2022թ. կրիպտոյի, NFT-ների և Metaverse-ի ապրանքային նշանների հայտերը աճում են
Հաղորդվում է, որ հունվարից սկսած կրիպտոարժույթների, չփոխարինելի թոքենների (NFT), Web3-ի և Metaverse-ի հետ կապված ԱՄՆ ապրանքային նշանների թիվը գերազանցել է 2021թ.:
Մտավոր սեփականության իրավաբան Մայք Կոնդուդիսի կողմից երեքշաբթի հավաքագրված տվյալների համաձայն, ֆիզիկական անձինք և ձեռնարկությունները ավելի քան 3600 ապրանքանիշի հայտ են ներկայացրել կրիպտոարժույթների և կրիպտոարժույթների հետ կապված ծառայությունների համար Միացյալ Նահանգների արտոնագրերի և ապրանքանիշերի գրասենյակ՝ օգոստոսի 31-ի դրությամբ՝ 2021թ. ամբողջ 3516-ի համեմատ։ Բացի այդ, Կոնդուդիսը հայտնել է, որ NFT-ի հայտերի թիվն էլ ավելի է աճել՝ ավելի քան 5,800-ը 2022-ին՝ 2021թ.-ի 2,087-ի համեմատ, մինչդեռ Metaverse-ին կամ Web3-ին առնչվող ապրանքանիշերի գրանցումների թիվը կրկնապատկվել է՝ 1,866՝ 2021թ.-ին և 4,150: օգոստոսի 2022թ.-ի դրությամբ։
Հաղորդվում է, որ մարտ ամսվա տվյալները ցույց են տվել 2022թ.-ի ամենամեծ թվով դիմումներ բոլոր երեք տեսակի դիմումների համար՝ 1078 NFT-ների համար, 604-ը՝ կրիպտո և 759-ը՝ Metaverse-ի համար, մինչդեռ հուլիսն ու օգոստոսը, ընդհանուր առմամբ, ունեցել են ամենացածր թվով դիմումներ: Meta-ի գործադիր տնօրեն Մարկ Ցուկերբերգը մարտին հայտարարեց, որ ընկերությունը պատրաստվում է NFT-ները հասանելի դարձնել Instagram-ում։
Cointelegraph-ը սեպտեմբերի 1-ին հաղորդել է, որ շքեղ Hermès ապրանքանիշը ապրանքանիշի հայտ է ներկայացրել ԱՄՆ-ում՝ Metaverse-ում, NFT-ներում և վիրտուալ արժույթում իր անվանումն օգտագործելու համար այն բանից հետո, երբ ընկերությունը դատական հայց է ներկայացրել MetaBirkins-ի հիմնադիր Մեյսոն Ռոթշիլդի դեմ՝ իբր NFT-ների վաճառքից շահույթ ստանալու համար: կրելով ընկերության Birkin ապրանքանիշը: Բացի այդ, կրիպտո տարածության մեջ և դուրս գտնվող խոշոր ընկերությունները, ներառյալ Meta-ն, Formula One-ը, Mastercard-ը, McDonald’s-ը, Gatorade-ը և ԱՄՆ-ի տիեզերական ուժերը, բոլորը 2022թ.-ին փաստաթղթեր են ներկայացրել USPTO-ում՝ առաջարկելով վիրտուալ արտադրանքներ կամ ներգրավվածություն կրիպտո և բլոկչեյնով:՝
Կրիպտոարժույթների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են ByBit առաջատար կրիպտոբորսայի աջակցությամբ։
ByBit կրիպտոհարթակը գործարկվել է 2018թ․-ին և հանդիսանում է ամենանորարարական և առաջադեմ կրիպտոհարթակներից մեկը։ Ընկերության կենտրոնակայականը կգտնվում է ԱՄԷ Դուբայ քաղաքում։ Հարթակն ունի 6 միլիոնից ավել օգտատեր և գործարքների իրականացման արագությամբ զբաղեցնում է առաջատար դիրքեր։ 2021թ․-ին հարթակում իրականացվել է 8.7 տրլն դոլար ծավալով գործարքներ։ Մեկ օրում իրականացված գործարքների ռեկորդային ծավալը կազմել է 76 մլրդ դոլար։
Bybit նորարարական էկոհամակարգը բաղկացած է ժամանակակից կրիպտոհարթակներին բնորոշ մի շարք ենթամակարգերից, որոնք հաճախորդներին հնարավորություն են տալիս օգտվել ներդրումներ, փոխանցումներ և այլ գործարքներ իրականացնելու բազմաթիվ տարբերակներից։ Էկոհամակարգի հիմնական բաղադրիչներն են՝ Launchpad, P2P, NFT, Bybit Earn, Copytrading, Grid Bots: Կրիպտոարժույթներ գնելու կամ հաշիվը համալրելու համար սեղմեք այստեղ։