ԳՈՐԾԱՏՈՒՆԵՐՆ ԱՆՎՃԱՐ ԷԼ.ՍՏՈՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՐՈՂ ԵՆ ՍՏԱՆԱԼ ՄԻՆՉԵՎ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 30-Ը
ՀՀ կառավարությունը որոշել է հարկ վճարողների կողմից մինչև 2012 թվականի նոյեմբերի 30-ը ներառյալ նույնականացման քարտերի միջոցով էլեկտրոնային ստորագրություն ձեռք բերելու հետ կապված սպասարկման ծախսերն ամբողջությամբ փոխհատուցել:
Հիշեցնենք, որ «Եկամտային հարկի մասին» նոր օրենքի ներդրման պահանջներից ելնելով` 2013 թվականի հունվարի 1-ից բոլոր գործատուները պետք է ունենան նույնականացման քարտ և էլեկտրոնային ստորագրություն: Դա հնարավորություն կտա եկամտահարկի հաշվետվությունները ներկայացնել էլեկտրոնային եղանակով:
Էլեկտրոնային ստորագրություն ձեռք բերելու համար անհրաժեշտ է.
1. Ձեռք բերել նույնականացման քարտ` դիմելով ՀՀ Ոստիկանության տարածքային անձնագրային ծառայություն:
Նույնականացման քարտը ՀՀ քաղաքացիությունը և քաղաքացու ինքնությունը հավաստող փաստաթուղթ է: Այն պարունակում է քաղաքացու տվյալները, տվյալների պաշտպանվածությունն ապահովող քարտին հատուկ անհատական կրիպտոգրաֆիկ բանալի, էլեկտրոնային թվային ստորագրության և նույնականացման համար հավաստագրեր:
2. Մինչև 2012 թվականի նոյեմբերի 30-ը դիմել ՀՀ Պետական եկամուտների կոմիտեի տարածքային մարմին` գաղտնաբառ ստանալու և հաշվառվելու համար:
Նշենք, որ նույնականացման քարտերը պետք է ձեռք բերեն այն աշխատակիցները, ովքեր պատասխանատու են հաշվետվությունները ներկայացնելու համար: