ՄԱՅՐԱՔԱՂԱՔՈՒՄ ՏՐՈԼԵՅԲՈՒՍՆԵՐԸ ՀՈԳԵՎԱՐՔԻ ՄԵՋ ԵՆ, ԱՅՆԻՆՉ ՊԵՏՔ Է ԶԱՐԳԱՑՆԵԼ ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԸ
Մայրաքաղաքի վերգետնյա երթեւեկության ծանրաբեռնվածությունը մեղմացնելու համար անհրաժեշտ է զարգացնել էլեկտրական տրանսպորտը: Դա կթոթափի քաղաքը միկրոավտոբուսներով ծանրաբեռնվածությունից, ինչը վնասակար ` էկոլոգիական տեսանկյունից: Բացի դրանից, եղած միկրոավտոբուսներն ամբողջությամբ բավարար չեն եւ շարունակում են սահմանվածից շատ ուղեւորներ վերցնել: Այսօր նման տեսակետ հայտնեց «Հայաստանի սպառողների ասոցիացիա»-ի նախագահ Արմեն Պողոսյանը Երեւանի քաղաքապետարանի աշխատակազմի տրանսպորտի վարչության գլխավոր մասնագետ Կարեն Հակոբյանի հետ հրավիրված մամուլի ասուլիսում:
«Մայրաքաղաքում տրոլեյբուսները հոգեվարքի մեջ են, այնինչ, պետք է զարգացնել էլեկտրական տրանսպորտը, որը եւ հարմար է, եւ անվտանգ: Մարդիկ կարող են հանգիստ տեղափոխվել`առանց ողնաշարը մի քանի տակ ծալելու»,-ասաց Ա. Պողոսյանը: Նա կարեւորեց նաեւ Երեւանում ավտոբուսների ավելացումը:
Կ. Հակոբյանի խոսքով, մայրաքաղաքում էլեկտրական տրանսպորտը զարգացնելու ուղղությամբ քայլեր կատարվել են: Երեւանում կա 100 միավոր տրոլեյբուս, որոնցից 36-ը վերջին երկու տարում է ներկրվել ՌԴ-ից` ամբողջությամբ նոր վիճակում: «Դրանք գրեթե դատարկ են երթեւեկում, ուղեւորին չի կարելի պարտադրել, որ ինքը կոնկրետ տրասպորտային միոջոցից օգտվի, սակայն մեր հասարակության մեջ մի ինչ-որ կարծրատիպ գոյություն ունի, ամբողջովին նոր տրոլեյբուսը երթեւեկում է եւ ոչ ոք ուշադրություն չի դարձնում: Երիտասարդությունը գերադասում է ծռմռվել միկրոավտոբուսում, բայց տրոլյեբուսին ուշադրություն չդարձնել»,-ասաց Կ. Հակոբյանը:
Քաղաքապետարանը որդեգրել է այնպիսի քաղաքականություն, որ մայրաքաղաքում հիմնականում ուղեւորափոխադրումը պետք է իրականացվի միջին եւ մեծ տարողունակությամբ ավտոբուսներով: Դրանց թիվը պետք է լինի 800: Արդեն ներկրվել է 384 միավոր ավտոբուս, որից շահագործվում է 280-ը: Կ. Հակոբյանը նշեց, որ դրանք միանգամից ներկրելը բավական բարդ է, հատկապես տնտեսական ճգնաժամի պայմաններում: Ավտոբուսների քանակը քիչ է, այդ իսկ պատճառով ուղեւորափոխադրումների մեծ ծանրաբեռնվածությունն ընկնում է միկրոավտոբուսների վրա: Ա. Պողոսյանը նշեց, որ տրոլեյբուսների երթուղին բավականին կարճ է եւ դրանք դանդաղ են ընթանում, այդ պատճառով էլ մարդիկ չեն նստում: