Բիզնես

USD BUY - 386.00+0.00 USD SELL - 389.00+0.50
EUR BUY - 410.00+1.00 EUR SELL - 417.00+0.00
OIL:  BRENT - 93.86+1.04 WTI - 90.34+1.48
COMEX:  GOLD - 1943.20-0.25 SILVER - 23.77+1.45
COMEX:  PLATINUM - 932.40+0.55
LME:  ALUMINIUM - 2212.00-1.56 COPPER - 8170.00-1.99
LME:  NICKEL - 19205.00-3.73 TIN - 25850.00-0.86
LME:  LEAD - 2185.00-2.00 ZINC - 2503.00-1.61
FOREX:  USD/JPY - 148.20-0.10 EUR/GBP - 1.0654+0.20
FOREX:  EUR/USD - 1.0654+0.20 GBP/USD - 1.2278-0.30
STOCKS RUS:  RTSI - 988.12-1.44
STOCKS US: DOW JONES - 34070.42-1.08 NASDAQ - 13223.98-1.82
STOCKS US: S&P 500 - 4330.00-1.64
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 33023.78-0.66 TOPIX - 2406.00-1.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 17885.60-0.62 SSEC - 3108.57-0.52
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7678.62-0.69 CAC40 - 7213.90-1.59
STOCKS EUR:  DAX - 15571.86-1.33
20/09/2023  CBA:  USD - 386.35+0.21 GBP - 477.57-1.01
20/09/2023  CBA:  EURO - 413.47+0.30
20/09/2023  CBA:  GOLD - 24034.24+154.59 SILVER - 289.79+1.83
Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019
17/10/2019 20:35
Կիսվել

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Հայտնի Interbrand գործակալությունը հրապարակել է 2019թ. աշխարհի ամենաթանկ 100 բրենդների ցուցակը։

Ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 9%-ով և կազմել 234.24 մլրդ դոլար։ Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է՝ +8%, 167.71 մլրդ դոլար։ Եռյակը եզրափակում է Amazon-ը՝ +24%, 125.26 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Չորրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ +17%, 108.85 մլրդ դոլար։ Հինգորորդ տեղում է Coca-Cola-ն՝ -4% կամ 63.36 մլրդ դոլար։ Վեցերորդը Samsung-ն է՝ +2%, 61.1 մլրդ դոլար։ Յոթերորդ տեղում Toyota-ն է՝ +5%, 56.25 մլրդ դոլար, Ութերորդ տեղում՝ Mercedes-Benz-ը՝ +5%, 50.83 մլրդ դոլար։ Իններորդ հերիզոնականում McDonalds-ն է՝ +4%, 45.36 մլրդ, և տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ +11% կամ 44.35 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ցուցակի առաջատար տասնյակում տեղ գտած փոփոխություններ մասին, ապա դրանք շատ չեն։ Բավական է նշել, որ 2018թ.-ի համեմատ առաջինից ութերորդ հորիզոնականներում փոփոխություններ ընդհանրապես չկան։ Տասնյակից դուրս է մղվել Facebook-ը։ Տասնյակում հայնտված բրենդներից 5 ներկայացնում են տեխնոլորգիաների, երկուսը՝ ավտոմեքենաշինություն և մեկական բրենդով ներկայացված են ըմպելիքների արտադրության, ռեստորանների և Մեդիա ոլորտները։

Եթե 2001թ.-ին ամենաթանկ 100 բրենդների ընդհանուր արժեքը 988.29 մլրդ դոլար էր, ապա 2019թ.-ին այն կազմում է 2,130.93 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

2019թ.-ին ամենամեծ աճ գրանցած բրենդները հետևյալն են. Mastercard` +25%, Salesforce` +24%, Amazon` +24%, Gucci` +24%, Starbucks` +23%, Adobe` +20%, Visa` +19%, Caterpillar` +19%, Nintendo` +18%, Microsoft` +17%:

100 ամենաթանկ բրենդների ցուցակում հայտնվել է երեք նորեկ՝ DELL` 9.09 մլրդ դոլար, Uber` 5.71 մլրդ դոլար, Linkedin` 4.84 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն Ավտոմեքենաշինական,  Ֆինանսական, Լյուքս դասի ապրանքների, Տեխնոլոգիական և Էլեկտրոնիկայի ոլորտների բրենդները։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

20/09/2023
դրամ
Դոլար (USD)
386.35
+0.21
Եվրո (EUR)
413.47
+0.30
Ռուբլի (RUR)
4.00
-0.01
Լարի (GEL)
144.57
-1.70
24034.24
+154.59
Արծաթ
289.79
+1.83