Բիզնես

USD BUY - 383.00+0.00 USD SELL - 386.00+0.00
EUR BUY - 431.00-1.00 EUR SELL - 439.00+1.00
OIL:  BRENT - 64.02-1.48 WTI - 60.77-1.48
COMEX:  GOLD - 3301.40-1.10 SILVER - 33.30-1.77
COMEX:  PLATINUM - 1097.60+1.47
LME:  ALUMINIUM - 2471.50+0.88 COPPER - 9519.50-0.04
LME:  NICKEL - 15518.00-0.28 TIN - 33083.00+0.56
LME:  LEAD - 1980.50+0.97 ZINC - 2710.50+1.27
FOREX:  USD/JPY - 143.44+0.07 EUR/GBP - 1.1312-0.13
FOREX:  EUR/USD - 1.1312-0.13 GBP/USD - 1.3448+0.20
STOCKS RUS:  RTSI - 1103.14-0.60
STOCKS US: DOW JONES - 41859.09+0.00 NASDAQ - 18925.73+0.28
STOCKS US: S&P 500 - 5842.01-0.04
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37160.47+0.47 TOPIX - 2735.52+0.68
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23601.26+0.24 SSEC - 3348.37-0.94
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8739.26-0.54 CAC40 - 7864.44-0.58
STOCKS EUR:  DAX - 23999.17-0.51
23/05/2025  CBA:  USD - 383.77-0.67 GBP - 518.13+2.98
23/05/2025  CBA:  EURO - 435.58+1.47
23/05/2025  CBA:  GOLD - 40520.00-264.00 SILVER - 519.94+110.08
Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019
17/10/2019 20:35
Կիսվել

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Հայտնի Interbrand գործակալությունը հրապարակել է 2019թ. աշխարհի ամենաթանկ 100 բրենդների ցուցակը։

Ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 9%-ով և կազմել 234.24 մլրդ դոլար։ Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է՝ +8%, 167.71 մլրդ դոլար։ Եռյակը եզրափակում է Amazon-ը՝ +24%, 125.26 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Չորրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ +17%, 108.85 մլրդ դոլար։ Հինգորորդ տեղում է Coca-Cola-ն՝ -4% կամ 63.36 մլրդ դոլար։ Վեցերորդը Samsung-ն է՝ +2%, 61.1 մլրդ դոլար։ Յոթերորդ տեղում Toyota-ն է՝ +5%, 56.25 մլրդ դոլար, Ութերորդ տեղում՝ Mercedes-Benz-ը՝ +5%, 50.83 մլրդ դոլար։ Իններորդ հերիզոնականում McDonalds-ն է՝ +4%, 45.36 մլրդ, և տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ +11% կամ 44.35 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ցուցակի առաջատար տասնյակում տեղ գտած փոփոխություններ մասին, ապա դրանք շատ չեն։ Բավական է նշել, որ 2018թ.-ի համեմատ առաջինից ութերորդ հորիզոնականներում փոփոխություններ ընդհանրապես չկան։ Տասնյակից դուրս է մղվել Facebook-ը։ Տասնյակում հայնտված բրենդներից 5 ներկայացնում են տեխնոլորգիաների, երկուսը՝ ավտոմեքենաշինություն և մեկական բրենդով ներկայացված են ըմպելիքների արտադրության, ռեստորանների և Մեդիա ոլորտները։

Եթե 2001թ.-ին ամենաթանկ 100 բրենդների ընդհանուր արժեքը 988.29 մլրդ դոլար էր, ապա 2019թ.-ին այն կազմում է 2,130.93 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

2019թ.-ին ամենամեծ աճ գրանցած բրենդները հետևյալն են. Mastercard` +25%, Salesforce` +24%, Amazon` +24%, Gucci` +24%, Starbucks` +23%, Adobe` +20%, Visa` +19%, Caterpillar` +19%, Nintendo` +18%, Microsoft` +17%:

100 ամենաթանկ բրենդների ցուցակում հայտնվել է երեք նորեկ՝ DELL` 9.09 մլրդ դոլար, Uber` 5.71 մլրդ դոլար, Linkedin` 4.84 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն Ավտոմեքենաշինական,  Ֆինանսական, Լյուքս դասի ապրանքների, Տեխնոլոգիական և Էլեկտրոնիկայի ոլորտների բրենդները։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

23/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.77
-0.67
Եվրո (EUR)
435.58
+1.47
Ռուբլի (RUR)
4.7983
-0.03
Լարի (GEL)
140.24
-0.27
40520.00
-264.00
Արծաթ
519.94
+110.08