Տնտեսական

USD BUY - 381.25+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 449.00+0.50 EUR SELL - 452.50-1.00
OIL:  BRENT - 67.82+2.51 WTI - 63.62+2.78
COMEX:  GOLD - 3799.20+0.49 SILVER - 44.41+0.61
COMEX:  PLATINUM - 1498.80+5.51
LME:  ALUMINIUM - 2645.00-0.99 COPPER - 9972.50-0.17
LME:  NICKEL - 15213.00-0.38 TIN - 34017.00-0.45
LME:  LEAD - 1998.50+0.10 ZINC - 2894.00+0.17
FOREX:  USD/JPY - 147.89+0.07 EUR/GBP - 1.1799-0.03
FOREX:  EUR/USD - 1.1799-0.03 GBP/USD - 1.3504-0.03
STOCKS RUS:  RTSI - 1042.63+1.45
STOCKS US: DOW JONES - 46292.78-0.19 NASDAQ - 22573.47-0.95
STOCKS US: S&P 500 - 6656.92-0.55
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 45493.66+0.00 TOPIX - 3163.17+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26159.12-0.70 SSEC - 3821.83-0.18
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9223.32-0.04 CAC40 - 7872.02+0.54
STOCKS EUR:  DAX - 23611.33+0.36
23/09/2025  CBA:  USD - 382.85-0.6 GBP - 517.23-0.35
23/09/2025  CBA:  EURO - 451.57+0.1
23/09/2025  CBA:  GOLD - 45785+625 SILVER - 538.33+17.65
Louis Vuitton, Gucci, Hermès. Լյուքս դասի ամենաթանկ բրենդները
02/10/2013 10:22
Կիսվել

Louis Vuitton, Gucci, Hermès. Լյուքս դասի ամենաթանկ բրենդները

Ֆրանսիական Louis Vuitton-ը ճանաչվել է լյուքս դասի ամենաթանկ բրենդն աշխարհում: Միջազգային Interbrand գործակալության տվյալներով՝ մեկ տարվա ընթացքում այս բրենդի արժեքն աճել է շուրջ 6%-ով և այժմ գնահատվում է 24,8 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Ճոխություն և շքեղություն խորհրդանշով բրենդների վարկանիշի երկրորդ հորիզոնականում Gucci-ն է՝ 10,1 մլրդ ԱՄՆ դոլար բրենդային արժեքով, երրորդ հորիզոնականում՝ Hermès-ը՝ 7,6 մլրդ ԱՄՆ դոլար: Մեկ տարվա ընթացքում Gucci բրենդը «թանկացել է» 7%-ով, Hermès-ը՝ 23%-ով:

Interbrand-ի հրապարակած՝ աշխարհի 100 ամենաթանկ բրենդների վարկանիշում, որտեղ, ընդհանուր առմամբ, ընդգրկվել է լյուքս դասի 7 բրենդ, Louis Vuitton-ը 17-րդն է, Gucci-ն՝ 38-րդը, Hermès-ը՝ 54-րդը:

Աշխարհի 100 ամենաթանկ բրենդների վարկանիշում լյուքս դասի բրենդներից հայտնվել են նաև Cartier-ը՝ 6,8 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Prada-ն՝ 5,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Tiffany & Co.-ն՝ 5,4 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Burberry-ն՝ 5,1 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Հատկանշական է, որ վերջին մեկ տարում լյուքս դասի բոլոր այս բրենդները «թանկացել են»: Բրենդային արժեքի առավել բարձր աճ գրանցել է Prada-ն՝ շուրջ 30%:

23/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.85
-0.6
Եվրո (EUR)
451.57
+0.1
Ռուբլի (RUR)
4.5785
-0.0198
Լարի (GEL)
141.09
+0.11
45785
+625
Արծաթ
538.33
+17.65