Տնտեսական

USD BUY - 385.50+0.00 USD SELL - 388.00-0.50
EUR BUY - 418.00+0.00 EUR SELL - 422.00-1.00
OIL:  BRENT - 73.10-0.08 WTI - 69.33-1.80
COMEX:  GOLD - 2745.90-0.56 SILVER - 32.58-1.00
COMEX:  PLATINUM - 1002.00+0.28
LME:  ALUMINIUM - 2600.00-0.67 COPPER - 9570.50+0.68
LME:  NICKEL - 15944.00+1.44 TIN - 31724.00+1.64
LME:  LEAD - 2053.50+1.68 ZINC - 3069.50+1.34
FOREX:  USD/JPY - 152.98+0.32 EUR/GBP - 1.0834-0.40
FOREX:  EUR/USD - 1.0834-0.40 GBP/USD - 1.2926+0.23
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42052.19+0.69 NASDAQ - 18239.92+0.80
STOCKS US: S&P 500 - 5728.80+0.41
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38053.67-2.63 TOPIX - 2644.26-1.90
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 20506.43+0.93 SSEC - 3272.01-0.24
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8177.15+0.83 CAC40 - 7409.11+0.80
STOCKS EUR:  DAX - 19254.97+0.93
01/11/2024  CBA:  USD - 387.17-0.45 GBP - 499.95-3.34
01/11/2024  CBA:  EURO - 420.51-0.68
01/11/2024  CBA:  GOLD - 34034.16-583.54 SILVER - 418.12-5.97
Louis Vuitton, Gucci, Hermès. Լյուքս դասի ամենաթանկ բրենդները
02/10/2013 10:22
Կիսվել

Louis Vuitton, Gucci, Hermès. Լյուքս դասի ամենաթանկ բրենդները

Ֆրանսիական Louis Vuitton-ը ճանաչվել է լյուքս դասի ամենաթանկ բրենդն աշխարհում: Միջազգային Interbrand գործակալության տվյալներով՝ մեկ տարվա ընթացքում այս բրենդի արժեքն աճել է շուրջ 6%-ով և այժմ գնահատվում է 24,8 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Ճոխություն և շքեղություն խորհրդանշով բրենդների վարկանիշի երկրորդ հորիզոնականում Gucci-ն է՝ 10,1 մլրդ ԱՄՆ դոլար բրենդային արժեքով, երրորդ հորիզոնականում՝ Hermès-ը՝ 7,6 մլրդ ԱՄՆ դոլար: Մեկ տարվա ընթացքում Gucci բրենդը «թանկացել է» 7%-ով, Hermès-ը՝ 23%-ով:

Interbrand-ի հրապարակած՝ աշխարհի 100 ամենաթանկ բրենդների վարկանիշում, որտեղ, ընդհանուր առմամբ, ընդգրկվել է լյուքս դասի 7 բրենդ, Louis Vuitton-ը 17-րդն է, Gucci-ն՝ 38-րդը, Hermès-ը՝ 54-րդը:

Աշխարհի 100 ամենաթանկ բրենդների վարկանիշում լյուքս դասի բրենդներից հայտնվել են նաև Cartier-ը՝ 6,8 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Prada-ն՝ 5,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Tiffany & Co.-ն՝ 5,4 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Burberry-ն՝ 5,1 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Հատկանշական է, որ վերջին մեկ տարում լյուքս դասի բոլոր այս բրենդները «թանկացել են»: Բրենդային արժեքի առավել բարձր աճ գրանցել է Prada-ն՝ շուրջ 30%:

01/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.17
-0.45
Եվրո (EUR)
420.51
-0.68
Ռուբլի (RUR)
3.95
-0.04
Լարի (GEL)
141.88
+0.61
34034.16
-583.54
Արծաթ
418.12
-5.97