Տնտեսական

USD BUY - 384.00+0.50 USD SELL - 387.50+0.50
EUR BUY - 437.00-1.00 EUR SELL - 445.00-1.00
OIL:  BRENT - 76.47-0.42 WTI - 75.10-0.20
COMEX:  GOLD - 3390.60-0.56 SILVER - 36.79-1.50
COMEX:  PLATINUM - 1339.70+5.70
LME:  ALUMINIUM - 2547.00-0.14 COPPER - 9655.50-0.14
LME:  NICKEL - 15053.00+0.86 TIN - 32354.00+0.27
LME:  LEAD - 1993.00+0.86 ZINC - 2636.50-0.08
FOREX:  USD/JPY - 145.05-0.03 EUR/GBP - 1.1467-0.26
FOREX:  EUR/USD - 1.1467-0.26 GBP/USD - 1.3409-0.19
STOCKS RUS:  RTSI - 1117.27+0.10
STOCKS US: DOW JONES - 42171.66-0.10 NASDAQ - 19546.27+0.13
STOCKS US: S&P 500 - 5980.87-0.03
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38488.34-1.02 TOPIX - 2792.08-0.58
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23237.74-1.99 SSEC - 3362.11-0.79
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8843.47+0.11 CAC40 - 7656.12-0.36
STOCKS EUR:  DAX - 23317.81-0.50
19/06/2025  CBA:  USD - 384.81+0.37 GBP - 516.03-0.58
19/06/2025  CBA:  EURO - 441.42-0.38
19/06/2025  CBA:  GOLD - 41959+78 SILVER - 459.68+1.56
Ո՞ՐՆ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
02/11/2012 10:26
Կիսվել

Ո՞ՐՆ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Արդեն 13-րդ տարին անընդմեջ Coca-Cola-ն ճանաչվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը: Մեկ տարվա ընթացքում այս բրենդի արժեքն աճել է 8%-ով և այժմ կազմում է 77.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Interbrand գործակալության կողմից կազմված Best Global Brands – 2012 վարկանիշում Coca-Cola-ին հաջորդում են Apple-ը և IBM-ը` զբաղեցնելով համապատասխանաբար երկրորդ և երրորդ հորիզոնականները: Apple բրենդի արժեքը մեկ տարվա ընթացքում աճել է 129%-ով, IBM-ինը` 8%-ով: Այժմ Apple-ը գնահատվում է 76,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար, IBM բրենդը` 75.5 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

2012 թվականի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Google-ը (69.7 մլրդ ԱՄՆ դոլար), Microsoft-ը (57.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար), General Electric-ը (43.6 մլրդ դոլար), McDonald’s-ը (40.0 մլրդ դոլար), Intel-ը (39.3 մլրդ դոլար), Samsung-ը (32.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար) և Toyota-ն (30.2 մլրդ ԱՄՆ դոլար):

Նշենք նաև, որ ըստ վարկանիշի տվյալների` վերջին մեկ տարվա ընթացքում գնային կտրուկ աճ է գրանցել Apple բրենդը:

Այս տարի առաջին անգամ վարկանիշում է հայտնվել Facebook բրենդը` զբաղեցնելով 69-րդ հորիզոնականը:

Interbrand գործակալությունն աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշը կազմելիս դիտարկում է երեք հիմնական ցուցանիշ`  ընկերության գործունեության ֆինանսական արդյունքները, «բրենդի դերը»` ապրանքների և ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում, և «բերնդի ուժը»` որպես ընկերության ապագա հաջող գործունեության երաշխիք:

19/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.81
+0.37
Եվրո (EUR)
441.42
-0.38
Ռուբլի (RUR)
4.9089
-0.0066
Լարի (GEL)
141.22
+0.14
41959
+78
Արծաթ
459.68
+1.56