Տնտեսական

USD BUY - 381.50-0.50 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 443.00-0.50 EUR SELL - 447.00+0.00
OIL:  BRENT - 65.61-0.12 WTI - 61.20-0.39
COMEX:  GOLD - 4072.90-1.31 SILVER - 47.92-1.01
COMEX:  PLATINUM - 1586.30-0.55
LME:  ALUMINIUM - 2859.00+2.80 COPPER - 10962.50+3.19
LME:  NICKEL - 15361.00+1.23 TIN - 35802.00+1.14
LME:  LEAD - 2016.50+1.59 ZINC - 3025.50+1.26
FOREX:  USD/JPY - 152.9+0.03 EUR/GBP - 1.1627+0.02
FOREX:  EUR/USD - 1.1627+0.02 GBP/USD - 1.3318+0.07
STOCKS RUS:  RTSI - 989.72-0.68
STOCKS US: DOW JONES - 47207.12+1.01 NASDAQ - 23204.87+1.15
STOCKS US: S&P 500 - 6791.69+0.79
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50512.32+2.46 TOPIX - 3325.05+1.70
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26433.70+1.05 SSEC - 3996.94+1.18
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9645.62+0.70 CAC40 - 8225.63+0.00
STOCKS EUR:  DAX - 24239.89+0.13
27/10/2025  CBA:  USD - 382.7-0.35 GBP - 510.64+0.61
27/10/2025  CBA:  EURO - 445.5+0.7
27/10/2025  CBA:  GOLD - 50501-531 SILVER - 590.66-14.08
Ո՞ՐՆ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
02/11/2012 10:26
Կիսվել

Ո՞ՐՆ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Արդեն 13-րդ տարին անընդմեջ Coca-Cola-ն ճանաչվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը: Մեկ տարվա ընթացքում այս բրենդի արժեքն աճել է 8%-ով և այժմ կազմում է 77.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Interbrand գործակալության կողմից կազմված Best Global Brands – 2012 վարկանիշում Coca-Cola-ին հաջորդում են Apple-ը և IBM-ը` զբաղեցնելով համապատասխանաբար երկրորդ և երրորդ հորիզոնականները: Apple բրենդի արժեքը մեկ տարվա ընթացքում աճել է 129%-ով, IBM-ինը` 8%-ով: Այժմ Apple-ը գնահատվում է 76,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար, IBM բրենդը` 75.5 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

2012 թվականի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Google-ը (69.7 մլրդ ԱՄՆ դոլար), Microsoft-ը (57.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար), General Electric-ը (43.6 մլրդ դոլար), McDonald’s-ը (40.0 մլրդ դոլար), Intel-ը (39.3 մլրդ դոլար), Samsung-ը (32.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար) և Toyota-ն (30.2 մլրդ ԱՄՆ դոլար):

Նշենք նաև, որ ըստ վարկանիշի տվյալների` վերջին մեկ տարվա ընթացքում գնային կտրուկ աճ է գրանցել Apple բրենդը:

Այս տարի առաջին անգամ վարկանիշում է հայտնվել Facebook բրենդը` զբաղեցնելով 69-րդ հորիզոնականը:

Interbrand գործակալությունն աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշը կազմելիս դիտարկում է երեք հիմնական ցուցանիշ`  ընկերության գործունեության ֆինանսական արդյունքները, «բրենդի դերը»` ապրանքների և ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում, և «բերնդի ուժը»` որպես ընկերության ապագա հաջող գործունեության երաշխիք:

27/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.7
-0.35
Եվրո (EUR)
445.5
+0.7
Ռուբլի (RUR)
4.814
+0.0844
Լարի (GEL)
140.8
-0.39
50501
-531
Արծաթ
590.66
-14.08