Չինաստանն ու ԵՄ-ն բանակցություններ կվարեն էլեկտրամոբիլների սակագների շուրջ
ԵՄ-ում չինական էլեկտրական մեքենաների գների կտրուկ աճի ռիսկը կարող է նվազել այն բանից հետո, երբ երկու կողմերը համաձայնել են բանակցություններ վարել ներմուծման մաքսատուրքերի պլանավորված շարքի շուրջ:
Երկու շրջանների բարձրաստիճան պաշտոնյաները շաբաթ օրը կայացած հեռախոսազրույցի ընթացքում քննարկել են սակագները և պայմանավորվել են հետագայում քննարկել դրանք: Այս խոսակցությունն առաջին դեպքն էր, երբ երկու կողմերը համաձայնեցին բանակցություններ վարել այն բանից հետո, երբ ԵՄ-ն Չինաստանին սպառնաց էլեկտրական մեքենաների մաքսատուրքերով մինչև 38%:
ԵՄ-ն հայտարարել է, որ չինական էլեկտրական մեքենաները անարդարացիորեն սուբսիդավորվում են կառավարության կողմից: Ի պատասխան ՝ Չինաստանը ԵՄ-ին մեղադրել է հովանավորչության և առևտրի կանոնները խախտելու մեջ։
ԵՄ ներկայացուցիչը BBC-ին հայտնել է, որ առեւտրի հարցերով հանձնակատար Վալդիս Դոմբրովսկիսի եւ նրա չինացի գործընկեր Վան Վենտաոյի միջեւ զրույցը «անկեղծ եւ կառուցողական» է եղել:
Նրանք հայտարարել են, որ երկու կողմերն էլ «կշարունակեն փոխգործակցությունը բոլոր մակարդակներում առաջիկա շաբաթներին»:
ԵՄ ներկայացուցիչների հետ հանդիպումից բացի, շաբաթ օրը Պարոն Վանգը հանդիպել է Գերմանիայի փոխկանցլերի եւ տնտեսական հարցերով դաշնային նախարար Ռոբերտ Հաբեկի հետ: Հանդիպման մասին Facebook-ի իր էջում Չինաստանի առեւտրի նախարարությունը հայտնել է, որ պարոն Վենգերին հայտնել է սակագների մասին իր անհամաձայնության մասին:
Նա կրկնել է իր սպառնալիքը Առևտրի համաշխարհային կազմակերպությանը (ԱՀԿ) հայց ներկայացնելու մասին՝ իր օրինական իրավունքներն ու շահերը վճռականորեն պաշտպանելու համար:
Գերմանիան նույնպես քննադատել է մաքսատուրքերը։
Երբ ԵՄ-ն առաջին անգամ առաջարկեց դրանք անցյալ շաբաթ՝ առևտրային բլոկում չինական էլեկտրական մեքենաների հետաքննությունից հետո, Գերմանիայի տրանսպորտի նախարար Ֆոլկեր Վիսինգն ասաց, որ այդ քայլը կարող է հանգեցնել Պեկինի հետ «առևտրային պատերազմի»:
«Եվրահանձնաժողովի պատժիչ մաքսատուրքերը հարվածում են գերմանական ընկերություններին և նրանց լավագույն արտադրանքներին», – գրել է նա իր X էջում:
Եվրոպական ավտոարդյունաբերությունը նույնպես հանդես է եկել քննադատությամբ։ Stellantis ընկերությունը, որին պատկանում են Citroën-ը, Peugeot-ը, Vauxhall-ը, Fiat-ը և մի շարք այլ ապրանքանիշեր, հայտարարել է, որ չի աջակցում այն միջոցառումներին, որոնք «նպաստում են աշխարհում առևտրի մասնատմանը»: Առաջարկվող վճարները տատանվում են 17.4-ից 38․1%-ի սահմաններում՝ կախված ապրանքանիշից և այն բանից, թե որքան ակտիվ են նրանք բանակցել ԵՄ հետաքննության հետ:
Դրանք կլրացնեն ներկայիս 10% հարկը, որով հարկվում են Չինաստանում արտադրված բոլոր էլեկտրական մեքենաները:
ԵՄ միջամտությունը տեղի է ունեցել այն բանից հետո, երբ անցյալ ամիս ԱՄՆ-ը շատ ավելի համարձակ քայլ կատարեց ՝ բարձրացնելով չինական էլեկտրական մեքենաների սակագները 25% – ից մինչև 100%: