Բիզնես

USD BUY - 386.00+0.00 USD SELL - 390.50+0.50
EUR BUY - 414.00+0.00 EUR SELL - 418.00-2.00
OIL:  BRENT - 89.32+1.36 WTI - 83.81+1.11
COMEX:  GOLD - 2346.70+0.93 SILVER - 27.50+1.40
COMEX:  PLATINUM - 931.00+2.26
LME:  ALUMINIUM - 2563.50-4.01 COPPER - 9865.00+0.36
LME:  NICKEL - 19157.00-2.95 TIN - 32872.00-4.66
LME:  LEAD - 2207.50+1.73 ZINC - 2848.00+0.56
FOREX:  USD/JPY - 156.06+0.39 EUR/GBP - 1.0721+0.15
FOREX:  EUR/USD - 1.0721+0.15 GBP/USD - 1.2499+0.30
STOCKS RUS:  RTSI - 1178.69+0.65
STOCKS US: DOW JONES - 38085.80-0.98 NASDAQ - 15611.76-0.64
STOCKS US: S&P 500 - 5048.42-0.46
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37934.76+0.81 TOPIX - 2686.48+0.86
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 17651.15+2.12 SSEC - 3088.64+1.17
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8078.86+0.48 CAC40 - 8016.65-0.93
STOCKS EUR:  DAX - 17917.28-0.95
26/04/2024  CBA:  USD - 388.08-0.52 GBP - 485.57-0.41
26/04/2024  CBA:  EURO - 416.29-0.44
26/04/2024  CBA:  GOLD - 28930.56-58.13 SILVER - 341.43+2.60
Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019
17/10/2019 20:35
Կիսվել

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Հայտնի Interbrand գործակալությունը հրապարակել է 2019թ. աշխարհի ամենաթանկ 100 բրենդների ցուցակը։

Ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 9%-ով և կազմել 234.24 մլրդ դոլար։ Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է՝ +8%, 167.71 մլրդ դոլար։ Եռյակը եզրափակում է Amazon-ը՝ +24%, 125.26 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Չորրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ +17%, 108.85 մլրդ դոլար։ Հինգորորդ տեղում է Coca-Cola-ն՝ -4% կամ 63.36 մլրդ դոլար։ Վեցերորդը Samsung-ն է՝ +2%, 61.1 մլրդ դոլար։ Յոթերորդ տեղում Toyota-ն է՝ +5%, 56.25 մլրդ դոլար, Ութերորդ տեղում՝ Mercedes-Benz-ը՝ +5%, 50.83 մլրդ դոլար։ Իններորդ հերիզոնականում McDonalds-ն է՝ +4%, 45.36 մլրդ, և տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ +11% կամ 44.35 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ցուցակի առաջատար տասնյակում տեղ գտած փոփոխություններ մասին, ապա դրանք շատ չեն։ Բավական է նշել, որ 2018թ.-ի համեմատ առաջինից ութերորդ հորիզոնականներում փոփոխություններ ընդհանրապես չկան։ Տասնյակից դուրս է մղվել Facebook-ը։ Տասնյակում հայնտված բրենդներից 5 ներկայացնում են տեխնոլորգիաների, երկուսը՝ ավտոմեքենաշինություն և մեկական բրենդով ներկայացված են ըմպելիքների արտադրության, ռեստորանների և Մեդիա ոլորտները։

Եթե 2001թ.-ին ամենաթանկ 100 բրենդների ընդհանուր արժեքը 988.29 մլրդ դոլար էր, ապա 2019թ.-ին այն կազմում է 2,130.93 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

2019թ.-ին ամենամեծ աճ գրանցած բրենդները հետևյալն են. Mastercard` +25%, Salesforce` +24%, Amazon` +24%, Gucci` +24%, Starbucks` +23%, Adobe` +20%, Visa` +19%, Caterpillar` +19%, Nintendo` +18%, Microsoft` +17%:

100 ամենաթանկ բրենդների ցուցակում հայտնվել է երեք նորեկ՝ DELL` 9.09 մլրդ դոլար, Uber` 5.71 մլրդ դոլար, Linkedin` 4.84 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն Ավտոմեքենաշինական,  Ֆինանսական, Լյուքս դասի ապրանքների, Տեխնոլոգիական և Էլեկտրոնիկայի ոլորտների բրենդները։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

26/04/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.08
-0.52
Եվրո (EUR)
416.29
-0.44
Ռուբլի (RUR)
4.22
+0.00
Լարի (GEL)
145.08
+0.48
28930.56
-58.13
Արծաթ
341.43
+2.60