Տնտեսական

USD BUY - 384.00+1.00 USD SELL - 386.50+0.50
EUR BUY - 448.00+2.00 EUR SELL - 457.00+2.00
OIL:  BRENT - 66.40-1.83 WTI - 64.76-0.74
COMEX:  GOLD - 3332.80+0.82 SILVER - 35.85-0.55
COMEX:  PLATINUM - 1356.60-1.31
LME:  ALUMINIUM - 2597.50+0.10 COPPER - 9869.00-0.09
LME:  NICKEL - 15215.00-0.20 TIN - 33716.00-0.14
LME:  LEAD - 2045.00+0.05 ZINC - 2751.50-0.99
FOREX:  USD/JPY - 143.84+0.00 EUR/GBP - 1.1792+0.37
FOREX:  EUR/USD - 1.1792+0.37 GBP/USD - 1.3742+0.06
STOCKS RUS:  RTSI - 1142.24+1.39
STOCKS US: DOW JONES - 44094.77+0.63 NASDAQ - 20369.73+0.47
STOCKS US: S&P 500 - 6204.95+0.52
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39986.33-1.24 TOPIX - 2832.07-0.73
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24072.28+0.00 SSEC - 3457.75+0.39
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8760.96-0.43 CAC40 - 7665.91-0.33
STOCKS EUR:  DAX - 23909.61-0.51
01/07/2025  CBA:  USD - 385.32+0.85 GBP - 530.7+3.9
01/07/2025  CBA:  EURO - 455.06+4.23
01/07/2025  CBA:  GOLD - 40726+284 SILVER - 445.67+0.92
Ո՞ՐՆ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
02/11/2012 10:26
Կիսվել

Ո՞ՐՆ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Արդեն 13-րդ տարին անընդմեջ Coca-Cola-ն ճանաչվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը: Մեկ տարվա ընթացքում այս բրենդի արժեքն աճել է 8%-ով և այժմ կազմում է 77.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Interbrand գործակալության կողմից կազմված Best Global Brands – 2012 վարկանիշում Coca-Cola-ին հաջորդում են Apple-ը և IBM-ը` զբաղեցնելով համապատասխանաբար երկրորդ և երրորդ հորիզոնականները: Apple բրենդի արժեքը մեկ տարվա ընթացքում աճել է 129%-ով, IBM-ինը` 8%-ով: Այժմ Apple-ը գնահատվում է 76,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար, IBM բրենդը` 75.5 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

2012 թվականի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Google-ը (69.7 մլրդ ԱՄՆ դոլար), Microsoft-ը (57.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար), General Electric-ը (43.6 մլրդ դոլար), McDonald’s-ը (40.0 մլրդ դոլար), Intel-ը (39.3 մլրդ դոլար), Samsung-ը (32.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար) և Toyota-ն (30.2 մլրդ ԱՄՆ դոլար):

Նշենք նաև, որ ըստ վարկանիշի տվյալների` վերջին մեկ տարվա ընթացքում գնային կտրուկ աճ է գրանցել Apple բրենդը:

Այս տարի առաջին անգամ վարկանիշում է հայտնվել Facebook բրենդը` զբաղեցնելով 69-րդ հորիզոնականը:

Interbrand գործակալությունն աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշը կազմելիս դիտարկում է երեք հիմնական ցուցանիշ`  ընկերության գործունեության ֆինանսական արդյունքները, «բրենդի դերը»` ապրանքների և ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում, և «բերնդի ուժը»` որպես ընկերության ապագա հաջող գործունեության երաշխիք:

01/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
385.32
+0.85
Եվրո (EUR)
455.06
+4.23
Ռուբլի (RUR)
4.9092
+0.0109
Լարի (GEL)
141.61
+0.36
40726
+284
Արծաթ
445.67
+0.92