Բիզնես

USD BUY - 389.50+0.00 USD SELL - 393.50+0.50
EUR BUY - 427.00-1.00 EUR SELL - 438.00+0.00
OIL:  BRENT - 65.58-5.80 WTI - 62.32-6.14
COMEX:  GOLD - 3056.10-2.00 SILVER - 29.80-5.70
COMEX:  PLATINUM - 915.30-3.74
LME:  ALUMINIUM - 2378.50-2.84 COPPER - 8780.00-6.26
LME:  NICKEL - 14758.00-6.19 TIN - 35378.00-5.24
LME:  LEAD - 1906.00-2.53 ZINC - 2657.00-2.08
FOREX:  USD/JPY - 146.9+0.78 EUR/GBP - 1.0955-1.20
FOREX:  EUR/USD - 1.0955-1.20 GBP/USD - 1.289-1.58
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 38314.86-5.50 NASDAQ - 15587.79-5.82
STOCKS US: S&P 500 - 5074.08-5.97
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 33780.58-2.75 TOPIX - 2482.06-3.37
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22849.81+0.00 SSEC - 3342.01+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8054.98-4.95 CAC40 - 7274.95-4.26
STOCKS EUR:  DAX - 20641.72-4.95
04/04/2025  CBA:  USD - 391.22-0.10 GBP - 508.39-5.88
04/04/2025  CBA:  EURO - 431.28-1.25
04/04/2025  CBA:  GOLD - 39220.00-30.00 SILVER - 408.47-17.66
Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019
17/10/2019 20:35
Կիսվել

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Հայտնի Interbrand գործակալությունը հրապարակել է 2019թ. աշխարհի ամենաթանկ 100 բրենդների ցուցակը։

Ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 9%-ով և կազմել 234.24 մլրդ դոլար։ Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է՝ +8%, 167.71 մլրդ դոլար։ Եռյակը եզրափակում է Amazon-ը՝ +24%, 125.26 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Չորրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ +17%, 108.85 մլրդ դոլար։ Հինգորորդ տեղում է Coca-Cola-ն՝ -4% կամ 63.36 մլրդ դոլար։ Վեցերորդը Samsung-ն է՝ +2%, 61.1 մլրդ դոլար։ Յոթերորդ տեղում Toyota-ն է՝ +5%, 56.25 մլրդ դոլար, Ութերորդ տեղում՝ Mercedes-Benz-ը՝ +5%, 50.83 մլրդ դոլար։ Իններորդ հերիզոնականում McDonalds-ն է՝ +4%, 45.36 մլրդ, և տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ +11% կամ 44.35 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ցուցակի առաջատար տասնյակում տեղ գտած փոփոխություններ մասին, ապա դրանք շատ չեն։ Բավական է նշել, որ 2018թ.-ի համեմատ առաջինից ութերորդ հորիզոնականներում փոփոխություններ ընդհանրապես չկան։ Տասնյակից դուրս է մղվել Facebook-ը։ Տասնյակում հայնտված բրենդներից 5 ներկայացնում են տեխնոլորգիաների, երկուսը՝ ավտոմեքենաշինություն և մեկական բրենդով ներկայացված են ըմպելիքների արտադրության, ռեստորանների և Մեդիա ոլորտները։

Եթե 2001թ.-ին ամենաթանկ 100 բրենդների ընդհանուր արժեքը 988.29 մլրդ դոլար էր, ապա 2019թ.-ին այն կազմում է 2,130.93 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

2019թ.-ին ամենամեծ աճ գրանցած բրենդները հետևյալն են. Mastercard` +25%, Salesforce` +24%, Amazon` +24%, Gucci` +24%, Starbucks` +23%, Adobe` +20%, Visa` +19%, Caterpillar` +19%, Nintendo` +18%, Microsoft` +17%:

100 ամենաթանկ բրենդների ցուցակում հայտնվել է երեք նորեկ՝ DELL` 9.09 մլրդ դոլար, Uber` 5.71 մլրդ դոլար, Linkedin` 4.84 մլրդ դոլար։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն Ավտոմեքենաշինական,  Ֆինանսական, Լյուքս դասի ապրանքների, Տեխնոլոգիական և Էլեկտրոնիկայի ոլորտների բրենդները։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

04/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
391.22
-0.10
Եվրո (EUR)
431.28
-1.25
Ռուբլի (RUR)
4.63
-0.04
Լարի (GEL)
142.08
+0.30
39220.00
-30.00
Արծաթ
408.47
-17.66