ԱՄՆ էներգետիկայի նախարարությունը՝ Կարմիր ծովում տիրող իրավիճակի պատճառով փոխադրումների երկարացման և թանկացման մասին
Կարմիր ծովում էսկալացիան հանգեցրել է նավթի և հեղուկ գազի մատակարարման ավելի երկար երթուղիների և բեռնափոխադրումների ավելի բարձր սակագների՝ վառելիքի ծախսերի և նավերի ավելի քիչ հասանելիության պատճառով: Այս մասին ասվում է ԱՄՆ էներգետիկայի նախարարության Էներգետիկ տեղեկատվության վարչության զեկույցում։
Բաբ էլ-Մանդեբ նեղուցը, որը միացնում է Կարմիր ծովը Ադենի ծոցին, նավթի և գազի փոխադրման կարևոր հանգույց է։ 2023 թվականի առաջին կիսամյակում դրանով փոխադրման մասնաբաժինը կազմել է նավթի համաշխարհային առևտրի 12%-ը և հեղուկ բնական գազի առևտրի 8%-ը։
Այնուամենայնիվ, Եմենի հութիների հարձակումները Կարմիր ծովում նավերի վրա անցյալ տարվա նոյեմբերի կեսերից ստիպել են շատ ընկերությունների խուսափել մատակարարման այս ուղուց: Այդ ընկերությունների թվում են Equinor, BP, Euronav, QatarEnergy, Torm, Shell և Reliance ընկերությունները:
Այժմ տանկերները պետք է շրջեն Հարավային Աֆրիկայում Բարի Հույս հրվանդանով, ինչը զգալիորեն երկարացնում է նավարկության ժամանակը: Պարսից ծոցից դեպի Ամստերդամ-Ռոտերդամ-Անտվերպեն նավթի առևտրային հանգույց ճանապարհորդությունը Սուեզի ջրանցքով տևում է 19 օր, իսկ Բարի Հույս հրվանդանով՝ գրեթե 35: