Տնտեսական

USD BUY - 395.00-1.00 USD SELL - 400.00+0.00
EUR BUY - 408.00+0.00 EUR SELL - 415.00+0.00
OIL:  BRENT - 80.51-0.35 WTI - 77.80-0.31
COMEX:  GOLD - 2752.00+0.44 SILVER - 31.27+0.71
COMEX:  PLATINUM - 964.50-0.05
LME:  ALUMINIUM - 2684.50+3.19 COPPER - 9190.00+0.25
LME:  NICKEL - 16097.00+1.56 TIN - 29775.00+0.62
LME:  LEAD - 1967.00+1.65 ZINC - 2942.00+2.76
FOREX:  USD/JPY - 155.81-0.31 EUR/GBP - 1.0304+0.32
FOREX:  EUR/USD - 1.0304+0.32 GBP/USD - 1.2199+0.30
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43487.83+0.78 NASDAQ - 19630.20+1.51
STOCKS US: S&P 500 - 5996.66+1.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38902.50+1.17 TOPIX - 2711.27+1.19
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19925.81+1.75 SSEC - 3244.38+0.08
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8505.22+1.35 CAC40 - 7709.75+0.98
STOCKS EUR:  DAX - 20903.39+1.20
20/01/2025  CBA:  USD - 398.64-0.30 GBP - 485.98-0.65
20/01/2025  CBA:  EURO - 411.20+0.25
20/01/2025  CBA:  GOLD - 34800.00-42.00 SILVER - 392.57-1.26
ՀԱՐԿԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԴՐՈՒԹՅԱՆ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՓԱԹԵԹԸ ՀԻՄՆԱԿԱՆՈՒՄ ՈՒՂՂՎԱԾ Է ՓՄՁ ՈԼՈՐՏԻՆ
04/12/2012 11:19
Կիսվել

ՀԱՐԿԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԴՐՈՒԹՅԱՆ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՓԱԹԵԹԸ ՀԻՄՆԱԿԱՆՈՒՄ ՈՒՂՂՎԱԾ Է ՓՄՁ ՈԼՈՐՏԻՆ

Պետական եկամուտների կոմիտեի նախաձեռնությամբ մշակվել և Ազգային ժողովի քննարկմանն է ներկայացվել հարկային օրենսդրության փոփոխությունների փաթեթ, որն ընդգրկում է կարգավորման մի շարք ուղղություններ:

Մասնավորապես, գործարար միջավայրի բարելավման նպատակով փաթեթով նախատեսվում է ավելացված արժեքի հարկ վճարող չհանդիսացող (ՓՄՁ) հարկատուների համար պարզ ընթացակարգերի սահմանում` կրճատելով նրանց կողմից հարկային մարմիններ ներկայացվող տեղեկությունների քանակը:  Ընդ որում, փաթեթով առաջարկվում է կրճատել ոչ միայն հարկային մարմին ներկայացվող փաստաթղթերի քանակն, այլև դրանց ներկայացման պարբերականությունը: Առաջարկվում է նաև վերացնել հարկային մարմին առանձին փաստաթղթերի ներկայացման պահանջները, որոնց վերաբերյալ համապատասխան տեղեկատվությունն առկա է հարկային մարմնի տեղեկատվական համակարգում: Նախատեսվում է նաև ընդլայնել հարկ վճարողների կողմից դուրս գրվող էլեկտրոնային հաշվարկային փաստաթղթերի քանակը` զուգահեռաբար նրանց ազատելով օրենսդրությամբ սահմանված առանձին գրքերի վարումից:

Հարկ է նշել, որ  ըստ առաջարկվող փաթեթի՝ հարկային հսկողության համար կիրառվող ուսումնասիրությունների երկու ռեժիմներից 2013թ. հունվարի 1-ից կգործի միայն մեկը, իսկ մյուս ռեժիմը հարկային մարմինը կկիրառի ոչ թե պարտադիր կարգով, այլ միայն հարկ վճարողի մոտ ռիսկերի առկայության դեպքում: Հարկվող շրջանառությունը պակաս ցույց տալու կամ սահմանված չափից ավել հաշվանցումներ կատարելու համար առաջարկվում է կիրառել պատասխանատվության կիրառման արդարացի մեխանիզմ:

Մյուս հիմնական ուղղությունը` հարկային պլանավորման հնարավորությունների սահմանափակման, սողանցքների վերացման, ստվերային շրջանառությունների կրճատման ու հսկողության մեխանիզմների կատարելագործմանն ուղղված փոփոխություններ են: Այսպես, առաջարկվում է հարկային օրենսդրության պարզեցմանը զուգահեռ կատարելագործել հարկային հսկողության մեխանիզմները և թիրախավորել այն հարկ վճարողներին, որոնց մոտ հնարավոր են հարկային օրենսդրության խախտումներ: Հարկային հսկողության արդյունավետության բարձրացման նպատակով նախատեսվում է որոշ ապրանքների համար սահմանել պարտադիր պիտակավորման պահանջ: Միաժամանակ, առաջարկվում է սահմանել չհայտարարագրված իրացումների բացահայտման գործուն մեխանիզմներ:

Հարկային օրենսդրության փոփոխությունների փաթեթում ներառված են նաև հարկային օրենսդրական դրույթների հստակեցմանն ուղղված մի քանի տասնյակ փոփոխություններ: Մասնավորապես, նախատեսվում է քաղաքացիների համար հստակեցնել հարկային օրենսդրության կիրառման առումով ձեռնարկատիրական գործունեություն չհամարվող գործարքները, մասնավորապես` գույքի վարձակալությունը, անհատույց օգտագործումը, ոչ նյութական ակտիվների օտարումը և տոկոսների ստացումը: Առաջարկվում է հստակեցնել նաև առևտրային զեղչերի կիրառման, գերնորմատիվային կորուստների հաշվառման, վառելիքի համար կատարված ծախսի նորմաների, գույքի օտարման, առանձին հարկատեսակների հաշվանցման, գույքի վերագնահատման  հետ կապված բազմաթիվ հարցեր:

ՊԵԿ նախագահի տեղակալ Վախթանգ Միրումյանի պարզաբանմամբ՝ օրենսդրական փոփոխությունների այս փաթեթի հիմնական ուղղություններից մեկը փոքր և միջին բիզնեսին է առնչվում: ՊԵԿ-ն առաջարկում է  կիրառել շրջանառության հարկ, որն, ըստ Վախթանգ Միրումյանի, կփոխարինի ներկայում գործող շահութահարկին, ինչը տարբեր գնահատականներով ծախսատար է բիզնեսի համար. այսօր ՓՄՁ սուբյեկտները շուրջ 17.2 տոկոս իրացման շրջանառությունից կախված բեռ են կրում այն ծախսերի գծով, որոնք կատարում են, որպեսզի իրենց հաշվառումը կատարվի օրենսդրության համապատասխան: Շրջանառության հարկով ՊԵԿ-ը բիզնեսին առաջարկում է պարզագույն հաշվարկ` դրանով իսկ զերծ պահելով հարկային և հաշվապահական հաշվառում կատարելու պարտավորությունից: «Շրջանառության հարկի մասին» նախագծով առաջարկվում է ճիշտ այնքան դրույքաչափ, որքան շահութահարկով է նախատեսված. 3.5 տոկոս` առևտրի ոլորտում, իսկ 5 տոկոս` այլ ոլորտներում գործունեություն իրականացնողների համար:

Վախթանգ Միրումյանի խոսքերով՝ անհամեմատ կկրճատվեն նաև  ՓՄՁ-ների կողմից հարկային մարմին ներկայացվող հաշվետվությունները, մասնավորապես  իրացման շրջանառությունից բխող հաշվետվությունները 13-ից կհասցվեն ընդամենը 4-ի: Օրենսդրական փոփոխությունների մյուս հիմնական ուղղությունը հարկային վարչարարության կատարելագործման և հսկողության գործիքների թիրախավորված ուժեղացմանն է վերաբերում: Գործարար միջավայրի բարելավման տեսանկյունից, կոմիտեի նախագահի տեղակալի խոսքերով, ՊԵԿ-ն առաջարկել է վերանայել որոշ հարկատեսակների գծով պատասխանատվության նորմեր և դրանց մեծությունը կապել ուղղակիորեն  պետբյուջե վճարվող հարկի մեծության հետ:

20/01/2025
դրամ
Դոլար (USD)
398.64
-0.30
Եվրո (EUR)
411.20
+0.25
Ռուբլի (RUR)
3.92
+0.03
Լարի (GEL)
140.37
-0.15
34800.00
-42.00
Արծաթ
392.57
-1.26