LEAD - 2084.00+3.35 ZINC - 2972.00+1.50
FOREX:  USD/JPY - 150.48-0.06 EUR/GBP - 1.0783-0.20
FOREX:  EUR/USD - 1.0783-0.20 GBP/USD - 1.2929+0.05
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42587.50+0.01 NASDAQ - 18271.86+0.46
STOCKS US: S&P 500 - 5776.65+0.16
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38027.29+0.65 TOPIX - 2812.89+0.55
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23483.32+0.60 SSEC - 3368.70-0.04
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8663.80+0.30 CAC40 - 8108.59+1.08
STOCKS EUR:  DAX - 23109.79+1.13
26/03/2025  CBA:  USD - 391.80+0.00 GBP - 505.74-1.68
26/03/2025  CBA:  EURO - 422.79-1.10
26/03/2025  CBA:  GOLD - 38107.00+219.00 SILVER - 421.17+4.41
Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019
17/10/2019 20:35
Կիսվել

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Հայտնի Interbrand գործակալությունը հրապարակել է 2019թ. աշխարհի ամենաթանկ 100 բրենդների ցուցակը։

Ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 9%-ով և կազմել 234.24 մլրդ դոլար։ Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է՝ +8%, 167.71 մլրդ դոլար։ Եռյակը եզրափակում է Amazon-ը՝ +24%, 125.26 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Չորրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ +17%, 108.85 մլրդ դոլար։ Հինգորորդ տեղում է Coca-Cola-ն՝ -4% կամ 63.36 մլրդ դոլար։ Վեցերորդը Samsung-ն է՝ +2%, 61.1 մլրդ դոլար։ Յոթերորդ տեղում Toyota-ն է՝ +5%, 56.25 մլրդ դոլար, Ութերորդ տեղում՝ Mercedes-Benz-ը՝ +5%, 50.83 մլրդ դոլար։ Իններորդ հերիզոնականում McDonalds-ն է՝ +4%, 45.36 մլրդ, և տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ +11% կամ 44.35 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ցուցակի առաջատար տասնյակում տեղ գտած փոփոխություններ մասին, ապա դրանք շատ չեն։ Բավական է նշել, որ 2018թ.-ի համեմատ առաջինից ութերորդ հորիզոնականներում փոփոխություններ ընդհանրապես չկան։ Տասնյակից դուրս է մղվել Facebook-ը։ Տասնյակում հայնտված բրենդներից 5 ներկայացնում են տեխնոլորգիաների, երկուսը՝ ավտոմեքենաշինություն և մեկական բրենդով ներկայացված են ըմպելիքների արտադրության, ռեստորանների և Մեդիա ոլորտները։

Եթե 2001թ.-ին ամենաթանկ 100 բրենդների ընդհանուր արժեքը 988.29 մլրդ դոլար էր, ապա 2019թ.-ին այն կազմում է 2,130.93 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

2019թ.-ին ամենամեծ աճ գրանցած բրենդները հետևյալն են. Mastercard` +25%, Salesforce` +24%, Amazon` +24%, Gucci` +24%, Starbucks` +23%, Adobe` +20%, Visa` +19%, Caterpillar` +19%, Nintendo` +18%, Microsoft` +17%:

100 ամենաթանկ բրենդների ցուցակում հայտնվել է երեք նորեկ՝ DELL` 9.09 մլրդ դոլար, Uber` 5.71 մլրդ դոլար, Linkedin` 4.84 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն Ավտոմեքենաշինական,  Ֆինանսական, Լյուքս դասի ապրանքների, Տեխնոլոգիական և Էլեկտրոնիկայի ոլորտների բրենդները։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

26/03/2025
դրամ
Դոլար (USD)
391.80
+0.00
Եվրո (EUR)
422.79
-1.10
Ռուբլի (RUR)
4.65
+0.01
Լարի (GEL)
141.19
+0.05
38107.00
+219.00
Արծաթ
421.17
+4.41