Բիզնես

USD BUY - 384.00+0.50 USD SELL - 387.50+0.50
EUR BUY - 437.00-1.00 EUR SELL - 445.00-1.00
OIL:  BRENT - 76.47-0.42 WTI - 75.10-0.20
COMEX:  GOLD - 3390.60-0.56 SILVER - 36.79-1.50
COMEX:  PLATINUM - 1339.70+5.70
LME:  ALUMINIUM - 2547.00-0.14 COPPER - 9655.50-0.14
LME:  NICKEL - 15053.00+0.86 TIN - 32354.00+0.27
LME:  LEAD - 1993.00+0.86 ZINC - 2636.50-0.08
FOREX:  USD/JPY - 145.05-0.03 EUR/GBP - 1.1467-0.26
FOREX:  EUR/USD - 1.1467-0.26 GBP/USD - 1.3409-0.19
STOCKS RUS:  RTSI - 1117.27+0.10
STOCKS US: DOW JONES - 42171.66-0.10 NASDAQ - 19546.27+0.13
STOCKS US: S&P 500 - 5980.87-0.03
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38885.15+0.90 TOPIX - 2808.35+0.77
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23710.69-1.12 SSEC - 3388.81+0.04
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8843.47+0.11 CAC40 - 7656.12-0.36
STOCKS EUR:  DAX - 23317.81-0.50
18/06/2025  CBA:  USD - 384.44+0.16 GBP - 516.61-4.36
18/06/2025  CBA:  EURO - 441.8-2.74
18/06/2025  CBA:  GOLD - 41881-96 SILVER - 458.12+8.71
Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019
17/10/2019 20:35
Կիսվել

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Հայտնի Interbrand գործակալությունը հրապարակել է 2019թ. աշխարհի ամենաթանկ 100 բրենդների ցուցակը։

Ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 9%-ով և կազմել 234.24 մլրդ դոլար։ Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է՝ +8%, 167.71 մլրդ դոլար։ Եռյակը եզրափակում է Amazon-ը՝ +24%, 125.26 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Չորրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ +17%, 108.85 մլրդ դոլար։ Հինգորորդ տեղում է Coca-Cola-ն՝ -4% կամ 63.36 մլրդ դոլար։ Վեցերորդը Samsung-ն է՝ +2%, 61.1 մլրդ դոլար։ Յոթերորդ տեղում Toyota-ն է՝ +5%, 56.25 մլրդ դոլար, Ութերորդ տեղում՝ Mercedes-Benz-ը՝ +5%, 50.83 մլրդ դոլար։ Իններորդ հերիզոնականում McDonalds-ն է՝ +4%, 45.36 մլրդ, և տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ +11% կամ 44.35 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ցուցակի առաջատար տասնյակում տեղ գտած փոփոխություններ մասին, ապա դրանք շատ չեն։ Բավական է նշել, որ 2018թ.-ի համեմատ առաջինից ութերորդ հորիզոնականներում փոփոխություններ ընդհանրապես չկան։ Տասնյակից դուրս է մղվել Facebook-ը։ Տասնյակում հայնտված բրենդներից 5 ներկայացնում են տեխնոլորգիաների, երկուսը՝ ավտոմեքենաշինություն և մեկական բրենդով ներկայացված են ըմպելիքների արտադրության, ռեստորանների և Մեդիա ոլորտները։

Եթե 2001թ.-ին ամենաթանկ 100 բրենդների ընդհանուր արժեքը 988.29 մլրդ դոլար էր, ապա 2019թ.-ին այն կազմում է 2,130.93 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

2019թ.-ին ամենամեծ աճ գրանցած բրենդները հետևյալն են. Mastercard` +25%, Salesforce` +24%, Amazon` +24%, Gucci` +24%, Starbucks` +23%, Adobe` +20%, Visa` +19%, Caterpillar` +19%, Nintendo` +18%, Microsoft` +17%:

100 ամենաթանկ բրենդների ցուցակում հայտնվել է երեք նորեկ՝ DELL` 9.09 մլրդ դոլար, Uber` 5.71 մլրդ դոլար, Linkedin` 4.84 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն Ավտոմեքենաշինական,  Ֆինանսական, Լյուքս դասի ապրանքների, Տեխնոլոգիական և Էլեկտրոնիկայի ոլորտների բրենդները։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

18/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.44
+0.16
Եվրո (EUR)
441.8
-2.74
Ռուբլի (RUR)
4.9155
+0.0258
Լարի (GEL)
141.08
+0.12
41881
-96
Արծաթ
458.12
+8.71