Աշխատավարձի Հաշվիչ 2021

USD BUY - 360.50-0.50 USD SELL - 362.50-0.50
EUR BUY - 408.00+0.00 EUR SELL - 409.00+0.00
OIL:  BRENT - 100.70-1.86 WTI - 89.75-1.49
COMEX:  GOLD - 4128.40-0.13 SILVER - 60.87+1.48
COMEX:  PLATINUM - 1718.90+1.11
LME:  ALUMINIUM - 3100.50-3.53 COPPER - 14258.50-1.25
LME:  NICKEL - 15626.00-2.08 TIN - 54013.00-0.34
LME:  LEAD - 1851.50-2.45 ZINC - 3710.50-4.12
FOREX:  USD/JPY - 157.96+0.08 EUR/GBP - 1.1218-0.28
FOREX:  EUR/USD - 1.1218-0.28 GBP/USD - 1.3217-0.18
STOCKS RUS:  RTSI - 862.45+0.26
STOCKS US: DOW JONES - 51267.90+0.18 NASDAQ - 27477.31+1.05
STOCKS US: S&P 500 - 7773.95+0.66
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 69946.86+2.40 TOPIX - 4145.22+1.33
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24040.34+0.28 SSEC - 3842.19+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 10497.94+0.34 CAC40 - 7834.10-0.80
STOCKS EUR:  DAX - 25254.21+0.09
05/10/2026  CBA:  USD - 361.81-0.74 GBP - 478.42-0.4
05/10/2026  CBA:  EURO - 405.3-1.99
05/10/2026  CBA:  GOLD - 48741+348 SILVER - 709.99-0.11
Աշխատավարձի Հաշվիչ 2021
Գրանցված
Մաքուր
Մասնակցում եք արդյո՞ք պարտադիր կուտակային կենսաթոշակային համակարգին: Եթե այո, ապա ի՞նչ հիմունքներով
Այո, կամավոր՝ միացած 07/2018-ից հետո
Այո, պարտադիր կամ մինչ 07/2018 միացած կամավոր
Չեմ Մասնակցում
Արդյո՞ք աշխատում եք ՏՏ ոլորտի հարկային
արտոնություններից օգտվող ընկերությունում
Եկամտային Հարկ (22%)
Սոցիալական վճար
Դրոշմանիշային վճար
1000
Մաքուր Մնացորդ
Բացատրագիր
Նախկինում գործած դրույքներով հաշվիչներ

Եկամտային Հարկ

---------------------------------

2021թ.-ի հունվարի 1-ից եկամտային հարկի դրույքաչափը կազմում է 22%։ Մինչ այդ դրույքաչափը 23% էր։

Հարկային օրենսգիրք / 2016 թ. հոկտեմբերի 4

Հարկային փոփոխություններ / 2019 թ. հունիս 29

Պարտադիր Կուտակային Կենսաթոշակային Համակարգ

---------------------------------

Պարտադիր մասնակցույթուն - Կուտակային կենսաթոշակային համակարգի մասնակից` ծնված 1974թ և դրանից հետո:

Կամավոր մասնակցություն - Մինչ 1974թ. ծնվածները, ինչպես նաև ինքնազբաղված անձիք` անկախ տարիքից:

2020թ. հուլիսի 1-ից մինչ 2021թ. գործում են հետևյալ կարգավորումները

Պարտադիր մասնակիցների համար հաշվարկը հետևյալն է. պարտադիր կուտակային վճարի չափը կազմում է անձի բազային եկամտի 10%-ը: Եթե բազային եկամուտը 500,000 դրամից պակաս է, ապա 3.5% վճարվում է անձի, իսկ մյուս 6.5%-ը պետության կողմից: Եթե բազային եկամուտը գերազանցում է 500,000 դրամը, սակայն պակաս է նվազագույն (68000 դրամ) աշխատավարձի 15-ապատկից՝ 1,020,000 դրամ, ապա պետության կողմից վճարվում է 32,500 դրամ, իսկ մասնակցի կողմից բազային եկամտի 10%-32,500 դրամ։ Եթե բազային եկամուտը գերազանցում է 1,020,000 դրամը, ապա պետության կողմից վճարվում է 32,500 դրամ, իսկ անձի կողմից` 69,500 դրամ:

Կուտակային համակարգին մինչև 2018թ հուլիս ամիսը կամավոր միացած անձանց համար գործում են պարտադիր մասանկիցների համար նախատեսված պայմանները։ 2018թ.-ի հուլիսից համակարգին կամավոր միացած անձանց համար կուտակային վճարի չափը 5% է եթե բազային եկամուտը չի գերազանցում 1,020,000 դրամը և 51,000 դրամ՝ եթե գերազանցում է։

---------------------------------

ՀՀ օրենքը «կուտակային կենսաթոշակների մասին» 21.06.14 խմբ

---------------------------------

ՀՀ օրենքը «կուտակային կենսաթոշակների մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին 25.06.2019

---------------------------------

2021թ. հունվարի 1-ից Զինծառայողների ապահովագրության հիմնադրամի դրոշմանիշային վճարները կատարվում են հետևյալ դրույքաչափերով.

- Մինչև 100 000 դրամ հաշվարկման բազայի դեպքում՝ 1500 դրամ

- 100 001-ից մինչև 200 000 դրամ հաշվարկման բազայի դեպքում՝ 3000 դրամ

- 200 001-ից մինչև 500 000 դրամ հաշվարկման բազայի դեպքում՝ 5500 դրամ

- 500 001-ից մինչև 1 000 000 դրամ հաշվարկման բազայի դեպքում՝ 8500 դրամ

- 1 000 001 դրամ և ավելի հաշվարկման բազայի դեպքում՝ 15 000 դրամ